איפנמה: איפה קונים סנדלי איפנמה וגם קוד הנחה לקוראות האתר

איפנמה: איפה קונים סנדלי איפנמה וגם קוד הנחה לקוראות האתר .

Ipanema, מותג הכפכפים הברזילאי האופנתי שנקרא על שמה של שכונה קסומה בברזיל, כבש את רגליהם של מליוני אנשים ברחבי העולם, ומשיק כעת בישראל את עונת הקיץ של שנת 2017.

הקולקצייה כוללת מאות דגמים של כפכפים, לנשים, גברים, ילדים ואפילו פעוטות שרק מתחילים את צעדיהם הראשונים. דגמים ליום יום, דגמים בעיצובים אופנתיים שמתאימים גם לאירועים סולידיים, כפכפים לחוף, לטיול בפארק ועוד, שלכולם מאפיין משותף של נוחות ואיכות גבוהה במיוחד.

החומר המיוחד ממנו עשויים המוצרים של חברת "גרנדה", המייצרת את המותג Ipanema ומותגים נוספים – הוא בעל פטנט רשום, ומאפשר לכפכפים להיות קלים, איכותיים ונוחים מאוד.

מגוון הדגמים, שילובי הצבעים והעיצובים מאפשר התאמה לכל סגנון לבוש – יומיומי, אלגנטי וחגיגי.

תשכחו ממה שידעתם על כפכפים!

קוד קופון בלעדי לאתר של ipanema !

איפנמה קוד קופון לאתר ipanema – הקוד שלנו מקנה 15% הנחה בנוסף למבצעים (לא כולל מבצעי הסייל) על כל אתר הסנדלים והכפכפים www.ipanema.co.il.

בטלגרם שלנו מחכים לך קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין. אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

איפנמה: איפה קונים סנדלי איפנמה וגם קוד הנחה לקוראות האתר
איפנמה: איפה קונים סנדלי איפנמה וגם קוד הנחה לקוראות האתר. כפכפים עם סיפור – הדפס שונה על כל נעל.

קולקציית נשים. ניתן להשיג במידות: 36-42

טווח מחירים: החל מ-49 שקלים ועד 209 שקלים.

סנדל אופנתי ומינימליסטי

קולקציית הגברים:

כוללת נעלי אצבע בצבעוניות קיצית כובשת ומרהיבה ושלל צבעים, גוונים ושילובי צבעים. נעלי האצבע קלילות ונוחות ליום יום, והן עשויות מחומרים משובחים ואיכות ייצור גבוהה, וניתן להשיגם בצבעים ושילובים רבים.

ניתן להשיג במידות: 41-47

טווח מחירים: החל מ-59 שקלים ועד 75 שקלים.

קולקציית הילדים כוללת סנדלים וכפכפים במידות 19-35.

טווח המחירים נע החל מ-49 שקלים ועד 119 שקלים.

להשיג: בחנות המפעל – יהודה מרגוזה 38 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר www.ipanema.co.il. 

חברת "גרנדה" ברזיל, הינה החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרי הנעלה עם יותר מ-24,000 עובדים וכושר ייצור של 200 מיליון זוגות נעליים בשנה, ב-90 מדינות בעולם. מוצרי החברה מבטאים את היופי והתעוזה של האופנה הברזילאית  ומצטיינים בעצובים חדשניים ומקוריים המיוצרים באיכות מעולה תוך הקפדה על איכות הגימור והאריזה. "גרנדה" שומרת על המחויבות שלה לנושאים חברתיים ותרבותיים באמצעות מתן חסויות לארגוני צדקה ולאירועים חשובים. מחויבות לסביבה אף היא בלב ליבה של החברה – "גרנדה" ממחזרת את כל 100% של פסולת ה-פי.וי.סי (פוליויניל כלוריד) הנוצרת במפעלים שלה, כחלק מהקמפיין האגרסיבי שלה, הקורא לקיימות סביבתית.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב