קונצרט של הקאמרית ״גם הוא באצילים״ והרכב "טרמולו"

הקטנים הלכו לישון, בעלי הסכים לשמרטף, ואפרת ואני יצאנו לדייט השבועי שלנו, הפעם – קונצרט של התזמורת הקאמרית ״גם הוא באצילים״.

מדובר בקונצרט מיוחד של הקאמרית, בהשתתפות הרכב כלי ההקשה המעולה של המרכז לכלי הקשה "טרמולו" עם מנהלם האמנותי, הנקשן הבינלאומי תומר יריב. במרכז הקונצרט – יצירתו של המלחין הצעיר דור פישר, "ציפייה ואבסורד" – יצירה שנכתבה במיוחד עבור אנסמבל זה. עוד בקונצרט – הבלט "גם הוא באצילים" מאת מלחין הבארוק הצרפתי ז'אן בטיסט לולי, וסימפוניה מס' 104 מאת היידן, "לונדון".

נהננו מאוד משעה של רגיעה ומוזיקה קלאסית. החיבור של הרכב כלי ההקשה המיוחד עם התזמורת הקאמרית הוא מעניין, והיצירה של המלחין הצעיר דור פישר, בן 23 בסה"כ, היא יפה ומרגשת. אנחנו ממליצות להעביר ערב שונה מהרגיל (כי בואו נודה עד כמה יוצא לנו לשמוע מוזיקה קלאסית ביומיום) ולהגיע לקונצרטים של התזמורת הקאמרית של העונה הקרובה – צבעים שכדאי לשמוע.

ועוד על אנסמבל טרמולו:

אנסמבל כלי ההקשה "טרמולו" (ליאור אלדד, תומר גלילי, נדב עובדיה, דניאל סולומונוב ותומר יריב) הוקם על ידי תומר יריב, לשעבר חבר הצמד הבינלאומי המצליח PercaDu. ההרכב מאופיין בנגינה אנרגטית וווירטואוזית וזוכה לתשואות הקהל והמבקרים. חברי האנסמבל מופיעים כסולנים ובהרכבים שונים באולמות מובילים בעולם כגון קרנגי-הול, ויגמור-הול ו-הוליווד בול. האנסמבל מהווה חלק מפעילות "מרכז כלי ההקשה בישראל- טרמולו" הממוקם בנתניה ופועל תחת חסותה של עיריית נתניה. המרכז משמש כנציגות רשמית של ארגון כלי ההקשה העולמי- Percussive Arts Society ויוצר פעילות תרבותית רחבה בישראל עם גופי תרבות כגון תיאטרון הקאמרי, המרכז למוסיקה ירושלים, קרן תרבות אמריקה ישראל, משרד החינוך, משרד התרבות, תזמורות, הרכבים ואמנים מתחומים שונים.

ההרכב מבצע את יצירתו של המלחין הצעיר דור פישר, יליד 1992, תלמידם של מנחם ויזנברג ויבגני צירלין. היצירה "ציפייה ואבסורד" נועדה לחמישה סולני כלי הקשה, ונכתבה בשיתוף פעולה ושיח מלא עם נגני האנסמבל.  ובמילותיו של המלחין: "האתגר הגדול בכתיבת היצירה עבורי כמלחין היה למצוא מה הנקשן רוצה להגיד. מה היא המוזיקה שבוערת בו, ייחודית לו ושאין לה הזדמנות להישמע בהקשר התזמורתי הרגיל".

 

צילום: נורית מוזס
צילום: נורית מוזס

ועוד קצת מטרמולו:

 

משתתפים:

אריאל צוקרמן: מנצח
תומר יריב ואנסמבל כלי ההקשה "טרמולו"
התזמורת הקאמרית הישראלית


בתוכנית:

ז'אן־בטיסט לולי: "גם הוא באצילים"
דור פישר: "ציפייה ואבסורד" קונצ'רטו לכלי הקשה
יוזף היידן: סימפוניה מס' 104 ברה מז'ור, "לונדון"

מחירים:

185 ₪ מחיר מלא

 הנחות:

120 ₪ בציון הקוד 555

90 ₪ מחיר סטודנט/בעל תעודת נכה

50 ₪ מחיר תלמיד/מתחת לגיל 18

חיילים נכנסים בחינם במדים/הצגת חוגר על בסיס מקום פנוי

 

צילום: אסף קליגר
צילום: אסף קליגר

מספר טלפון ואתר לרכישת כרטיסים:

http://tickets.ico.co.il/announce/52398

טלפון: 03-5188845

מייל: info@ico.co.il

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב