בובות דרדסים, פיג׳מות דרדסים ופריטים נוספים של הכחולים החמודים האלה

בובות דרדסים, פיג׳מות דרדסים ופריטים נוספים של הכחולים החמודים האלה.

דרך ארוכה עברו הדרדסים, מתחילת ימיהם כקומיקס בכתב עת בלגי, בשנת 1958, דרך סדרת אנימציה דו מימדית בשנות ה-80 של המאה הקודמת שכולנו ראינו כילדות, ועד לסרטי הקולנוע באורך מלא שמוצגים בימינו, תלת מימדיים ומרשימים.

בסרט החדש של הדרדסים, ״דרדסים: הכפר האבוד״, הדרדסים יוצאים להרפתקה בחיפושם אחר היער האסור המלא ביצורים קסומים, על מנת למצוא אותו לפני אויבם המושבע גרגמל. הם יוצאים למסע מרתק כדי לגלות את הסוד הגדול ביותר בתולדות הדרדסים.

לקראת הגעתו למסכי הקולנוע של ישראל, משתלטים עלינו מרצ׳נדייז וצעצועים בצבעי הכחול-לבן.

באתר של דלתא מחכות לכן פיג׳מות דרדסים לכל המשפחה – לילדים, לאמא ולאבא.

פיג׳מות רכות וכייפיות, ויפות יפות שיהיה לכם כיף ללבוש בסתיו הקרוב. ויש לנו גם קוד קופון עבורכן:

קבלו קוד קופון שווה לאתר של דלתא!

הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של דלתא! (באתר בלבד, ללא כפל קופונים, לא תקף על פריטים שמסומנים בסייל).

פיג׳מות דרדסים מהאתר של דלתא. קבלו גם קוד קופון שווה
בובות דרדסים ופיג׳מות דרדסים מהאתר של דלתא. קבלו גם קוד קופון שווה

מצאנו באליאקספרס מארזים של בובות דרדסים מדליקות – לחצו כאן לעמוד של המארז שבתמונה.

בתערוכת הצעצועים האחרונה הוצגו מגוון צעצועים מדליקים מעולמם של הדרדסים, שכל ילד ישמח לקבל. ״גטר קונסומר״, מיבואני הצעצועים הגדולים בארץ, השיקו לקראת החג סדרה של צעצועי דרדסים – בובות רכות של כל דמויות הדרדסים במגוון גדלים, בובות קטנות קשיחות, וגם בתים ואביזרים מעולמם של הדרדסים ועוד ועוד.

בובות דרדסים

בנוסף, ערכות ההרכבה האיכותיות לקטנטנים mega bloks יוצאות בסדרת דרדסים מיוחדת, שכוללת דמויות ובתי דרדסים להרכבה. באתר של ksp יש מגוון ערכות מגה בלוקס והקוד שלנו מקנה הנחה על חלקן.

הקוד שלנו לאתר ksp הוא goodmotherksp והוא מקנה הנחה על מאות מוצרים באתר, כגון משחקי הקוביה וקודקוד, ורדינון, מסיר שיער בלייזר של בראון, טומי טיפי, מוצרי ניקוי, מותגים לבית ועוד.
(*הקוד של ksp עובד אחרת ממותגים אחרים – גובה ההנחה משתנה ממוצר למוצר, ישנם מוצרים עליהם הקוד לא תקף. מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע).
בקרוב יתווספו להנחת הקוד מותגי צעצועים נוספים, מוצרי תינוקות, מותגים לבית, מוצרי ניקוי, מוצרי קוסמטיקה ועוד. נעדכן בימים הקרובים על הטבות שוות נוספות. 
עקבו אחרינו בטלגרםוואטס אפ, ואינסטגרם כדי לקבל קודי קופון לחנויות אונליין.

קבלו ריכוז של מותגי הצעצועים והמשחקים עליהם הקוד goodmotherksp מקנה הנחה באתר ksp:
לגו
ערכות מדע, יצירה ורובוטים של בוקי
דיאמנט טויס
משחקים של קודקוד
משחקים של מותג הקוביה
בובות פופ
פליימאגר – משחק הרכבה מגנטי
מותג צעצועי איכות לקטנים – hape
ספארק טויס

מליסה ודאג
​gabby's  dollhouse

ברבי

הקוד שלנו לאתר ksp מקנה הנחה על אלפי מוצרים. הוסיפו מוצרים לסל הקניות, הקלידו את הקוד ותגלו את ההנחה (הקוד של ksp עובד אחרת – ההנחה משתנה ממוצר למוצר, לא חלה על כולם, מה שמופיע באתר הוא הקובע. ההנחה יכולה להתבטל/להשתנות בכל רגע). 

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב