בייבילנד 2017 – כל מה שאת צריכה לדעת!

תערוכת בייבילנד 2017, שחוגגת השנה עשור, נפתחה הבוקר חגיגית במסיבת עיתונאים, בביתן 2 במרכז הירידים. באירוע בין היתר, ציין סמנכ"ל השיווק של סופרפארם את מגמת הירידה של מחירי החיתולים והתמ"לים בשוק, שהשנה הוזלו בכ5%. כמו כן הודיע שבקרוב תחל סדרת אירועים עבור נשים בהריון בכל רחבי הארץ, בעלות סמלית למשתתפת, כשכל הפנינג כזה יכלול מופע סטנדאפ, הרצאות בנושאים של הריון ולידה ודוכנים של מותגי תינוקות, בסגנון תערוכת הבייבילנד.
אז מה חדש בבייבילנד?
מתחם עם פינוקים להריוניות ,שיפעל בשעות 10.00 – 15.00 ויציע מגוון שירותי יופי וזמן רגיעה מההמולה.
הגרלת ענק עם פרסים בשווי מיליון ש"ח, שבה כל כרטיס (גירוד) זוכה.
יותר מציגים, יותר אנשים וגם – הרבה הרבה יותר צפיפות.
זהו החסרון הגדול של כל ההפנינג, שהוא בסך הכל קונספט שמח ואופטימי ובעל פוטנציאל להפוך ליום כיף אמיתי של בעל ואישה לפני לידה, חברות עם עגלות או אמא עם תינוק.
מה מחכה לכם בתערוכה ואיפה כדאי להתעכב?
המתחם של מטרנה פוגש אתכן עם פינת ישיבה נעימה, עמדות בהן תוכלו לקבל ייעוץ על תזונת התינוקות ובר דייסות מוכנות, שהתינוק ישמח לטעום מהן. כמו כן תוכלו לקבל עטיפות צבעוניות לאריזות של מטרנה, שיהפכו אותן לקופסאות איחסון מדליקות.
 
גם המתחם של דר פישר הוא חובה לביקור, ובו תוכלו לקבל דוגמיות שוות של סדרת התינוקות החדשה של המותג, קמיל בלו nature, שלפי ההבטחה 97% ממרכיביה הם טבעיים לחלוטין! בבייבילנד תושק הסדרה באופן חגיגי, לאחר שנים של פיתוח. בביתן של ד"ר פישר תוכלו להכיר 13 מוצרי תינוקות חדשים של החברה, ביניהם תיק עגלה יפהפה ואיכותי, מוצרי הסדרה הטבעית קמיל בלו נייצ'ר, מוצרים לשיער מסדרת סרקל ועוד.
מלבד המוצרים המוקטנים מסדרת קמיל בלו נייצ'ר, תקבלו גם דגלון יפה עם השם של הילד, לתלייה בחדר. כמו כן, רמזו לנו שקרן פלס תקפוץ לבקר בביתן, אז אל תפספסו!
בביתן של טיפטיפות תוכלו להצטלם עם הבייבי על רקעים יפים ולקבל את התמונה על מגנט. בנוסף תקבלו מוצר מוקטן וספרון.
בג'ונסונס בייבי תוכלו להצטלם בעמדת צילום מדליקה, ולקבל את התמונה גם לפלאפון וגם מודפסת לידיכם. הביתן מדמה בית, והמסכים מציגים רגעים מרגשים מהחיים. אזהרת דמעות התרגשות לאמהות ההורמונליות שביניכן.
מוסטלה ובלנאום יציעו לכם לשחק בגלגל המזל ולזכות באחד מהמוצרים המוקטנים:
בביתן של לורה סוויסרה, מותג הטקסטיל האיכותי לתינוקות, תוכלו לרכוש מצעים, בגדי ניובורן ושמיכות יפות לתינוק שלכם בהנחה. המוצרים רכים, נעימים ואיכותיים – מנסיון!

בנוסף לדוכנים רבים נוספים, של המותגים הגדולים כמו טומי טיפי, אוונט, סילבר קרוס ועוד, תוכלו לשבת עם התינוק בג'ימבורי המיוחד שהוקם במתחם.

מומלץ להגיע בשעות אחר הצהריים והערב, אז נראה שיהיה פחות עמוס.

מחירי הכרטיסים:

  • 40 ש״ח באתר בייבילנד – http://baby-land.co.il/event/
  • בסניפי סופר-פארם: בכל קנייה ב-59 ₪ ומעלה ממגוון מוצרי החנות , כרטיס כניסה (כולל 2 ילדים) ב-30 ₪ בלבד.
  • בלעדי ללקוחות לייף סטייל  – כרטיס כניסה משפחתי (זוג + 2 ילדים*) במחיר 40 ₪
  • בקופות התערוכה: 40 ₪

כל כרטיס מזכה בתיק מתנות אופנתי הכולל מוצרים בשווי 69 ₪.

מה בתיק? מטרנה אקסטרה קייר TO GO תחליף חלב 150 גרם , מטרנה דייסה 200 גרם, אריזת חיתולים 8 יחידות של האגיס פרידום דריי פנטס, תחליב רחצה ושמפו לתינוק 2 ב-1  400 מ"ל של לייף בייביז, חטיף אנרגיה סלים דליס, מחית תפוח עץ ללא סוכר 130 גר' של פרינוק וקרם ידיים עם מקדם הגנה 15 מ"ל של ניוטרוג'ינה.


רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

כדי להתעדכן לגבי קופונים, הטבות ופעילויות עם פרסים לקוראי האתר, היכנסי לעמוד הבא, עקבי אחרינו באינסטגרם, והירשמי למועדון ההטבות של האתר.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב