אמא חדשה, רוצה מארז מוצרים לתינוק במתנה? היכנסי לפרטים

אמא חדשה, רוצה מארז מוצרים לתינוק מתנה? אנחנו מחלקים 2 ערכות שוות במתנה לאמהות חדשות:

מארז "מולטי מאם" ומארז "טומי טיפי" לשתי זוכות. 

להשתתפות עלייך:

  1. לכתוב בתגובות למטה באיזה מארז את מעוניינת ואת המייל שלך.
  2. לשתף את הפוסט בפייסבוק. 
  3. להירשם לקבלת העדכונים (בתחתית העמוד). 

2 מארזים של מוצרים לתינוק במתנה

מארז של מולטי מאם

סדרת המוצרים הטבעיים ומבוססי מחקר יעילות – 'מולטי מאם' – Multi-Mam – לטיפול בבעיות הנגרמות מהנקה. המוצרים מבוססים על פטנט עולמי של מולקולת ה- QR 2,  אשר מהווה פריצת דרך רפואית לטיפול בחיידקים וזיהומים. המולקולה היא למעשה קומפלקס ייחודי של פוליסיכרידים (סוכרים בעלי שרשראות ארוכות המחוברים יחד), הם נצמדים לחיידקים מכל הכיוונים ולא מאפשרים להם להיצמד לרקמת הגוף, להתרבות ולהתפתח ובכך בעצם מחסלים אותם. התרכובות יעילה מאוד בחסימת מגוון רחב של חיידקים מזיקים, ומנגד לא משפיעה על חיידקים ידידותיים).

%d7%9e%d7%95%d7%9c%d7%98%d7%99-%d7%9e%d7%90%d7%9d-%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a0%d7%a7%d7%94

הקומפרסים  של Multi-Mam – קומפרסים המיועדים לטיפול והרגעה של תופעות הכאב סביב הפטמה, והם מהווים גישה חדשנית לטיפול מידי וטבעי בפטמות פצועות וסדוקות.  הקומפרסים  ספוגים בג'ל ביו אקטיבי המכיל את המולקולה  QR2 שמנטרלת את החיידקים המזיקים בדרך יעילה וטבעית, ומשרה תנאים אופטימליים לעור באזור הפטמה. השימוש בהם,  מקל ומרגיע מידית את העור העדין של הפטמה ומסביב לה.  הקומפרסים מפחיתים את הכאב ואף מטפלים ומונעים זיהומים שעלולים להיווצר סביב הפטמה.  הקומפרסים מעניקים הגנה מפני פטרייה וזיהומים, ותומכים בתהליך הריפוי הטבעי של הפטמה. המוצר טבעי לחלוטין ונטול חומרים משמרים וחומרי טעם וריח. גם כאן אין צורך להסיר לפני ההנקה !

הבאלם של Multi-Mam– מיועדת למריחה חיצונית על הפטמות,  תפקידה  להגן  על עור הפטמות ומסביב להן, למנוע התייבשות וסדקים, לשמור על עור רך גמיש ובריא במהלך ההנקה ולאחריה.  הבאלם מבוסס על שמנים צמחיים ושעוות דבורים מטוהרת, ולמעשה מהווה תחליף לשימון הטבעי של עור הפטמה אשר הוסר  בעקבות ההנקה. המוצר טבעי לחלוטין ולכן אין צורך להסירו  לפני ההנקה. טעמו וריחו  ניטראלי.  השימוש בבאלם  יעיל ואף נכון כטיפול מניעתי, לשימוש עוד לפני תחילת ההנקה, כהכנת הפטמה להנקה עוד בזמן ההיריון וכמובן בתקופת ההנקה.

בייבי דנט: הוא  פטנט עולמי המבוסס על תרכובת ה- 2QR. תרכובת זו הינה טבעית, מופקת מצמחים ומורכבת ממולקולות ביו-אקטיביות בשם פוליסכריד.  הפטנט מאפשר לראשונה לחסל חיידקים מזיקים, מבלי להשפיע על החיידקים הידידותיים וכך, מנטרל בקטריות מזיקות באופן בטוח וטבעי. שהרי, המצב שנוצר בחניכיים בעקבות בקיעת השיניים, הוא בעצם תהליך שיוצר זיהום מקומי.  "בייבי-דנט" אינו מכיל חומרים משמרים, אלכוהול, תרופות הרדמה, חומרים כימיים או חומרים מן החי. כמו כן,  לא מכיל סוכר על מנת לא לפגוע בשיניי התינוק אך, טעמו אכן משובח, והוא לא מזיק במקרה של בליעה.

אופן השימוש: יש למרוח את הג'ל בנדיבות על חניכיו הרגישות של ילדך ולעסות את הג'ל באמצעות אצבע נקייה או מברשת שיניים קטנה ורכה. רצוי להימנע משתייה לאחר המריחה עד כמה שניתן כדי לאפשר לג'ל זמן פעולה מקסימלי. ניתן למרוח את הג'ל גם על המוצץ היכן שהוא בא במגע עם החניכיים, והכי חשוב לקבלת הרגעה מרבית יש לאחסן את התכשיר במקרר. כמו כן, לשימוש בג'ל במקרה של ריור, יש למרוח מעט ג'ל על העור המגורה שמסביב לפה. "בייבי-דנט" מסדרת "מולטי מאם" מיובא ומשווק על ידי חברת התרופות והציוד הרפואי "דרורת". להשיג ברשת סופר פארם, וכן בבתי המרקחת הפרטיים בכל רחבי הארץ. מחיר: 59.9 שקל.

לבירור נקודת מכירה : 03-682225, בפייסבוק: מולטי מאם http://www.facebook.com/MultimamMwltyMm

לציין: הפרס והעברתו לזוכה היא באחריות חברת ״מולטי מאם״ ובכפוף לתקנון שלה. במידה והחברה תחליט מסיבה כלשהי לא לאפשר זכייה, אתר goodmother.co.il לא ייסע בכל אחריות שהיא. כמו כן, לא יהיה אתר goodmother אחראי בשום צורה שהיא לפרס שיועבר.

מארז של מוצרי טומי טיפי

מארז רפידות הנקה :רפידות ההנקה מאופיינות בכושר ספיגה מעולה הודות לתוספת שכבת הלחות המיוחדת. הן כוללות ביטנה רכה ביותר, לשמירה על יובש ונוחות העור. כל רפידה ארוזה באריזה אישית להיגיינה מרבית, וכוללת גם סקוצ' הנצמד לחזייה ומונע תזוזה. הרפידה מאוד דקה ודיסקרטית, כך שהיא אינה נראית לעין מעבר לחולצה.

הרפידות מוצעות באריזת חסכון של 50 יחידות ארוזות בנפרד, והן מוצר חובה בתיק לידה ובתקופת הנקה. מחיר לצרכן: 54.9 ש"ח.

סדרת הדגל של "טומי טיפי" – "הכי טבעי כמו אמא" הנה מערכת הזנה מהפכנית שתוכננה לחקות את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעית של שד האם. המערכת כוללת בקבוקים ופטמות, שהפיתוח הייחודי שלהם מוגן בפטנטים בינלאומיים, וחוללו מהפכה ברחבי העולם בתחום הזנת התינוק.

%d7%a8%d7%a4%d7%99%d7%93%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a0%d7%a7%d7%94-%d7%98%d7%95%d7%9e%d7%99-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99

מארז מיכלים לחלב שאוב: 4 מכלים 60 מ"ל לאחסון חלב אם- מניחים את המכל בתוך בקבוק הכי טבעי כמו אמא ושואבים ישירות מהמשאבה אל המכל שבתוך הבקבוק. מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

בקבוק הכי טבעי כמו אמא : הבקבוקים המהפכניים מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" ללא ביספנול A, של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי", מחקים את התחושה, התנועה והגמישות הטבעית של שד האם ומאפשרים לשלב הנקה והזנה מבקבוק מבלי להפר את שיגרת התינוק.

מוצרי חברת "טומי טיפי" בעלי פטנטים בלעדיים ועומדים בתקנים האירופאיים והן בתקנים הכי מחמירים של מכון התקנים הישראלי. חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, מתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),סמי הכבאי, תותית, הדבורה מאיה, טונקה JCB ועוד.

לבירור  נקודות  מכירה – "הנסיך הקטן": 08-9426633.  אתר אינטרנט: www.littleprince.co.il

או בפייסבוק : https://www.facebook.com/littleprince.co.il/?fref=ts

ההגרלה הסתיימה, תודה לכל המשתתפות!

הזוכה בערכת מאם: הדס פריאון רוזנבלום. 

הזוכה בערכת טומי טיפי: אפרת פרידלנדר.


תרצי שנעדכן אותך על דוגמיות, הגרלות, קופונים וקודים חדשים? הצטרפי למועדון החברות של GoodMother

[newsletter_signup_form id=4]

מזמינים אותך לעקוב אחרינו גם באינסטגרם שלנו.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב