גלובוס מקס הקימה קולנוע בוטיק איכותי ברחובות והלכתי לצפות בו ב-"50 גוונים של אופל"

אפילו סרט רע יראה טוב על מסך ענק, עם מערכת שמע של דולבי אטמוס המתקדמת ביותר בעולם, באולם בוטיק עם כורסאות עור נוחות.

זה מה שהבנתי כשצפיתי בסרט "50 גוונים של אופל", בקולנוע החדש והמושקע של גלובוס מקס ברחובות. בסך הכל הייתה לי חוויה חיובית מאוד מהערב, ממערכת הצפייה האיכותית של הקולנוע החדש, הניקיון שלו (הכל מבריק!), השהות במקום שהיא נעימה מאוד – עיצוב המבואה והאולמות, מסכי הפלזמה בכניסה, כורסאות העור הנוחות, השירות. מורגשת ההשקעה העצומה של גלובוס מקס בהקמה וטיפוח של המתחם, בדומה לשאר בתי הקולנוע של הרשת, בהם ביקרתי.

אם כי הסרט עצמו, כאמור, הוא רע בדיוק כפי ששמעתי. לא מומלץ לאנשים שאוהבים סרטי איכות, אנשים שלמדו אי פעם קולנוע (מדגים אחד לאחד את ההגדרה המילונית ל"סרט רע"), ואנשים בוגרים באופן כללי.

 

גלובוס מקס, רשת הקולנוע הגדולה בארץ שהשיקה לפני כחודש קומפלקס גדול באושילנד כפר סבא, חונכת היום מתחם בתי קולנוע בקניון עופר רחובות, בקונספט חדש של "קולנוע בוטיק עם יתרונות של מגה קומפלקס", ומחזירה לתושבי רחובות והסביבה את החוויה של הקולנוע, בהמשך לסגירתו של קולנוע חן מלפני מספר שנים.

מתחם הקולנוע החדש של גלובוס מקס כולל 6 אולמות קולנוע חדישים, שיפעלו 7 ימים בשבוע. הקולנוע החדש ישרת את כל תושבי רחובות והסביבה שיוכלו ליהנות מאולמות עם מערכות סאונד המתקדמות בעולם של Dolby Atmos, וממתחם אינטימי ונעים בעיצוב חדשני ומפואר.

כשאר בתי הקולנוע של הרשת, גם הקולנוע של רחובות יציע כרטיסים מוזלים לאזרחים ותיקים במסגרת פרוייקט "שלישי בשלייקעס" והקרנות מיוחדות לילדים ובני נוער במחירים מוזלים. מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט של הרשת.


ירון כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות גלובוס מקס ישראל: "אנו שמחים להיות הראשונים להחזיר את הקולנוע לעיר רחובות, כשעד לא מזמן נאלצו תושביה לצאת מחוץ לעיר בשביל סרט. גלובוס מקס רחובות נבנה בקונספט קצת שונה משאר מתחמי הקולנוע של הרשת, הוא מהווה מעין קולנוע בוטיק בתוך קניון, קולנוע חמים ואינטימי יותר. המטרה שלנו הייתה להתאים עד כמה שאפשר את בתי הקולנוע לדרישות ולמאפייני האוכלוסייה בעיר שמצד אחד חיפשה קולנוע בוטיק ואינטימי יותר ומאידך את חווית הצפייה והאווירה של בתי קולנוע גדולים שאנו רואים במגה קומפלקסים. גלובוס מקס ממשיכה להביא את חווית הקולנוע לכל מקום אפשרי בארץ מתוך תפיסה שלכולם מגיע ליהנות מהסרטים הטובים ביותר וכמו גם ליישר קו עם חווית בתי הקולנוע בעולם."

רשת גלובוס מקס מונה כיום 12 מתחמי בתי קולנוע בכל רחבי הארץ, ובכוונת הרשת להגיע בעתיד ל- 18 מתחמי בתי קולנוע מפוארים בפריסה ארצית. בתי הקולנוע בקניון עופר רחובות יפעלו בין השעות  10:00 – 24:00 , בממוצע יתקיימו בין 25-30 הקרנות סרטים ביום. כמו כן החברה מפיצה סרטים ומייצגת בישראל את חברות וורנר יוניברסל, פאראמונט וסרטים עצמאיים נוספים.

צילום: שי שחר
חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב