איך משיגים בית שקט ורגוע? – הרצאה מעניינת ופרקטית של נורית לוי

את רוצה ללמוד לשלוט בכעסים, שאלה אותי המודעה של ״מרכז נורית לוי״? כן.. את רוצה להבין איך מתמרנים בין הבית לזוגיות? כן! את רוצה לגדל ילדים עם ערכים ובטחון עצמי? כן, כן! את רוצה בית שקט ורגוע? כל כך כן!

מפה לשם, את יום שישי האחרון ביליתי בהרצאה של נורית לוי, ביס פלאנט בראשל"צ.

  %d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-2

 

אף פעם לא השתתפתי בסדנת הורות או בהרצאות בנושא. חשבתי שאם חצי מחיי עסקתי בחינוך, ההורות תבוא לי טבעי ואין לי צורך בעצות.

אז זהו, גיליתי שלא. הסדנה של נורית, למרות שלא חידשה לי כלום מבחינת הידע, הפיחה בי רוח של שינוי, והייתה מועילה מאוד בכך ששמעתי ממישהו אחר את הדברים.

ההרצאה שלה מעניינת, מתוקתקת, הכל לעניין, כל מילה – בסלע, הכל מתומצת לטיפים שימושיים ליישום בבית. נורית מדברת בגובה העיניים, מביאה דוגמאות מהחיים ומהניסיון שלה. ההרצאה נעימה, קולחת, מצחיקה, ושלוש וחצי שעות עברו להן בכיף ועם תובנות חשובות.

333

 

מה שכן – ההרצאה היא רק החלק הראשון בשינוי. תקוותי הייתה שאגיע להרצאה, אחזור הביתה, ובבית בדרך נס יחכה לי השקט והרוגע המיוחל. אבל לא – השינוי צריך לבוא מאיתנו, מהמחויבות שלי ושל בן הזוג לעבוד על מה שיש לתקן.

ונורית נותנת את כל החכות. מעבר להרצאה עם מגוון רעיונות ודרכים לבצע את השינוי הזה בחיינו, במהלך השבוע שאחרי ההרשמה, קיבלתי ממנה מיילים עם טיפים פרקטיים נוספים ליישום בבית, ומילים חמות עם תמיכה ועידוד.

%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-5  screen-shot-2016-09-27-at-12-43-25-am
היה כיף להשתתף בהרצאה, כיף לקבל את המערכת התומכת הזו, והכי חשוב – להבין שאנחנו לא לבד בתוך כל הצרות המשפחתיות שלנו.
להרשמה ולמידע נוסף על ההרצאות וסדנאות ההורות של נורית לוי היכנסו לאתר – www.nuritlevi.co.il

לא ניתן להגיב