ג׳ינג׳י חוזר לעונה שנייה – רק לילדי yes

אמש השתתפנו בפרימיירה של העונה השנייה של ג׳ינג׳י, סדרת ילדים המבוססת על ספריה של הסופרת גלילה רון פדר עמית. אחרי עונה ראשונה מוצלחת, חוזר ג׳ינג׳י למסך הגדול, ל-25 פרקים נוספים.

החבורה מהעונה הראשונה, ג'ינג'י (עידו ישראלי), מושיק (נעם פרנק), שגית (תמר צור) יחד עם, איזבלה (נעמה שיטרית), שוקו (רודי סעדה), מוקה (טל לוי), מקס (דור צויגנבום) ואמו של ג'ינג'י (ריקי בליך), חוזרת הפעם בהרפתקה נוספת.

אל הקאסט מצטרפים שחקנים חדשים: טלי אורן אשר תגלם את זושה, שירה קצנלנבוגן אשר תגלם את זוהר ואסף הרץ שיגלם את רני, מושא אהבתה של איזבלה.

בעונה השנייהאיזבלה הרובוטית מתאהבת בבן אנוש. האם האהבה תתגבר על המכשול?

דמות מסתורית המושכת בחוטים מנסה להשתלט על עולמו של ג'ינג'י, שחושד שמשהו אינו כשורה ומשכנע את חבריו שמזימה זדונית וסודית נרקמת סביבם. התעלומה שאיתה הם מתמודדים מחלחלת לתוך הכיתה שלהם ומביאה לעימות בין מלכת הכיתה, לי , וחברותיה, לבין ג'ינג'י וחבורתו.

מלבד שיר הפתיחה של הסדרה, בביצועו של אליעד, ישולבו בעונה זו גם שירים נוספים שיבוצעו על ידי איזבלה ורני (נעמה שיטרית ואסף הרץ).

אסף הרץ ועידו ישראלי. קרדיט צילום: רפי דלויה.

הסדרה מתאימה לילדים בגילאי היסודי, והיא מעניינת, מותחת, ומופקת היטב. מצפייה בשני הפרקים הראשונים של העונה, התרשמנו שמדובר בסדרה חביבה מאוד, שילדים בגיל המתאים יהנו ממנה (בוביק בן ה-5 קצת נרתע מכל האקשן).

רק מה – אני, שבאתי עם ציפיות גדולות, די התאכזבתי. אין בה מהקסם של ג׳ינג׳י האמיתי, מסדרת הספרים הנצחית של גלילה רון פדר, שגדלתי עליה וכל כך אהבתי. התוכנית מבוססת באופן חופשי מדי על הספרים, וכל הקסם, האווירה והחוויה שלהם התמוססו בטלוויזיה.

חבורתו של ג׳ינג׳י הצטמצמה (איפה יפעת? איפה דנה פישמן?), כולם הפכו לטכנולוגיים מדי מכורח המציאות, ומושיק – הוא בכלל לא עולה חדש! דמותו של ג׳ינג׳י הטלוויזיוני לא נכנסת לנעליו של אודי שחר החולמני, הרגיש, המנהיג, שסחף את כל החברים שלו ואת הקוראים להרפתקאות, שהיו מרתקות ועוצרות נשימה גם בלי טכנולוגיה, רובוטים ואפקטים.

הסדרה תשודר החל מה-2.11 בyesVOD והחל מה– 5.11 בערוץ ג'וניור רק לילדי yes  (אפיק 93).

קרדיט צילום תמונה ראשית: רפי דלויה.

לא ניתן להגיב