בובות ועוד: רעיונות למתנות לילדות

בעוד שעבור כל עם ישראל, חג הצעצועים הבא הוא חנוכה, אצלנו במשפחה מתכוננים לפסטיבל קניות אחר, וגדול לא פחות. הפיצקיות חוגגות עוד מעט יום הולדת שלוש וכל המשפחה מתרגשת. שתי ילדות קטנות, שני ניסי חנוכה, הגיעו אלינו בחג האורים לפני שלוש שנים, וצבעו את חיינו באושר אינסופי ואלף גוונים של ורוד.

מה לקנות להן ליומולדת, שואלים אותנו בני המשפחה ואנחנו לא יודעים מה לענות. באמת, אבל באמת שיש להן כבר הכל. ולא רק הכל – אלא כפול ממנו.

ובכל זאת, הלכנו לחפש מה עדיין חסר לנו בתחום הצעצועים.

בובות יפות של נסיכות דיסני הן כבר קיבלו לפני שנה, אבל בכל זאת החלטנו לצרף לאוסף גם את סופיה, שבתקופה הזו היא הנסיכה המועדפת על הנסיכות הפרטיות שלנו.

חשוב לזכור, בבואכם לרכוש נסיכות דיסני, שישנם לא מעט חיקויים בשוק, זולים בהרבה ובאיכות ירודה של הבובה והאביזרים הנלווים.

אז איך מזהים שמדובר בבובה המקורית? בחברת היבואן אומרים ש"יש לבדוק שהאריזה מיושרת ואיכותית, וכמובן שתהיה מדביקה שלנו על האריזה. כמו כן, לשים לב שהבובה עומדת טוב באריזה, קשורה היטב ומסודרת".

תרצי קודי קופון לחנויות אונליין של צעצועים, ספרים ורשתות אופנה? מוזמנת להצטרף לקבוצת הטלגרם שלנו. אם אין לך טלגרם? השאירי כאן את המייל שלך ואשלח לך:

הבנות שלי מאוד אוהבות בגדים ורצוי בגווני הורוד. פיג׳מה ורודה מתוקה עם הדפס כמו דמבו זה רעיון מושלם למתנה שימושית שגם תשמח את הילדה וגם את האמא.

הפיג׳מה היפה שבתמונה היא מאתר דלתא, ואם תלחצו על התמונה תגיעו לפיג׳מות נוספות וגם לקוד קופון סודי לאתר של דלתא.

חיקויי לגו מושלמים

לגו תמיד יהיה רעיון מושלם למתנה, לילדים שאוהבים את תחום ההרכבה, אך החיסרון העיקרי שלו הוא המחיר. ערכות רציניות, שמתאימות לילדים הגדולים, יעלו לכם מספר מאות שקלים.

חיטטנו קצת באליאקספרס, קראנו ביקורות, לקחנו סיכון, וקנינו מספר ערכות של חיקויי לגו שהתגלו כמצויינות ומאוד קרובות למקור.

ריכזנו את כל ההמלצות שלנו על חיקויי לגו בכתבה הבאה.

אם אתם עקרונית רוכשים רק לגו מקורי, נמליץ לכם בחום על האתר האנגלי iwoot , שמוכר לגו מקורי (וגם פליימוביל) במחירים הרבה יותר נמוכים מאשר בארץ.

נגלה לכם שאם תקלידו את קוד הקופון welcome תקבלו 15% הנחה (על הקנייה הראשונה, ובהמשך תקבלו קופונים נוספים למייל). ההטבה הזו בזמנו לא הייתה תקפה על לגו אבל כן תקפה על פליימוביל וצעצועים אחרים באתר.

עלות המשלוח לארץ הוא סמלי ומנסיוננו, החבילה מגיעה ארוזה היטב, תוך כשבועיים.

ערכות פליימוביל של נסיכות וערכות לגו FRIENDS או דופלו תמיד יתקבלו בשמחה, גם כשיש מספיק מהן.

בעלי אקספקס מציעים לנו אינסוף חיקויים של ערכות לגו, כשאלה שנחשבים לאיכותיים יותר הם lepin ו bela. כדאי להזמין מוצרים עם הרבה פידבקים, כמו למשל המוצרים הבאים.

לפני שתתחילי להזמין, אנחנו ממליצים לך להירשם באתר קאשדו, שנותן החזר כספי על כל רכישה באתרים כמו ebay, אליאקספרס, גרופון, קדס קידס ועוד. מאוד מומלץ, מנסיון! בימים אלה הם גם נותנים במתנה 10 ש״ח לכל נרשם חדש – פרטים והרשמה בקישור הבא. 

ערכת טירה של היפה והחיה, עם כ-1000 פידבקים טובים מאוד עם תמונות אותנטיות. עלות: כ-60 ש״ח לערכה. למידע נוסף לחצו כאן.

ערכה של פרוזן, עם כ-1000 פידבקים טובים מאוד ותמונות אותנטיות. עלות: כ-50 ש״ח לערכה. למידע נוסף לחצו כאן.

הטרולים – דמויות חביבות מסרט הטרולים נמכרות בחמישית מהמחיר של הצעצועים המקוריים אצלנו בחנויות. טרם רכשנו אבל ההמלצות מצויינות, בליווי תמונות. למידע ורכישה לחצו כאן.

סט של 12 דובוני אכפת לי. לרכישה לחצו כאן.

רעיון נוסף למתנה הוא מיקרופון קריוקי. המיקרופון מנגן 10 שירי ילדים מוכרים, שירים מלאים או רק המנגינה, ומבטיח לכם הרבה שעות של משחק, וערבי קריוקי משפחתיים מצחיקים.

מיקרופון קריוקי לילדים. קרדיט צילום - חברת ספארק טויס
מיקרופון קריוקי לילדים. קרדיט צילום – חברת ספארק טויס

האתר bookdepository.com האנגלי מציע מאות חוברות מדביקות ופעילות, בנושאים של פיות, נסיכות, בלרינות, בעלי חיים ועוד, במחירים נמוכים ביחס לארץ ועם משלוח חינם.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב