מתנות קטנות: 4 מוצרי תינוקות שלא תסתדרו בלעדיהם

חברה טובה שעומדת ללדת ילד ראשון, שאלה אותי על איזה מוצרי תינוקות אני ממליצה. "מה לדעתך אני פשוט חייבת לקנות? שאלה.

אין חכם כבעל נסיון, וכמישהי שגידלה 3 תינוקות התנסיתי בהרבה מוצרים, מוצלחים יותר ופחות. ערכתי בשבילה ובשבילכן רשימה של מוצרי חובה שלא הייתי מסתדרת בלעדיהם.

משטח פעילות

משטח פעילות לתינוק שעוד לא זוחל הוא מוצר חובה. אפשר לאלתר ולהניח את התינוק על שמיכה רגילה ואפשר גם להשקיע קצת ולקנות משטח מיוחד, שמותאם בדיוק למטרה זו.

קיבלנו לסיקור שמיכת פעילות מדגם חדש של חברת עצמל׳ה, וכאמא ל-3 ילדים, אני יכולה להעריך את היתרונות של המוצר.

שמיכת הפעילות של עצמל׳ה היא עבה, גדולה יחסית – 120*120 ס"מ, ומתאימה לשימוש גם בבית וגם בחוץ. בבית היא תגן על התינוק מהרצפה הקרה, גם בחורף וגם בקיץ במזגן, ובחוץ תגן עליו מהרטיבות של הקרקע והחול.

לשמיכה יש שני צדדים – צד אחד עשוי 100% כותנה נעימה ורכה ובצד השני בד מונע רטיבות המתנקה בקלות, כך שניתן להניח את השמיכה על הדשא או בחוף הים ללא כל חשש.

שמיכת פעילות לתינוק
קרדיט צילום תמונה ראשית: שחר פליישמן

לשמיכה מחוברת ידית נשיאה מבד, והיא קלילה ומתקפלת בקלות בדומה לשק שינה כך שקל לצאת איתה גם עם את לבד ומחזיקה את הילד ביד השנייה.

מבחינת העיצוב תוכלו לבחור בין שני דגמים עם איור של כוכבים, כאשר האחד בצבע שחור והשני בצבע ורוד.

מחיר: 149 ש"ח. ניתן לרכוש את השמיכה בכל סניפי הרשת וגם באתר של עצמל׳ה – https://www.etzmaleh.co.il/

בלנדר לריסוק מזון – לשלב הטעימות ובכלל

אחד המוצרים שחייבים להתאבזר בהם לפני הלידה, הוא הבלנדר.

בסביבות גיל 6 חודשים (או 4 חודשים, לפי ההמלצות המשתנות לפרקים של משרד הבריאות), התינוק מתחיל בטעימות. טעימות, להלן פרי או ירק לבחירתך (נהוג להתחיל מאלה שפחות אלרגנים, כמו תפוח), שעלייך להפוך למצב צבירה פירה.

האמהות העסוקות (או העצלניות) יקנו צנצנת קטנה של תפוח מרוסק (מה שהיה פעם גרבר, ועדיין נקרא כך למרות שהמותג התמוסס מזמן), יתנו לתינוק כפית אחת או שתיים (מדובר בשלב הטעימות, אל תשכחו) וזהו. כל הצנצנת, שכמובן לא ניתן לשמור ליום למחרת, הולכת לפח.

האמהות המשקיעניות (או הפנויות) ייבחרו באופציה האיכותית והזולה יותר – לרסק את הפרי בבלנדר.

את הבלנדר כדאי לקנות עוד לפני הלידה, בבואכם לקנות את יתר מוצרי התינוקות, כי גיל תחילת הטעימות (שמשתנה תכוף, לפי המלצות משרד הבריאות) הוא ממש ממש מעבר לפינה, וגם תוכלי לבחור בנחת את הבלנדר המתאים לך. אח״כ כבר יהיה לך לחוץ.

כשבוביק הבכור שלנו נולד, קיבלנו במתנה את הבלנדר הבאמת קסום הזה – magic bullet, ולא נפרדנו ממנו עד היום.

המלצתי בעבר להרבה אמהות על הבלנדר המיתולוגי שלנו, אבל לא ידעתי לאן להפנות אותן – קיבלנו במתנה ולא ראיתי כזה באף חנות. ממש לאחרונה גיליתי שיש לו כתובת – הוא נמכר בערוץ הקניות שלנו, עם משלוח עד הבית.

למה אנחנו ממליצים עליו כל כך?

  1. מדובר בסוס עבודה שמקציף, מרסק וקוצץ אצלנו במטבח כבר 5 שנים, ללא תקלות.
  2. יש לו שני סוגי להבים, מסחטת מיצים משולבת, ועוד מגוון פיצ'יפקעס ואפשרויות, שתוכלו לראות בסרטון.
  3. הכי נוח והכי חשוב (אין לך מושג עד כמה) – המג'יק בולט מבלנדר לתוך כוס, מה שמקל מאוד על החיים של אמא חדשה. בניגוד לשאר הבלנדרים המאסיביים, שצריך לשטוף אחרי כל שימוש, כאן שמים חצי תפוח עם קצת מים, לוחצים על הכפתור ותוך 5 שניות יש לכם מחית מוכנה בתוך כוס קטנה, שאפשר גם לסגור במכסה מותאם ולהכניס למקרר לעוד שעה שעתיים. את הכוס, כמו גם את יתר האביזרים של הבלנדר, מלבד החלק החשמלי, ניתן להכניס למדיח.

המנשא

לגבי חשיבות המנשא, הדעות בין האמהות המנוסות, חלוקות. אם בחצי השנה הראשונה את צפויה לנוע בניחותא בין הבית לפארק – אפשר לוותר על ההשקעה. במידה ואת מתכננת רוב היום להתרוצץ עם התינוק שלך, מיום היוולדו – אין לך פתרון אחר. בזמנו, הלכתי עם בוביק הישוב במנשא – לבנק, סופר ושלל סידורים אחרים. המנשא הוא נוח, הרבה פחות מסורבל מעגלה והכי חשוב – פותח לשניכם את כל הדלתות! בוביק, שהלך לפניי עם פרצופו המתוק, ניחן בחיוך ממיס לבבות, ובזכותו קיבלנו עדיפות בכל תור שהוא ואת השירות הכי טוב שיש. לא היה אף אחד בסופר ובדואר שלא וויתר על תורו בשמחה כדי לזכות לראות את בוביק מחייך.

כשבוביק כבר היה גדול מכדי שאסחוב אותו במנשא, המנשא עבר לאבא, שהושיב אותו על הגב בטיולים הרגליים.

בבואכם לקנות מנשא – בחרו בבייבי ביורן. המנשא האיכותי והנוח ביותר, לתינוק ולהורה, שיישמר בוודאות ובמצב טוב גם לילדים הבאים.

בימים אלה בדיוק השיקו בבייבי ביורן קולקציית מנשאים עם עיצוב מיוחד לאבות, תחת השם one.

מנשא של בייבי ביורן
מנשא של בייבי ביורן

המנשא ONE, כמו כל מנשאי בייבי ביורן, פותח בשיתוף עם רופאי ילדים ואורטופדים מובילים בעולם, מתאים לשימוש מגיל לידה (3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו. מאושר לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים:

» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.

» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.

» התינוק פונה כלפי חוץ: מומלץ מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.

» נשיאה קלה על גב: מגיל שנה, נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.


צלחת הפלא שנמכרת ברשת זולסטוק, תעשה את החיים שלכם קצת יותר קלים והחדשות הטובות הן שעלותם היא סמלית מאוד.

צלחת הפלא הזו תסייע לכם בתקופה המלכלכת שבין גיל 10 חודשים ועד שהם ילמדו לאכול מסודר, פחות או יותר, אי שם בגיל שנתיים. תינוקות מוכשרים במיוחד יצליחו להעיף גם אותה, על הרסק והמרק שבתוכה, אולם אין ספק שהיא תעזור לכם לצמצם את מספר המקרים האלה.

הצלחת עשויה עשויה פלסטיק קשיח ואיכותי, שתושבת הציר סביבה שומרת על איזון הכלי גם בעת נפילה ואחיזה לא יציבה, כך שהאוכל שיש בה לא יוכל ליפול.

לצלחת ישנם 4 חלקים:

  • ציר הידית – (בסיס) אשר בו מחזיק הפעוט את הצלחת
  • קערה –להניח בה את האוכל, קערה שמסתובבת 360
  • חלק תחתון – קערה מחוררת עם רגליים יציבות להניח על משטח
  • מכסה – ניתן לכסות את הקערה ולהכניס למקרר את מה שנשאר. 

מחיר: 10.90 ₪, בלבד, בחנויות זול סטוק ברחבי הארץ.


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב