פוליבה ראשון לציון: מה כדאי לקנות שם?

פוליבה ראשון לציון: אם אתם אוהבים לאפות- להלן חדשות חשובות עבורכם. חנות המפעל של פוליבה נפתחה בראשל"צ, והיא בהחלט שווה ביקור להצטיידות בשלל מוצרי אפייה ובזול.

פוליבה היא חברה ותיקה המתמחה בייצור חומרי גלם לענף האפייה בישראל. על מדפי הסופרים אנחנו פוגשים הרבה ממוצריה- ריבות חלב, ממרחים, מליות לעוגות ועוד. לראשונה השיקה פוליבה חנות דגל של מגוון המוצרים, במארזים המתאימים הן לשוק המקצועי והן לשוק הפרטי.

תרצי לקבל קוד קופון?

תרצי לקבל קופונים בלעדיים לחנויות אונליין כמו דלתא, גילטי, רנואר, ווישוז ועוד? כנסי לטלגרם שלנו! (אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את הקופונים למייל:

פוליבה ראשון לציון
פוליבה ראשון לציון

החנות מתפרסת על פני שטח של כ- 240 מ"ר וממוקמת ברחוב סחרוב 14, פינת רחוב החומה 2 בראשון לציון.

ניתן למצוא במקום מגוון של יותר מ 1500- מוצרים, ביניהם מוצרים שלא מוצאים בכל מקום, כגון קמח קוקוס 21  שקלים (לאריזה במשקל  1 ק"ג), ממרחים ומליות (400 גר') בטעמים שאין בסופר כמו פרג, לימון, דובדבנים, מגוון סוגים וצבעים של ג'לי ועוד.

בנוסף תמצאו בחנות תערובות שונות להכנת עוגות (1/2 ק"ג – 1 ק"ג), רטבים שונים כמו רוטב סויה וצ'ילי (330 מ"ל), סירופ שוקולד וסירופ מייפל – 700 מ"ל ועוד.

נכחתי באירוע ההשקה של החנות, ומלבד המבחר הגדול והמספק בהחלט של מוצרים לאפייה, התרשמתי מאוד מהמחירים הזולים של המוצרים, כשמעבר לכך ניתן להצטרף כחברי מועדון ולקבל הנחה נוספת.

דוגמאות למחירי המוצרים:

קמחים החל מ 2.5 שקלים (לאריזה במשקל  1 ק"ג )

מליות החל מ 5 שקלים ועד 15 שקלים (400 גר')

שוקולדים (קוביות) החל מ-  27 שקלים (לאריזה במשקל 1 ק"ג)

צימקאו החל מ-  9 שקלים ל 500 גר'

משפרי אפייה החל מ- 27 שקלים (150 גר')

פוליבה ראשון לציון

בנוסף, כחנות המציעה את כל חומרי הגלם במקום אחד, ניתן להשיג בה את כל האביזרים והציוד הנלווה לעולם האפייה כמו: כלים, תבניות, סינרים וכל מה שהאופה הביתי צריך כדי להפוך את חוויית האפייה למקצועית, קלה, נוחה ויעילה.

בשלב הבא החנות תציע ללקוחות סדנאות, הדרכה על המוצרים, פרזנטציות וכו'.

כמו כן, מבטיחים בעלי החברה שכבר היום לקוחות החנות נהנים משירות אישי, ייעוץ קולינארי והדרכה קצרה על השימוש במוצרים השונים.

לדברי דליה פוליבה, מבעלי חברת פוליבה: "לאחר שקיבלנו מאות פניות מלקוחות פרטיים ששאלו היכן ניתן לרכוש את המוצרים של פוליבה במארזים המתאימים לצריכה ביתית, אנו שמחים להשיק היום את חנות הדגל של פוליבה אשר בהחלט נותנת מענה לכל אותם לקוחות בין אם הם אופים בצורה מקצועית ובין אם זהו התחביב שלהם. החנות מציעה את כל מגוון המוצרים שפוליבה מייצרת  במארזים של החל מ 1/2 ק"ג ובמחירים הוגנים עם יתרון של מהיצרן לצרכן"

חנות פוליבה : רחוב סחרוב 14, פינת החומה 2 ראשון לציון / טלפון: 03-6587670

כשר בד"ץ – העדה החרדית

פוליבה היא החברה הגדולה והוותיקה בישראל לייצור, ייבוא ושיווק חומרי גלם ומוצרים לענף האפייה והמזון. החברה מייצרת למעלה מ-1,000 מוצרים לחברות המובילות בארץ ובעולם. משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה ברמלה, במתחם המשתרע על שטח של כ-34,000 מ"ר הכולל מפעלי הייצור, אולם תצוגה, בתי זיכוך לשמן, מחסנים, מעבדת פיתוח למוצרים חדשים ומערך הפצה הארצי. כמו כן, היחודיות של פוליבה כחברה כשרה (בד"ץ) הופכת אותה לשחקן מוביל גם בתחום הייצוא. פוליבה מייצאת את מוצריה ללקוחות רבים ברחבי העולם כמו ארה"ב, קנדה, אנגליה, צרפת ועוד. פוליבה חרתה על דגלה את נושא התרומה לקהילה ובמסגרת זו רבים מעובדי המפעל הם בעלי מוגבלויות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב