בתערוכת בייבילנד, בדוכן סילברקרוס, מחכה לך העגלה המושלמת..

כשאתם מגיעים לתערוכת בייבילנד 2016, שמתקיימת ממש בעוד מספר ימים, בתאריכים 08.11-10.11, אל תפספסו את הביתן של עגלות סילברקרוס. בין אם אתם מצפים לילד הראשון ובין אם מתכננים את השלישי, כדאי לראות את החידושים המהפכניים בתחום העגלות, שלל חברת העגלות הותיקה ביותר בעולם, מאז 1877.

אז מה חדש?

  • עגלת  SILVERCROSS WAVE – העגלה שתפתור לכם את כל הבעיות

זוהי העגלה האולטימטיבית להרכב ילדים מרובה, כמו אצלנו. העגלה מגיעה עם מתאמים ומבנה שלדה חזק ויציב המאפשר להרכיב ממנה 15 וריאציות שונות, לכל צרכי החיים. ניתן להתקין 2 מושבים, 2 אמבטיות לשכיבה, או לשלב אמבטיה ומושב יחד. כמו כן, ניתן להשתמש בה כעגלת יחיד עם סל שכיבה, מושב תינוק או סלקל.

העגלה קומפקטית וצרה יחסית לעגלות רכבת,יכולה להכנס למרבית המעליות ומאוד נוחה לשימוש ותפעול. העגלה מתאימה לתינוק יחיד, תאומים או אחים בהפרשים קטנים.

screen-shot-2016-11-03-at-1-15-28-pm

  • עגלת  SILVERCROSS SURF  מדגם אסטון מרטין.
עגלת תינוק שמעוצבת בסגנון מותג מכוניות הספורט Aston Martin. לעגלה שלדת מגנזיום חזקה וקלת משקל, יחידת מושב עם ריפוד רך מבד אלקנטרה, מושב מתהפך, כיסוי עור לידיות העגלה ושיפורים נוספים, שהופכים אותה לנוחה במיוחד לכם ולתינוק.
 screen-shot-2016-11-03-at-1-20-16-pm
  • עגלה במשקל של 4.5 ק"ג בלבד – עגלה מדגם PALI SEI 9 
    pali הוא מותג תינוקות איטלקי, שמיובא לישראל באופן בלעדי ע״י חברת סילברקרוס.
    מדובר בדגם ייחודי, שכולל עגלת תינוק וטיולון, ומתאים מגיל לידה ועד גיל 3. העגלה שוקלת רק 4.5 ק"ג בזכות שלדת אלומיניום קלה ואיכותית. יש בה מושב ארגונומי לתינוק המגיע לשכיבה מלאה, הבד נעים ורך, והיא מאפשרת קיפול קומפקטי פשוט וקל, מה שחשוב במיוחד כשמנסים לתפעל עגלה עם תינוק ביד.
    יש לה 8 גלגלים המאפשרים יכולת תמרון מוצלחת בסביבה אורבנית, ומבנה יציב במיוחד.
    העגלה מתאימה לילדים עד משקל של 15 ק״ג (בוביק בן ה-4 שלי טרם הגיע למשקל זה) ומהווה פתרון מעולה למשפחות שגרות בבניינים בלי מעלית, ואלה שנוהגים לטוס ולטייל הרבה.
 screen-shot-2016-11-03-at-1-21-03-pm
את כל העגלות האלה ועוד רבות וטובות אחרות, עם דגש מיוחד על עגלות שמותאמות לשני ילדים במשפחה, תוכלו לראות, למשש ולקפל בעצמכם בביתן של סילברקרוס בתערוכת בייבילנד 2016.
בנוסף, בביתן תיערך הגרלה של עגלת תינוק PIONEER 2016, ויחולקו מתנות למבקרים.
לרוכשים עגלה במסגרת ימי התערוכה, יינתנו הנחות ומבצעים מיוחדים. בין המבצעים – סלקל במתנה למי שירכוש את עגלת PIONEER 2016 .

לפרטים נוספים היכנסו לאתר החברה – סילברקרוס ישראל 

screen-shot-2016-11-03-at-1-49-32-pm

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב