ערכות לידה, קופונים, דוגמיות לתינוק וטיפים איך לחסוך

ערכות לידה, קודי קופון, דוגמיות לתינוק וטיפים מועילים: איך לחסוך כסף כשיש תינוק בדרך, על מה אפשר לוותר, ורעיונות יצירתיים לחיסכון מנסיון החיים האישי שלנו.

הצטרפי לערוץ הטלגרם שלנו או (לקבוצת הוואטס אפ) להטבות למוצרי תינוקות ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם – אנחנו מחלקים שם לפעמים כרטיסים במתנה לאטרקציות, מוצרים לתינוקות ועוד.

לפני 6 שנים מצאנו את עצמנו, זוג שכירים במשרה מלאה וילד בן שנתיים, בסיטואציה לא פשוטה.

היינו אז בני 30, תושבי גוש דן, בלי גב כלכלי וללא אפשרות להיעזר בהורים, אבל בסך הכל מסתדרים. עובדים בחברות טובות, משלמים שכירות, מצליחים לכלכל משפחה עם ילד אחד ואפילו חוסכים קצת. הילד שלנו היה אז בן שנה וחצי, תכננו ילד שני וידענו שלמרות שיהיה לנו קשה יותר כלכלית, נצליח לשרוד את זה.

זו הייתה התוכנית, אבל אז… הו, מה קרה אז!

ואז.. זכינו בלוטו של החיים.

קיבלנו את ההודעה הכי מטורפת והכי משמחת שאפשר לקבל! אנשים מתעלפים כשזה קורה להם – וזה קרה לנו, זה אשכרה קרה לנו!

גם אנחנו כמעט התעלפנו. כבר ניחשתן במה מדובר?

״יש לך כאן 2 עוברים. את רואה? זה האחד, וזה השני״, אמרו לי באולטרסאונד, והחיים שלנו באותו הרגע השתנו לעד. וואו, כמה שהם השתנו.

הם השתנו בכל כך הרבה מובנים. סיפרתי הרבה באינסטגרם שלי על הדרך שעברנו מאז אותו רגע שבו קיבלנו את השוק של הלייף, ועל איך הכל השתנה – מקום המגורים שלנו, העיסוקים, השאיפות המקצועיות. הכל התהפך והשתנה מקצה לקצה.

מה עושים כשמגלים שיש לכם תאומים בדרך (שבהמשך קיבלו הגדרה מדוייקת ומרגשת אפילו עוד יותר – תאומות), שהולכות להצטרף לפעוט בן שנתיים? קודם כל צורחים מהלם ומשמחה. מודים על המתנה ועל הזכות. מחזיקים אצבעות שהכל יעבור בשלום, כי הריון תאומים זהו הריון בסיכון מוגבר.

וגם מבחינה כלכלית – נכנסים לסוג של הלם. במשפחה ישראלית חילונית ממוצעת יש 2.5 ילדים, וחצי הילד של הסטטיסטיקה מייצג את ההתלבטות של הזוגות, בין הילד השני והשלישי, שנובעת בעיקר מחששות כלכליים.

ובכן, ההתלבטות הזו נחסכה מאיתנו.

הבנו שצפויות לנו שנים קשות, כי אין במי להעזר, ותהינו איך נצליח לשרוד מבחינה כלכלית. דמי שכירות גבוהים של איזור גוש דן, המשרה של הבעל שקוצצה בדיוק בתקופה הזו, ושום גב כלכלי להישען עליו.

איך נערכנו להולדת התאומות?

אחרי סיבוב בגנים הפרטיים באיזורנו ובדיקה במעונות ויצ״ו המלאים עד אפס מקום, הבנו שאצטרך לעזוב את עבודתי, ושנאלץ להתקיים בשנים הקרובות רק מהכנסה אחת. בחישוב קל הבנו שעלות של מסגרות פרטיות לשלושה תינוקות, היא גבוהה מהמשכורת שלי.

למדינה, כך גילינו ודי בהפתעה האמת, אין תוכנית סיוע למצבים כאלה. במעון ויצ״ו לא נקבל עדיפות, למרות שיש לנו 3 תינוקות, והמדינה מסייעת רק במענק חד פעמי של כ-8000 ש״ח.

ואז התחלנו לחסוך, לצמצם הוצאות, לחשוב פעמיים לפני שמוציאים שקל, לתכנן את הרכישות מראש. הגישה הזו עזרה לנו לעבור את שלוש השנים הראשונות, עד הרגע ששלושת הילדים נכנסו לגן עירייה ויכולנו לחזור לעבוד במשרות מלאות.

אבל האמת שלא חזרתי למקום העבודה שלי. התאומות שהגיעו שיבשו לי את כל התוכניות המקצועיות, והשאיפה לקריירה כשכירה, שעבורה סיימתי 2 תארים באוניברסיטה, התמסמסה. שמתי את שני התארים שלי ורקורד ניהולי מרשים בצד. תכננתי להיות בבית עם הילדים למשך 3 שנים, ובינתיים יצרתי את Good Mother, מגזין לאמהות, אתר ואינסטגרם, כדי שיהיה לי קצת אתגר אינטלקטואלי בזמן שאני עם 3 תינוקות בבית. זה התגלגל לעוד הרבה דברים ואפילו התחלתי להתפרנס מהתחום הזה.

ובכתבה זו, קבלו את הטיפים שלנו לחיסכון והתייעלות כלכלית בתקופה הזו, סביב ההריון והלידה. תקופה לא פשוטה, אבל בסוף, כמו אצלנו, זה נהיה קל יותר.

קודים נוספים לחנויות של מוצרי תינוקות, צעצועים, אופנה ועוד מחכים לך בערוץ הטלגרם שלנו.

אין טלגרם? הרשמי כאן וכל הקופונים הסודיים בדרך אלייך למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק או קבוצת הוואטס אפ שלנו.

ציוד לתינוק – לקנות כמה שפחות

את מצפה לילדך הראשון ומתלבטת איך להערך אליו מבחינת הציוד, הרהיטים, הטרמפולינות, האוניברסיטאות, דפני ושאר מונחי התינוקות הלא ברורים?

אל תקני כלום! זה מה שאמרתי לכל החברות שלי, שהיו בהריון ראשון ושאלו אותי מה לקנות. פשוט אל תקני כלום. זאת אומרת, שום דבר שהוא לא ממש ממש הכרחי.

תביני – חלק גדול מאוד מהציוד שמעודדים אותך לקנות בחנויות של מוצרי תינוקות – אין כל הצדקה לרכוש! במקרה הטוב אתם לא תשתמשו בכל הדברים האלה מעבר למספר חודשים, ובמקרה הרע – את עלולה להשקיע את מיטב כספך במוצר שאפילו לא יהיה לך נוח להשתמש בו, ואולי לא תשתמשי בו יותר מפעם אחת.

ניקח לדוגמה את שידת ההחתלה. מדובר ברהיט מאסיבי ומסורבל שכמעט ולא השתמשנו בו. חדר השינה שלנו היה ממוקם בקצה הדירה, וברוב המקרים היה לי יותר נוח לחתל את התינוק על השטיח בסלון, עם משטח החתלה מתחת. עם התאומות השתמשנו בשידה עוד פחות מאשר עם הגדול, כי לא יכולתי לקחת תאומה אחת לחדר לחתל ואת השנייה להשאיר בלול לבד.

המנשא שרכשנו ב-400 ש״ח שימש אותי למספר מועט של יציאות החוצה, עד שהתינוקות כבר נהיו כבדים מדי בשבילי.

לעומת זאת, הטרמפולינות היו עבורנו פריט חיוני ושימשו אותנו עד שהתאומות היו בנות 9 חודשים, ובדיעבד דווקא בפריט הזה הייתי משקיעה יותר ורוכשת טרמפולינות משוכללות יותר.

כפי שתביני בהמשך, זה מאוד אינדיווידואלי. אף אחד לא צריך את כלללל מוצרי התינוקות שדוחפים לנו בחנויות, ולכן אנחנו ממליצים מאוד להשאיל מחברות, לרכוש יד שנייה או לקחת מאתר אגורה ציוד תינוקות עם משך שימוש קצר: טרמפולינות, נדנדנות, שידות החתלה, מנשאים וכדומה.

במיטת תינוק אנחנו, מנסיון אישי, כן ממליצים להשקיע ולקנות חדשה, אם אתם מתכננים ילדים צמודים. פעוטות נוהגים לקפץ על מיטת התינוק שלהם, והיא נהיית רעועה עם השנים, כך שכאן אנחנו באמת ממליצים להשקיע ולקנות מיטה חדשה מחנות, שתשמש אתכם ברצף של 2-3 תינוקות.

סיימתן את השימוש בכל החפצים האלה? תהיו טובות, העבירו הלאה, בחינם ובשמחה, למי שצריך! לטובת החיסכון, הקיימות והחברות הטובה. אל תצברו דברים בבית. זה מחליד, מצהיב, אוגר אבק. סיימתם להשתמש? הלאה. החברות יודו לכן, ובהמשך כשתצטרכו שוב ציוד לתינוק, זה יחזור אליכן עם ריבית.

בגדי תינוקות ופעוטות

גם בגדי תינוקות וצעצועים לחצי השנה הראשונה, אין סיבה לא לקחת מחברה – מהר מאוד תגלי עד כמה זמן השימוש שלהם הוא קצר. בגדים במידות 0-6 נשמרים בדרך כלל במצב כמו חדש (לא תקף כמובן במקרים של קקי גב, שבהם כדאי פשוט לזרוק את הבגד ולא להילחם בו).

בגדי פעוטות, ברגע שהם מתחילים לאכול ולזחול, דווקא כן מתלכלכים ונשחקים, וכאן אני ממליצה להערך מראש.

בגדי פעוטות וילדים, הכי כדאי לקנות בסוף-סוף העונה – לשנה הבאה. כך תוכלי לרכוש פריטים איכותיים גם ב-70 – 80 אחוז הנחה. לחצי כאן למחלקת הילדים באתר של דלתא – מחכות לך שם מציאות נדירות + הקוד goodmother ייתן לך 10% הנחה נוספת על כל האתר (רק ללא המוצרים שמסומנים בסייל).

אני ממליצה לא לקנות בגדי תינוקות (וילדים. ומבוגרים) באליאקספרס כי מנסיון הם בדרך כלל לא איכותיים, עשויים מבד שאינו 100 אחוז כותנה, הצבעים יורדים בכביסה וכו. אם קונים את הבגדים בסייל בחנויות האונליין בארץ, תשלמו עליהם לא יותר מאשר באליאקספרס.

הרבה פעמים יש לנו קודי הנחה וקופונים ייחודיים לעוקבות שלנו, לחנויות של אופנה, צעצועים, קוסמטיקה ועוד. כדי לקבל עדכונים, מוזמנת להצטרף לקבוצת הטלגרם שלנו (קבוצה שקטה, שבה אנו מעלים קודים פעם בשבוע). בקבוצת הטלגרם שלנו תמצאי כרגע קופונים בלעדיים לחנויות כמו דלתא, קרטרס, ווישוז, גילטי, קומי, טוילנד, ksp, אסתי לאודר, אהבה קטנה, ספרי אגם ועוד.

מזון תינוקות וחיתולים

ברשתות הגדולות מפרסמים כל הזמן מבצעים על חיתולים ומוצרי תינוקות, אבל עם הזמן תדעי איזה מה״מבצעים״ הם בעצם המחיר הרגיל של המוצר, ומתי מדובר באמת במבצע שווה שכדאי לנצל בכמויות.

אז בנוגע לכמויות – כמה לקנות?

כשאת נתקלת במבצע באמת שווה של מזון תינוקות וחיתולים, קני הרבה. עם זאת, אל תגזימי, כי כשמדובר במזון תינוקות חובה לשים לב לתאריך התפוגה.

ואגב, תזכרי שלהניק זו האופציה החסכונית והטובה יותר עבור התינוק (אבל כמובן שזה לא תמיד מסתדר ומתאים, בטח ובטח כשיש לך תאומים).

טיפ נוסף בנוגע לחיתולים, מאמא שחיתלה 3 תינוקות בו זמנית – תקני את מה שהכי זול! בסופו של דבר כל החיתולים עשויים מאותם החומרים, כולם עושים את המקסימום כדי לשמור על עורו של התינוק ולמנוע דליפות, ואין שום הצדקה לשלם יותר על חיתולים ממותגים!

טיפ של אמהות מנוסות – בהרבה פעמים כשהחיתול דולף, זו לא אשמתו של מותג החיתולים, אלא שפשוט המידה כבר קטנה מדי בשביל התינוק שלך. תנסי מידה גדולה יותר ותראי שזה יסתדר.

מוצרי תינוקות אחרים כגון משחות החתלה, שמן רחצה, סבון ועוד אני ממליצה לקנות בכמויות קטנות, ולעולם לא להתפתות למבצעים של כמות. למוצרים האלה יש תוקף קצר יחסית, וחוץ מזה לא תוכלי לדעת מראש אם המוצר יתאים לתינוק.

מנסיון אישי – 5 משחות החתלה במחיר פצצה זה אומר שתשתמשי ב-1 וחצי, ו-4 הנותרות יתפסו אצלך מקום בשידה עד שייזרקו.

באתר ksp יש לנו מלא הנחות למוצרי תינוקות – הזיני את הקוד goodmotherksp בסל הקניות ותגלי את ההנחה. בין המותגים שאפשר לקבל עליהם הנחה עם הקוד – בייביסיטר, טומי טיפי, בפנטן, מוסטלה, מיננה ועוד. (*ההנחה יכולה להסתיים בכל רגע, לפי שיקול דעתה של החברה).

קופונים ופעילויות עם פרסים

אמהות-בלוגריות (כן, כמוני, בהחלט. טפיחה על השכם) הן לרוב מקושרות למותגים וחנויות אונליין בתחום התינוקות, שמעניקים לעוקבות שלהן קופוני הנחה שווים ומתנות.

בקריירה הארוכה שלי כבלוגרית אמהות חילקתי לא מעט מתנות לעוקבות, כמו מארזי לידה, בקבוקים ומוצצים, ביגוד תינוקות, כרטיסים לבייבילנד, שוברים לרשתות לתינוק, צעצועים ועוד.

כשיש פעילות כזו אני תמיד מפרסמת בערוץ הטלגרם ובאינסטגרם שלי.

באינסטגרם שלי אני עורכת פעילויות של מוצרים במתנה לתינוקות וגם לילדים יותר גדולים. חילקתי לאחרונה מארז ענקי של בקבוקי אוונט, ספרי פעוטות של הוצאת אגם, מוצרי טיפוח ליולדת לצמצום סימני מתיחה ועוד. מזמינה אותך לעקוב אחרי הסטורי שלי ולא לפספס את הפעילויות.

דוגמיות

הרבה חברות של מוצרי תינוקות, ישמחו לתת לך, אמא טרייה, שלל דוגמיות ממרכולתן. מלבד הכיף המיידי שבכך, זוהי דרך טובה להתרשם מהמוצרים ולהחליט מה מתאים לך יותר. עניין הנסיון הוא חשוב במיוחד כשמדובר במשחות ההחתלה למשל, שכן חלקן יכולות לא להתאים לכם, ליצור גירוי או סתם להיות לא יעילות לדעתך. אז לפני שתוציאי עשרות שקלים מיותרים בסופר פארם, נסי דוגמיות של המשחות.

אנחנו משתדלים לעדכן כל הזמן את רשימת הדוגמיות , כך שאנחנו ממליצים להירשם לניוזלטר שלנו – מבטיחים לעדכן על כל פעילות חדשה עם מוצרי תינוקות וילדים.

גם אם באתר של חברה מסויימת אין אופציה לבקשת דוגמית באופן אוטומטי, אפשר לפנות אליה דרך שירות לקוחות, בטלפון או במייל, ולבקש דוגמיות להתנסות וקופונים. חלק מהחברות ישמחו לעשות את זה.

ערכות לידה לתינוק

לא כל מארז מוצרי תינוקות שנקרא ״ערכת לידה״ הוא באמת שווה. חלק מהמארזים מגלמים הנחה מאוד סמלית, ומכלול של מוצרים שלא בטוח שתשתמשי בכולם.

אילו ערכות לידה כן כדאי לקנות?

ערכת הלידה של סופרפארם היא ערכה שווה בדרך כלל, שניתנת לכל יולדת בעלות סמלית. על מנת לרכוש אותה יש להירשם באתר של הסופרפארם ולהגיע לאחד הסניפים עם אישור לידה/ספח תעודת זהות.

טיפ: כדאי מאוד להתקשר לסניף עצמו, לפני שאתן מגיעות, כדי לוודא שיש להם ערכות במלאי.

בערכה יש הרבה דברים טובים, וכן, בדרך כלל זה שווה את הכסף. התוכן שלה משתנה כל הזמן, כך שלא תוכלי לדעת מראש מה היא מכילה.

בעבר היו ערכות לידה בסניפי רמי לוי, רשת be, וברשת שופרסל, כדאי לבדוק אם המבצע התחדש. בעבר היותר רחוק, היו ערכות לידה גם של קופות החולים. גם את זה שווה לבדוק.

מלבד הערכות שלעיל, שהן בדרך כלל הטבה חד פעמית לטובת היולדת ודי שוות את המחיר, ישנן ״ערכות לידה״ של חברות ורשתות תינוקות שמוצעות במחירים גבוהים ולא בהכרח שוות את המחיר. חובה לבדוק את עלות המוצרים בנפרד, לאחר המבצעים, לפני שרוכשים את כל החבילה.

בכתבה זו תמצאי רשימה מלאה של ערכות הלידה ואיך לקבל אותן.

ערכות לידה לתאומים ושלישיות

אם ילדת תאומים או שלישייה, ההשקעה בחיפוש הערכות והדוגמיות תשתלם לך פי 2 או אפילו יותר! אגלה לך שכשילדתי את התאומות, פשוט פניתי לחברות הגדולות למוצרי תינוקות. שלחתי מייל לשירות הלקוחות שלהם וסיפרתי שנולדו לי תאומות ויש גם פעוט בן שנתיים בבית.

העברתי לבקשתם אישורי לידה של התאומות והתרגשתי מאוד, עד דמעות (טוב לא חוכמה להתרגש מכל דבר רגע אחרי הלידה) כשמאחת החברות שלחו לי הביתה עם שליח ארגז של מוצרים בגודל מלא. חברות אחרות שלחו לי קופונים למוצרים במתנה, הנחות משתלמות ברכישת כמות גדולה של מוצרים, וגם כמות מוגדלת של דוגמיות.

אני בכוונה לא מציינת כאן את שמות החברות כי מה שהיה לפני מספר שנים זה לא מה שיש עכשיו. אבל בכל אופן מציעה לך לא להסס לפנות אליהן.

ערכות לידה לתאומים ושלישיות
ערכות לידה לתאומים ושלישיות

ערכות לידה – תקבלי כמובן אחת עבור כל תינוק, בהצגת אישור לידה/ספח תעודת זהות.

כנס הריון ולידה

באיזור המרכז ובאיזור חיפה, בהם יש היצע של מספר בתי חולים, ישנה תחרות על ליבה של היולדת. כל בתי החולים מעוניינים שתבואי ללדת דווקא אצלם, ומארגנים אחת למספר חודשים כנס שמיועד לנשים בהריון. בכנס בדרך כלל תהיה הרצאה מעניינת שקשורה לעניין, היכרות עם מדגם רופאים ומיילדות, ופאנל של שאלות ותשובות. בדרך כלל בכנס כזה יש הגרלות של ציוד תינוקות (או לילה במלונית) ודוכנים של מוצרי תינוקות, בהם מחלקים דוגמיות. יש להתעדכן באתרי האינטרנט של בתי החולים בנוגע לתאריכים ומיקום הכנסים.

בייבילנד

בתערוכת בייבילנד מחלקים המון דוגמיות של רוב החברות מעולם התינוקות. מנסיון העבר תצאי משם עם כמות מטורפת של דוגמיות וערכות התנסות.

עם זאת, גם זה מנסיון העבר, לא בטוח שהדוגמיות שתקבלי שוות חצי יום של עמידה בתורים עם העגלה. זה די מתיש, ובדיעבד הייתי חוסכת את זה מעצמי.


חשוב מאוד – שלא תגידי שלא אמרנו! כל המבצעים, המחירים, הדוגמיות וההטבות שמובאים בכתבה, נכונים לרגע כתיבת השורות, נתונים לשינויים וכפוף לתקנונים של החברות עצמן.


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.


אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב