היכונו לקיץ של קינוחים מושלמים – חלק ב'

במסגרת המשך החיפושים שלנו אחרי כל מה שטעים ושווה שבירת דיאטה (אגב לא בהכרח במקרה הזה), הגענו לסניף עזריאלי של רשת B-FRESH. הרשת, שכתבנו עליה בעבר, הוקמה בשנת 2014 ושמה לה למטרה להביא לקהל הישראלי את בשורת משקאות הבריאות והטפיוקה. הרשת מונה היום כ-13 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ועתידה להתרחב ולפתוח כעשרה סניפים נוספים בשנה הקרובה. B-FRESH מתמחה בייצור משקאות בריאות אשר חלקם מבוססים על "סופר-פוד" (מזונות על) והאחרים מחומרי גלם שונים – יוגורט, חליטת תה, חלב קוקוס, חלב סויה, מיצי פירות וירקות. המשקאות מוגשים עם כדורי טפיוקה או כדורי פירות ייחודיים לרשת, המיוצרים בבישול מולקולרי ממיץ פרי במעטפת העשויה אלג'ינט (חומר גלם המופק מאצת ים חומה המכילה חלבונים, ויטמינים, מינרליים, אמינו ואומגה 3). כדורי הטפיוקה מיוצרים משורש עץ המניהוט המצוי ביערות הגשם (האמזונס) בברזיל, הוא דל-שומן ומסייע למערכת העיכול ולמניעת דלקות, בנוסף הטפיוקה אינה מכילה גלוטן.

הסניף של B-FRESH עזריאלי (בקומה הראשונה, סמוך לכניסה מכיוון קפלן) הוא תחנה ששווה לעצור בה להתרעננות, בביקורכם עם הילדים באיזור. טיילנו עם בוביק בשרונה, נכנסנו ל-B-FRESH ובחרנו לנו 2 שייקים מנצחים וטעימים נורא.

מחניודה – שייק עשיר ומתוק עם טחינה, תמרים, שקדים, בוטנים, אגוזי מלך ועוד.

B-LIVE- שייק קליל יותר ומתוק-חמוץ עם חמוציות, פירות יער, כדורי קוקוס.

מומלץ, טעים ובריא.

סניפי הרשת: קניון מבשרת במבשרת ציון, קניון עזריאלי מודיעין, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רוטשילד ראשל"צ, קניון עופר רחובות, מגדל האופרה ת"א, דיזנגוף סנטר ת"א, קניון עזריאלי ת"א, גינדי.


התחנה הבאה במסע המתוקים בהחלט שוברת דיאטה, ושווה כל ביס!

המגנום מלך הגלידות כבש גם השנה, בפעם השמינית, את נמל תל אביב, והתנחל בבר מפואר שמכיל את כל הטעים שיש. כאן יכינו לכם לעיניכם את שלגון חלומותיכם – על בסיס שמנת, ציפויי שוקולד ותוספות מפנקות במיוחד, העשוי כולו מחומרי גלם איכותיים.

שלבי הכנת השלגון:

  1. בוחרים את ארטיק הבסיס שתרצו
  2. בוחרים את הציפוי
  3. בוחרים 3 תוספות מתוך מגוון גדול של התוספות: קראמבל שבבי זהב, פניני וניל ותות, פניני תפוז ושוקולד לבן, דובדבן אמרנה מיובש, עלי מיקרו ריחן, מיקס פיצוחים, קרם גבינת וניל ועוד.
  4. בוחרים את הסירופ שמעל
  5. מצטלמים עם ארטיק החלומות שלכם!

ככה זה נראה:

אם אתם לא יצירתיים במיוחד, תוכלו לבחור קומבינציה מומלצת, מתוך התפריט:

מגנום טיגריס – מגנום שוקולד בציפוי שוקולד חלב עם זילוף שוקולד מריר, לבן וכתום, בתוספת פניני תפוז ושוקולד לבן.

מגנום פנתר – מגנום דאבל פאדג' שוקולד בציפוי שוקולד מריר בתוספת קרם שוקולד וקראמבל שבבי זהב.

מגנום נמר השלג – מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן בתוספת קרם גבינת וניל, שברי מרנג, ג'ל מנגו ועלי מיקרו ריחן.

מגנום צ'יטה – מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן בתוספת קרם גבינת וניל, קראמבל שבבי זהב ונטיפי ג'ל פטל.

מגנום הפנתר ורוד – מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן בצבע ורוד בעיטור פניני וניל ותות ובתוספת מיני מרשמלו.

במסיבת השקה נוצצת, חגגו עם המגנום מיטב הסלבס, ביניהם שימי תבורי ואישתו הטרייה יהודית באומן, יובל המבולבל ועוד, וגם פשוטי העם.

הבריזה הייתה נעימה, מופע המזרקות הסמוך היה מהמם, והגלידה – הוי הגלידה…

מגנום בר – רחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב

פתוח לקהל הרחב החל מה-1.7 ועד ל-30.7

שעות פתיחה- א'-ה' 18:00 ועד 23:00, מוצ"ש 21:00-24:00

מחיר שלגון מגנום – 10 שקלים

בסמוך למגנום בר, חברת אתרים ונמל תל אביב  מזמינים את הקהל הרחב ליהנות ממופע מים מרהיב לכל המשפחה (Tel Aviv water show) בחסות המותג מגנום, שיהיה השנה בסימן פתיחת חגיגות המכביה ה-20. המופע משלב תאורה, אש ומוסיקה להנאת כל המבקרים המגיעים לנמל תל אביב. המופע יתקיים במעגנה של נמל תל אביב מרדת החשכה ובכל חצי שעה.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב