יש מתנות חינם: דוגמיות, קופונים, קאשבק – מעודכן 2024

הכתבה הזו מרכזת את כל הדברים השווים שאנחנו מוצאים ברשת, דוגמיות במתנה, קופונים לחנויות אונליין בארץ ובחו״ל, ועוד. אנחנו מעדכנים כאן כל הזמן דברים חדשים, ומזמינים אותך להירשם לניוזלטר שלנו כאן, ולטלגרם שלנו כאן, כדי לקבל את העדכונים.

בנוסף, אצלנו באינסטגרם, אנחנו מעלים קופונים ייחודיים לקהילה שלנו: קופונים למותגי קוסמטיקה, אופנה ולייפסטיל מהגדולים בארץ.

שימו לב: קודי הקופון יכולים להתבטל או לשנות את ההנחה שהם מקנים – בכל רגע, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. מה שקובע זה מה שמתקבל באתר של החברה. המשך גלישה בעמוד מהווה הסכמה לסעיף זה.

לא מצאת קוד קופון שאת צריכה? אולי תמצאי אותו בערוץ הטלגרם שלנו – לחצי כאן להצטרפות.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ שלנו או השאירי כאן את המייל ונשלח לך את כל הקופונים (שימי לב שהמייל שלנו יכול להגיע אלייך לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – בדקי שם ועשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו.

משהו סופר חשוב שיש לנו להגיד: קודי הקופון שמובאים כאן ובטלגרם, יכולים להתבטל או לשנות את ההנחה שהם מקנים – בכל רגע, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. לפעמים יש מוצרים בודדים שההנחה לא חלה עליהם. מה שקובע זה מה שמתקבל באתר של החברה, הם יודעים הכי טוב. המשך גלישה בעמוד מהווה הסכמה לסעיף זה.

לחצי על המילה המודגשת למעבר לחנות האונליין:

ההטבות הכי שוות שיש כרגע!

קבלו קוד קופון שווה לאתר של דלתא!

הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של דלתא! (באתר בלבד, ללא כפל קופונים, לא תקף על פריטים שמסומנים בסייל).

נעמן ורדינון – קבלו קוד קופון שווה לאתר של נעמן ורדינון! הקוד goodmother נותן 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר (לא תקף על מוצרים בהנחה של 70% ומעלה ודיסני הום. יכולים להיות פריטים עליהם ההנחה לא תקפה, לפי שיקול דעתה של החברה. ההטבה יכולה להשתנות או להסתיים בכל רגע, ללא הודעה מוקדמת – מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע)

והכי שווה – ההטבה שלנו תקפה גם בסניפים. כתבו לנו באינסטגרם כדי לקבל קופון חד פעמי לסניף.

*חלוקת קודי ההטבה היא עד גמר המלאי. אין כפל קודים

מותגים חדשים שמצטרפים לקוד ההטבה שלנו ב-ksp

אתר ksp – קבלי קוד קופון נדיר לאתר ksp – האתר שהכי משתלם לקנות בו הכל, ממחשבים ועד צעצועים, טיטולים וקפסולות. 
הקוד לאתר הוא goodmotherksp והוא מקנה הנחה על מאות מוצרים באתר, כגון משחקי הקוביה וקודקוד, ורדינון, מסיר שיער בלייזר של בראון, טומי טיפי, מוצרי ניקוי, מותגים לבית ועוד.
(*הקוד של ksp עובד אחרת ממותגים אחרים – גובה ההנחה משתנה ממוצר למוצר, ישנם מוצרים עליהם הקוד לא תקף. מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע)
בקרוב יתווספו להנחת הקוד מותגי צעצועים נוספים, מוצרי תינוקות, מותגים לבית, מוצרי ניקוי, מוצרי קוסמטיקה ועוד. נעדכן בימים הקרובים על הטבות שוות נוספות. 
עקבו אחרינו בטלגרם, וואטס אפ, ואינסטגרם כדי לקבל הטבות ל-ksp.

ווישוז – קודי קופון שווים

קבלו 2 קופונים לאתר של weshoes

הקוד GOODM10 מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים (ללא אאוטלט)

לחצי כאן לכל ההנחות של האתר. 

סייל אמצע עונה ברנואר עם מלא פריטים יפים עד 70%

רנואר – קוד הקופון goodmother מקנה 15% הנחה באתר. לחצי כאן לכל המבצעים של רנואר.

החזר על קניות בסופר – שטראוס פלוס

איך מקבלים שוברי ביי מי בתמורה לקניות בסופר? מצטרפים לאפליקציית שטראוס פלוס.
אם תירשמי היום לאפליקציה, תקבלי 50 נקודות מתנה.
פרטים והורדת האפליקציה כאן.

קודי קופון לאתרים של מותגי אופנה

דלתא – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של דלתא! (באתר בלבד, ללא כפל קופונים, לא תקף על פריטים שמסומנים בסייל וחולצות בית ספר). בנוסף יש כרגע הטבה שווה באתר של דלתא: כל קולקציית הקיץ בסייל של עד 99.90 שח!. לחצי כאן להטבה.

קופון לרנואר – קוד הקופון goodmother מקנה 15% הנחה. לחצו כאן לכל המבצעים של רנואר.

טוונטי פור סבן – הקוד goodmother מקנה 15% הנחה באתר. לחצי כאן לכל המבצעים של טוונטי פור סבן.

מותג האופנה רזרבד – www.reserved-il.com – הקוד RESGOOD (שימו לב – חובה להקליד אותיות גדולות!) מקנה 15% הנחה בנוסף למבצעים, על כל האתר, בנוסף למבצעי הסייל!! לחצו כאן לסייל השווה של האתר.

קופון לKUMI – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים, כולל קטגוריית הסייל.

קופון לפריטי אדידס

קודי קופון לאתרים של מותגי נעליים ותיקים

קופון ל-weshoes – הקוד good50 מקנה 50 ש״ח מתנה בקנייה מעל 350 ש״ח באתר (ללא אאוטלט). הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים (לא תקף על פריטים בהנחות מעל 20% ואאוטלט). אין כפל קודים, בחרו מה שהכי משתלם לכן. *הקודים תקפים באתר בלבד.

ביוניק – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים. לחצי כאן לסנדלים שבתמונה.

קודי קופון לחנויות אונליין של מותגי קוסמטיקה

אסתי לאודר – המוצרים של אסתי לאודר נמכרים במספר אתרים ישראלים. נספר לך על 2 מהם, כדי שתוכלי להשוות עלויות: כרגע יש 40% הנחה על המוצרים של אסתי לאודר באתר של טרמינל איקס ובנוסף תוכלי לנצל את ההטבות של טרמינל איקס. לחצי כאן לחנות אסתי לאודר באתר.

באתר ksp נמכרים מגוון בשמים, מייקאפים ומוצרי ניקוי של אסתי לאודר במחירים הכי טובים שיש, והקוד goodmotherksp מקנה לכן הנחה נוספת! (בדרך כלל הקוד לא פעיל עם כפל מבצעים אבל שווה לנסות)

קופון לגילטי: הקוד GOODMOTHER מקנה 15% הנחה בנוסף למבצעים על כל אתר הקוסמטיקה www.guilty.co.il(מלבד בשמים ובדיקות קורונה). על כל רכישה באתר מעל 229 ש״ח מקבלים מתנה לבחירה. לחצו כאן לכל ההטבות של גילטי.

אמיקה – הקוד הקבוע שלנו goodmother המקנה 10% הנחה על האתר. *ללא קיטים, ללא כפל קופונים). לחצי כאן לכל ההטבות של אמיקה.

ערוגות – הקוד goodmother15 מקנה 15% הנחה על כל המוצרים של המותג ערוגות . לחצי כאן לעמוד של ערוגות.

בייביליס – מותג עיצוב השיער. קופון שווה מחכה לך בערוץ הטלגרם שלנו.

מותג הטיפוח promise-cosmetics.co.il – הקוד goodmother מקנה הנחה של 5% בנוסף למבצעים. לחצו כאן לכל ההטבות של פרומיס.

קוד קופון למוצרי לה בוטה: הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים, לחצי כאן לכל מוצרי לה בוטה באתר דיל קוסמטיקס. (הקוד תקף על כל האתר דיל קוסמטיקס, כולל כפל מבצעים. ייתכנו חריגים שלא ייכללו במבצע)

*שימו לב – ההטבות של קודי הקופון יכולות להשתנות/ להתבטל בכל רגע. מה שקובע זה מה שמופיע באתרים של המותגים.

קודי קופון לחנויות אונליין של מותגים לבית

נעמן ורדינון – קבלו קוד קופון שווה לאתר של נעמן ורדינון! הקוד goodmother נותן 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר (לא תקף על מוצרים בהנחה של 70% ומעלה ודיסני הום. יכולים להיות פריטים עליהם ההנחה לא תקפה, לפי שיקול דעתה של החברה. ההטבה יכולה להשתנות או להסתיים בכל רגע, ללא הודעה מוקדמת – מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע)

והכי שווה – ההטבה שלנו תקפה גם בסניפים. כתבו לנו באינסטגרם כדי לקבל קופון חד פעמי לסניף.

*חלוקת קודי ההטבה היא עד גמר המלאי. אין כפל קודים

לחצי כאן לסקירה של מוצרי נעמן.

אהבה קטנה – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה על כל האתר של ״אהבה קטנה״, ובו פריטים יפים לבית – ספלים, קרשי חיתוך והגשה ועוד, בעיצובים מיוחדים שניתן לשלב בהם הקדשה אישית. לחצו כאן למבצעים של אהבה קטנה. המוצרים הפופולריים לבית: מדבקות שם עמידות, בקבוקים וקופסאות אוכל לביה״ס, צנצנות תבלינים עם כיתוב.

קופונים לחנויות של מתנות, צעצועים וספרים

אהבה קטנה – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה על כל האתר, ובו מאות פריטים יפהפיים ואיכותיים שניתן לשלב בהם הקדשה אישית. לחצו כאן לכל המבצעים של ״אהבה קטנה״. המתנות הכי מדליקות של אהבה קטנה: רמקולים איכותיים עם הקדשה, קופסת אוכל למבוגרים עם הקדשה, מארז שימושי למטבח עם הקדשה.

ספרי אגם – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר.

קודי קופון לחנויות אונליין של מזון

קופון לשוקיט – shookit  – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים בקנייה מעל 200 ש״ח באתר www.shookit.com (פירות וירקות פרימיום, אוכמניות, פטל, מאפייה, פיצוחים ועוד)

wolt – מורידים את אפליקצית Wolt בקישור הזה, מזמינים משלוח מהמקומות הכי טובים בעיר ומקבלים ‏30.00  ש״ח הנחה למימוש בהזמנה הראשונה והשנייה דרך הקוד הזה: GOODMOTHER.

קודי קופון לאתרי תיירות

קופון הנחה לצימר היפה בעין חרוד

קבלי קוד קופון שווה לאירוח הכפרי של עין חרוד – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בהזמנת חופשה באתר של עין חרוד, מהמחיר הנקוב (ההטבה היא לזמן מוגבל ועלולה להסתיים בכל רגע, על פי שיקול דעת המלון. מה שמופיע באתר הוא הקובע).

*קודים וקופונים נוספים תמצאי בערוץ הטלגרם שלנו – לחצי כאן להצטרפות.

מזמינים אותך לעקוב אחרינו גם באינסטגרם שלנו.


חשוב לנו להדגיש, שחלק מהמידע שמובא בידיעה הזאת נאסף ברחבי הרשת, ואין לאתר goodmother כל קשר למידע הזה, כמו גם לשירותים, למוצרים ולמותגים שמוזכרים כאן. קחו בחשבון שחלק מהמידע יכול להיות לא עדכני או לא מדוייק. החברות יכולות לבטל את ההטבות או לא לאפשר מימוש שלהן, בכפוף לתקנון שלהן, בכל רגע נתון.

המשך הגלישה בעמוד זה מהווה הסכמה לכל האמור בפסקה הקודמת, וכל שימוש במידע שמובא כאן הוא באחריות המשתמש בלבד.


קבוצות מיקוד וסקרים תמורת תווי שי

אתרי סקרים וקבוצות מיקוד – למה זה טוב?

להתעשר – לא תתעשרי מזה, ואפילו כפרנסה חלקית זה לא יתפוס. אבל להשתתף מדי פעם בקבוצת מיקוד תמורת סכום מכובד (כ-200 ש״ח לשעה וחצי) ולקחת חלק בתהליכים הרי גורל בחברות עסקיות גדולות זה יכול להיות חוויה.

קהל האמהות הצעירות הוא מחוזר במיוחד על ידי חברות עסקיות, בעיקר על ידי חברות מזון המתכננות להשיק מוצר חדש, ככה שאם את עונה לקריטריון הזה, הסיכוי שלך להשתתף בקבוצה כזו הוא גבוה מאוד.

העניין עם המענה לסקרים יכול להיות משתלם מאוד אם יש לך פרקי זמן ללא מעשה, כמו נסיעות באוטובוס או משמרות ללא פעילות, אותן את יכולה לנצל לרווח כספי.

להלן חברות הסקרים שדרכן תוכלי להגיע לקבוצות המיקוד ובנוסף גם לקבל סקרים לטלפון הנייד שלך, המקנים נקודות שלאחר מכן ניתן להמיר לכסף או תווי שי.

פאנל המדגם –  נרשמים באתר פאנל המדגם, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל, ומקבלים תווי שי של buy me או נופשונית, לבחירתכם. התשלום בגין מילוי הסקרים הוא יחסית גבוה, אך כדאי לענות ברגע שאתם מקבלים את הסקר, כי הסקרים נסגרים מהר.

panel 4 all – נרשמים באתר הסקרים panel 4 all, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל ומקבלים כסף לחשבון בתמורה להשתתפות בסקרים.

סקרנט – נרשמים באתר סקרנט, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל ומקבלים כסף לחשבון בתמורה להשתתפות בסקרים

panel view –  נרשמים באתר panel view, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל, ומקבלים תווי שי של buy me.

מחזירים לך כסף

קאשבק – נוהגת לקנות באתרים כמו ebay, אליאקספרס, גרופון ועוד? תוכלי לקבל החזר משמעותי על כל הקניות שלך, ישירות לחשבון הבנק. מה עושים? נרשמים לאתר קאשבק, בכל פעם שרוצים לקנות באינטרנט נכנסים אליו ומקליקים על האתר הרצוי, ומקבלים החזרים על הרכישות. 10 ש״ח מתנה לנרשמים בקישור הבא. 

wolt – מורידים את אפליקצית Wolt בקישור הזה, מזמינים משלוח מהמקומות הכי טובים בעיר ומקבלים ‏30.00  ש״ח הנחה למימוש בהזמנה הראשונה והשנייה דרך הקוד הזה: GOODMOTHER.

למידע נוסף והורדת האפליקציה לחצו כאן.  

שטראוס – מעלים חשבוניות מהסופר לאפליקציה שטראוס פלוס ומקבלים מתנות שוות על רכישת מוצרי שטראוס ועלית. 50 נקודות מתנה בהזנת הקוד בזמן ההרשמה – FR103593.

שימו לב: קודי הקופון יכולים להתבטל או לשנות את ההנחה שהם מקנים בכל רגע, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. מה שקובע זה מה שמתקבל באתר של החברה.

הגרלות

הגרלות חדשות עולות מדי שבוע בסטורי של האינסטגרם שלנו: מוצרי טיפוח, מוצרי תינוקות, ספרים, כרטיסים לאטרקציות ועוד.

איך משתתפים? עוקבים אחרינו באינסטגרם, נכנסים לסטורי ועונים בתגובה פרטית לסטורי המבצע.

תרצי שנעדכן אותך על דוגמיות, הגרלות, קופונים וקודי הנחה חדשים? הצטרפי למועדון החברות של GoodMother

דוגמיות במתנה ומבצעי ההתנסות

מוצרי תינוקות

לחצי כאן למעבר לידיעה שמרכזת את הדוגמיות וערכות ההתנסות לתינוק.


מבצעים מיוחדים

* כל ההטבות שמוצעות בכתבה הן באחריות החברות עצמן, ובכפוף לתקנון שלהן.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:
תגובה 1
  1. דיאנה אוחנה אומר/ת

    מעוניינת בדוגמיות חינם

לא ניתן להגיב