אלבום דיגיטלי קופון: אלבום תמונות דיגיטלי לפעוטות

אלבום דיגיטלי קופון: אלבום תמונות דיגיטלי לפעוטות :

תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

אתם מצלמים אותו מהרגע שהוא נולד, את הפעם הראשונה בידיים של אמא/אבא/סבתא, מתעדים את החיוך הראשון, הפרצוף שהוא עשה כשטעם את

הבטטה, הנשיקה המצחיקה שהוא נתן לאבא, הפעם ההיא שהוא הניח את הראש על הכתף שלך, וכמובן את הצעד הראשון. כל כך הרבה רגעים מתוקים ויקרים, שצפונים להם אי שם במחשב ולא זמינים עבורכם בכל רגע, כדי לראות ולשמוח.

אנחנו חייבים מדי פעם להוציא את התמונות המרגשות ביותר ולהפוך אותן לאלבום.

ואם אלבום אז שיהיה מעוצב ויפה, וכמובן שכל תהליך ההכנה שלו לא ייקח יותר מדי זמן.

כל התוכנות האלה שצריך להוריד למחשב, להבין איך הן עובדות ואז לשחק אותה מעצבת גרפית כשאין לך מושג קלוש בזה, ולקוות שיצא לך משהו אסתטי? אז לא כזה!

רשת held, שסניפיה פזורים בכל רחבי הארץ, חברה לערוץ בייבי והפיקה עבורנו אלבום תמונות יפה, שמעוטר בדמויות המתוקות מהערוץ, שכל הילדים מכירים ואוהבים, וגם אצלך בטח יש עבורן פינה חמה.

כל מה שנדרש ממך הוא להגיע לאחד הסניפים עם 59 תמונות איכותיות של הבייבי שלך בדיסק און קי, ו… זהו.

בחנות כבר ידאגו לכם.

זה האלבום המתוק שלנו.

את האלבומים ניתן לרכוש בפורמט של ספר תמונות בכריכה קשה, 32 עמודים, המכיל 59 תמונות. מחיר: 169 ₪

באחד מ-26  סניפי רשת held ברחבי הארץ.

ערוץ בייבי הינו ערוץ התינוקות והפעוטות הראשון והמוביל בעולם, המיועד לתינוקות בגילאי חצי שנה עד ארבע,

התכנים בסדרות המשודרות תורמות לזמן איכות של ההורים עם הפעוטות, תוך למידה והנאה.

הסדרות משודרות 24/7 ללא פרסומות וללא תוכן שיווקי ומקנה להם סביבה בטוחה בכל שעות היממה. בנוסף, לוח השידורים מותאם לשידורי יום ולילה בכדי להעניק מענה לשגרת יומם של הקטנטנים. התכנים שבערוץ נבחנו בקפידה ע"י מומחים לחינוך ולפסיכולוגיה התפתחותית.

רשת הלד מקיפה את כל תחומי עולם הצילום ומציגה קונספט ייחודי בארץ בתחום עיצוב מתנות אישיות מתמונות. הרשת מציעה, בין היתר, הדפסות על קנבס, הדפסות על טפטים, הדפסות על מוצרים כגון תיקים, חולצות וספלים, ספרים דיגיטליים ועוד.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב