פסטיבל "מפעלים מבפנים" בחול המועד סוכות

פארק התעשייה קריית גת יפתח למבקרים מכל רחבי הארץ ויציע סיורים נדירים במפעלים, לצד מופעים ואירועי תרבות, כגון: הפנינג והופעות לילדים, שוק איכרים, מגוון פעילויות יצירה סביב הנושאים והחומרים מהמפעלים בפארק והופעה של האחת והיחידה – יהודית רביץ.

לאור הצלחה לה זכה פסטיבל 'מפעלים מבפנים' בשנה שעברה, החליטה י.ש.גת, חברת ניהול פארק התעשייה קרית גת  לקיים גם השנה את פסטיבל 'מפעלים מבפנים'.

הפסטיבל מעניק לציבור הרחב הזדמנות נדירה, לסייר ולהציץ לפסי היצור בחברות ובמפעלים הבינלאומיים של אחד מפארקי התעשייה המתקדמים בארץ. במסגרת הסיורים, יזכו המשתתפים להיחשף לתהליך המרתק, של ייצור המוצרים ואופי העבודה במפעלי תעשייה והייטק שונים.

כמו כן, באמצעות הסיורים, משתתפי הפסטיבל יחשפו לתעשייה על גווניה ופניה השונים ולשיטות טכנולוגיות מתקדמות.

לצד הפעילויות והסיורים המרתקים ייהנו המשתתפים מהופעה LIVE של יהודית רביץ אותה יחממו הרכבי רוק מהמרכז למוסיקה במועצה האזורית יואב.

'מפעלים מבפנים' הינו פרויקט לקידום ועידוד תיירות תעשייתית, אשר בא לחשוף מפעלים וחברות בפארק לקהל הרחב.

דגן יהל, מנכ"ל י.ש.גת, חברת ניהול פארק התעשייה קרית גת: "אנו גאים ונרגשים לקיים את פסטיבל 'מפעלים מבפנים' זו הפעם השנייה. אני רואה חשיבות עליונה בחשיפת התנופה של העיר באופן כללי ושל פארק התעשייה באופן ספציפי לכלל תושבי הארץ.

השנה, הכפלנו את כמות המפעלים בהם ייערכו סיורים ואנו מזמינים את הקהל הרחב, בכל הגילאים לבוא ולהיחשף לחברות השוכנות בפארק התעשייה והן לחוויה של הפעילויות המתוכננות בפארק. אני מאמין כי החיבור בין מגוון הקהלים לתעשייה הפועלת בפארק התעשייה בקרית גת הינו אחד המנופים  לפיתוח חברתי כלכלי אמיתי".


קופונים סודיים שווים לחנויות אופנה, קוסמטיקה, צעצועים ועוד – מחכים לך בערוץ הטלגרם שלנו!

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את הקופונים למייל:

מערך הסיורים במפעלים:

אינטל: אנו מזמינים אתכם להכיר מקרוב את עולם המיחשוב והטכנולוגיה. במסגרת הביקור תחשפו לתהליך המורכב והמופלא של ייצור השבבים והשפעתם על חיינו, תבקרו ותצפו במתרחש בחדר הנקי. משך הסיור: כ-60 דקות.

שריונית חוסם: שריונית חוסם פותחת בפניכם דלת לעולם של חדשנות עיצוב ומגוון. החברה הינה יצרנית מובילה של דלתות כניסה ופנים, במגוון העיצובים והצבעים הגדול בישראל. בסיור נלמד את התהליך אותו עובר הדלת ממצב של חומר גלם ועד שהיא מגיעה לפתח ביתכם. משך הסיור: 45-60 דקות.

מפטגון: חברה המתמחה בהתקנת מע' מיכשור ובקרה לתעשייה התהליכית ומעניקה שירותים בתחום החשמל המכניקה והצנרת למפעלים העוסקים בתחומי המוליכים למחצה ותעשיות המזון. משך הסיור: 25-40 דקות.

פריץ: עוסקת בעולם השילוח הבין לאומי, בסיור נגלה איך מנהלים מרכז לוגיסטי של אלפי פריטים, איך משלחים מכולות בים ובאוויר ואיך מנהלים שרשרת אספקה בכל רחבי הגלובוס. משך הסיור: כ-40 דקות.

מטבחי דקור: חברה מובילה בייצור ועיצוב לבית. בואו לגלות איך מפעל קטן לייצור רהיטים הופך למפעל הטכנולוגי המתקדם ביותר בישראל לייצור מטבחים, לחברה עם למעלה מ-100 עובדים וחמישה סניפים יוקרתיים.

אינדיגו hp: במהלך הסיור ב HP חטיבת אינדיגו תוכלו להתוודע לעולם הדפוס הדיגיטלי, לראות את טכנולוגיות הייצור המתקדמות במפעל הדיו ElectroInk ולמצוא עולם שלם של אפשרויות. משך הסיור: כ-60 דקות.

Stratasys סטרטסיס: מפעל למדפסות תלת מימד, מספק פתרונות לבניית אב טיפוס וייצור. הסיור יקח את הקהל לצפות בפס היצור של מדפסות תל מימד הנמצאות בחוד החנית של התחום בארץ ובעולם. משך הסיור: כ-30 דקות.

אייר פרודקטס: חברת אייר פרודקטס ישראל משמשת כזרוע הישראלית של הקונצרן הבינלאומי Air Products. בארץ ישנם שני מפעלים להפרדת אוויר (לחנקן, ארגון וחמצן במצב צבירה נוזלי). המפעלים בארץ מספקים בין השאר גזים למפעלי אלקטרוניקה באמצעות צנרות.

את הסיור נתחיל במבט על מתקני המפעל  וחדר הבקרה המשוכלל השולט על תפעולו. נצפה במצגת המסבירה על השימושים של הגזים בתעשיית האלקטרוניקה ובתעשיות אחרות.

לאחר מכן נבצע מספר ניסויים באמצעות חנקן נוזלי (טמפ' של 196- צלזיוס) ולסיום נכין בשיתוף עם מתנדבים מהקהל מוצר הפתעה לכולם. משך הסיור: כ-90 דקות.

חווה החקלאית "אתכלית"- היא פרויקט קהילתיחברתי מרתק, ומרכז יחיד במינו לשימור ולימוד המורשת התרבותית של יהודי אתיופיה. החווה מזמינה את הקהל ללמוד ולגלות את החקלאות האתיופית הכתיבה האמהרית  ואמנות הבניה בבוץ. משך הסיור: כ-45 דקות.

הפסטיבל יתקיים ביום  ה' (20/10/16) בין השעות 10:00-20:00

בפארק התעשיה קרית גת, אשלגן 19

עלות הסיורים: 10 שקלים למבוגר, הכניסה לילדים עד גיל 18 חינם.


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב