אוטובוס צעצוע של ספארק טויס וגם קוד קופון

אוטובוס צעצוע של ספארק טויס וגם קוד קופון:

האוטובוס החכם של ספארק טויס, צעצוע חדש שהילדים קיבלו לסקירה, הוא אחד הצעצועים השווים ביותר שיצא לי להיתקל בהם מאז שאני אמא.

האוטובוס מיועד לפעוטות מגיל שנה וחצי, אבל גם הילדים שלי, בני 2.5 ו-4.5, מצאו בו עניין והרבה.

אוטובוס צעצוע של ספארק טויס וגם קוד קופון
אוטובוס צעצוע של ספארק טויס וגם קוד קופון

מדובר בצעצוע פרקטי שיש בו הכל! הוא מכיל את כל האלמנטים של משחק, שפעוטות אוהבים – השחלת צורות, כפתורים ללחוץ עליהם, צבעוניות, מוזיקה, תנועה.

האוטובוס החכם הוא קודם כל אוטו צבעוני וחמוד בעל דלת נפתחת שאפשר להסיע בו בובות קטנות. בנוסף יש בו פתחים להכנסת צורות גאומטריות שונות. כשלוחצים על הכפתור של כל צורה גאומטרית, יוצאות לה מהפתחים כנפיים או רגליים והיא הופכת לחיה,כך שהקוביות מהוות משחק ותעסוקה שלמה בפני עצמן.

בנוסף, באוטובוס יש את הדבר שילדים הכי אוהבים – כפתורים שמפעילים קולות ומנגינות, והכי מדליק- הוא מדבר, מנגן ונוסע בעצמו. תוך כדי הנסיעה, הוא מלמד את הילד את שמות הצורות השונות, את הצבעים ושמות בעלי החיים והקולות שהם משמיעים.

לסיכום, זהו צעצוע מושלם שיש בו הכל וכל ילד יאהב. חובה!

קוד קופון לצעצועי ספארק טויס

קבלו קוד קופון לרכישת צעצועי ספארק טויס באתר של ksp:

הקוד לאתר הוא goodmotherksp והוא מקנה הנחה שווה על המוצרים של ספארק טויס – לחצי כאן לעמוד של ספארק טויס.

וגם על מאות מוצרים באתר, כגון משחקי הקוביה וקודקוד, ורדינון, מסיר שיער בלייזר של בראון, טומי טיפי, מוצרי ניקוי, מותגים לבית ועוד.
(*הקוד של ksp עובד אחרת ממותגים אחרים – גובה ההנחה משתנה ממוצר למוצר, ישנם מוצרים עליהם הקוד לא תקף. בכל רגע ההנחה יכולה להתבטל, לפי שיקול דעתה של החברה. מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע)
בקרוב יתווספו להנחת הקוד מותגי צעצועים נוספים, מוצרי תינוקות, מותגים לבית, מוצרי ניקוי, מוצרי קוסמטיקה ועוד. נעדכן בימים הקרובים על הטבות שוות נוספות. 
עקבו אחרינו בטלגרםוואטס אפ, ואינסטגרם כדי לקבל הטבות ל-ksp.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב