דייט עם חברה: מסעדת קופינאס בשרון

לאחר שחגגנו במועדון הגריי וספגנו תרבות בקונצרט של הקאמרית, בחיפוש אחר הלוקיישן המושלם ל"דייט עם חברה" הגענו גם למסעדת קופינאס.

דייט עם חברה הפך בינתיים ל"דייט עם חברה בחופשת לידה" ולכן הפעם הצטרף אלינו גם אורי התינוק. הכיף הגדול בחופשת לידה, ובמיוחד בזו כמו שלי שהתארכה מעבר לרגיל, הוא למצוא עוד חברה בדיוק באותו מצב, לארוז יחד את העגלות והתינוקות ולעשות בוקר של כיף בבית קפה.

אפרת ואני, וגם אורי כמובן, העברנו בוקר משגע שכזה במסעדת קופינאס במושב צור משה שבשרון.

בתקופה המושלמת של השנה, כשלא קר מדי וכבר ממש לא חם, הגענו לבראנץ' במסעדת הגורמה, ששוכנת במושב ציורי בשרון, בסמוך לנתניה. המסעדה ממוקמת בבית הסטורי ששופץ, ובכניסה תמצאו מוזיאון קטן שמספר על תולדות היישוב, חיי האנשים באותה תקופה, ועל משה קופינאס, שעל שמו נקראים המושב צור משה וגם המסעדה.

המיצגים האותנטיים ופינת המוזיאון המושקעת מוסיפים לקסם של המקום, ולחוויה המיוחדת שבביקור בקופינאס.

שוטטנו בין המכתבים והפריטים ההסטוריים, הבטנו בתמונות, וחברתי חלקה את סיפורי הילדות של אביה, יליד האיזור.

חנייה בשפע, מקום יפהפה, עצים ומדשאות מסביב, בריזה, ציפורים מצייצות… אפרת ואני השלמנו פערים, אורי התינוק היה רגוע והתבונן סביב, והאוכל היה טעים ומיוחד. לא יכולנו לבחור מקום מושלם מזה לבילוי בוקר.

מתוך התפריט העשיר, שכולו מתכתב עם הסגנון האהוב עליי, ביסטרו איטלקי ים תיכוני, בחרנו בראנץ' פתוח עם סלטים ואת המנה המצוינת הזו:

היה מיוחד, משביע, ומומלץ מאוד.

בהמשך הזמנו קינוחים קלאסיים, קרם ברולה עם דפי בצק עלים ועוגת בראוניז עם גלידת וניל, בליווי הפוך מושלם.

המחירים, אגב, הוגנים, ואם אתם מתחברים לאפליקציה של קופינאס ונרשמים למועדון הלקוחות (בחינם), תוכלו לקבל הנחות, כמפורט באתר:

מתוך אתר האינטרנט של קופינאס.

אחרי שעתיים של רוגע ומילוי מצברים, חזרנו לענייננו.

נהננו וממליצות בחום לבקר במקום, לבילוי בוקר רגוע עם חברה או בן זוג.

 

מידע נוסף על מסעדת קופינאס:

המסעדה מציעה מטעמים מיוחדים, פסטות עם רטבים מקוריים, פיצות מבעבעות, מאפים מהטאבון, פירות ים, בשרים ותבשילים מפנקים, כששף המסעדה ירון שנבל מקפיד להשתמש אך ורק בחומרים טריים מהמשקים המקומיים.

התפריט מספק מענה עשיר לצמחונים, טבעונים ולילדים.

בראנץ בופה מוגש כל השבוע בין השעות  09.00-12.00.

הבראנץ' כולל מבחר חופשי ורחב של סלטים, מאפים, דגים, גבינות, לחמים, ירקות וגם פוקאצ'ות טריות מהטאבון בימי שישי. בין השאר מחכה לכם ארוחה עסקית משתלמת  בימים אה בשעות 12:00-16:00. 

מתוך אתר האינטרנט של קופינאס.

ניתן לקיים במקום אירועים באווירה כפרית עד 100 אורחים, ובנוסף ישנו חלל פרטי לאירועים קטנים עד 18 איש (כולל ציוד אורקולי כגון מסך , מקרן וכו). 

המסעדה נגישה לנכים ופתוחה בשבת.

רקע היסטורי:

"קופינאס" הוקם על חורבות מאפיה משנות החמישים, שנבנתה ע"י מייסדי מושב צור משה (ע"ש משה קופינאס) שעלו מיוון. בכניסה למסעדה ישנו מוזיאון המספר את סיפור ההתיישבות במקום ומציג פריטים אותנטיים הממחישים את רוח החלוציות בתקופת "חומה ומגדל". במקום ישנן עמדות מחשב מהן ניתן ללמוד את סיפורו של המושב ושל התקופה.

לא ניתן להגיב