העולם הקסום של Kiwi

מכל אחד מהילדים שמרתי מספר פרטי לבוש למזכרת, מהתקופה שהיו תינוקות. לבוביק שמור אי שם בבוידעם סוודר פסים כתום אפור של קיווי, שחרשנו במשך כל עונת החורף של גיל שנה. סוודר כל כך חמוד שלא יכולתי להיפרד ממנו גם כשכבר היה קטן עליו, והחלטתי לשמור.

זה מה שמאפיין את הקו הכללי של קולציית אביב- חורף של קיווי – בגדים קלאסיים מתוקים שלא תרצו להיפרד מהם!הקולקצייה החדשה מתחלקת ל-3 עולמות קסומים: SPACE – SIMPLICITY – WOODLAND, ומשלבת אלמנטים אסוציאטיביים מכל אחד מהם.

SPACE: הקולקציה שואבת השראה מעולם החלל, עם מוטיבים של ירח, כוכבים ואסטרונאוטים. צבעוניות הקולקציה: שחור, אפור על כל גווניו, מטאלי. קולקציית הבנות – שילוב נצנצים ופאייטים,ורוד פודרתי עם נגיעות כסופותקולקציית הבנים: נגיעות של כחול רויאל וירוק ניאון.

צילום התמונות בידיעה – דניאל אליסטר

מדובר בקולקציה קולית ו״גראנג'ית״ שבאה לידי ביטוי בז'קטים מחומר דמוי עור ומכנסיים בשילוב דמוי עור תואמים. הטיפול בבדים מאופיין בהרבה שטיפות מיוחדות, ג'ינסים אפורים משופשפים עם קרעים, ווסטים מניילון, פריטים עם נגיעות של מטאלי כסוף וכוכבים.

SIMPLICITY – קולקציה חגיגית ואלגנטית, המאופיינת בניקיון עיצובי. סגנון של נסיכות מודרניות בשביל הבנות: פריטים המשלבים תחרות עדינות, טול, פליסה הדפסים בזהב ובכסף ושמלות משולבות טול ופאייטים. צבעוניות הקולקציה: לבן ,ורוד, וזהב.

קולקציית הבנים – הלוק של תרבות הקולג': שילוב של חולצות כופתרות מחויטות, ג'ינסים במגוון רחב של גזרות ושטיפות, צבעוניות הקולקציה: כחול נייבי, לבן , תכלת ואדום.

צילום התמונות בידיעה – דניאל אליסטר

WOODLAND קולקציה חורפית המשלבת בדים יותר חמים , כבדים וצימרים. השראת הקולקציה שאובה מעולם היער הקסום. קולקציית הבנות – ניתן למצוא פריטים בשילוב מוטיבים של פרחים ברקמות ודפוסים ייחודים ומוטיבים מהיער כגון עצים עלים ועוד בשילוב זהב המקרין עיצוב חדשני ולא שיגרתי.  סריגים עבים יותר המדמים עבודת יד ומשדרים מראה נעים וחמים, מעילים צימריים בשילוב בטנות מודפסות , ווסטים דמוי פרווה, בדי קווילטים משולבים בזמש. פטצ'ים בגרפיקות פרחים ומוטיבים של חיות יער. עוד ניתן למצוא ז'קטים מודפסים ושילוב רקמות על ג'ינסים.

צבעוניות הקולקציה: שילוב של צבעים חומים ובז', סגלגל, ורוד עמוק. אלמנטים של פרחים, מנומר, וקומופלאז'

צילום התמונות בידיעה – דניאל אליסטר

New- born

הקולקציה מורכבת מבגדי גוף, בגדי גוף מעטפת, מכנסי רגלית ואוברולים. ניתן לשלב עיצובים על בסיס Mix & Match. ובכל הפריטים מקפידים להשתמש בבדי סריג רכים ונושמים  100% כותנה.

בייבי בנות 

קולקציה רומנטית המשלבת דפוסי פרחים, דפוסים גאומטריים של לבבות וכוכבים במגוון רחב של עיצובים. צבעוניות הקולקציה בגווני ורוד ופוקסיה, צבעי אפור מלאנז.

בייבי בנים

קולקציה קולית בשילוב של דפוסים עם איורי חיות בקו קונטור, רובוטים המאוירים בקו ילדותי עדין ומגוון רחב של עיצובים עדינים לרך הנולד. צבעוניות הקולקציה מלאנג', לבן, וגווני נייבי.    

חדש ברשת – קולקציה של נעליים!

קולקציית ההנעלה לבנות: נעלי בלרינה שתואמות לשמלות המפונפנות ולשמלות החג. בצבעי כסף, זהב, פודרה ושחור לק. שימוש בחומרים צבעים וטקסטורות המתחברות לקולקציית הבגדים המעניקה מענה ומראה לטוטאל לוק לחורף.

בנוסף סניקרס מדליקות לבנות בשילוב צבעי זהב עם פרנזים וסניקרס כסופות  בשילוב קשירת פפיון

קולקציית ההנעלה לבנים: מגוון של סניקרס מדליקים בשחור לבן , קאמולפאג צבאי המעניק טוטאל לוק עם קולקציית הבנים.

כל הנעליים מיוצרים מחומרים רכים, סוליות מרופדות ונושמות, רצועות מתכווננות ושרוכי גומי אלסטיים לנוחות מירבית לילדים של KIWI.

צילום התמונות בידיעה – דניאל אליסטר

טווח המחירים:

מכנסיים החל מ 19.90

חולצות  החל מ 19.90

שמלות טווח מחירים  החל מ 39.90

נעליים בנות החל מ 59.90

נעליים בנים החל מ 79.90

טווח מידות

ניו בורן עד  מידה 3

4 עד מידה 16

רשת Kiwi – פריסה ארצית 76 סניפים.

צילום התמונות בידיעה – דניאל אליסטר

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב