חגיגה לקטנטנים: בילי בם בם ואנריקה יוצאים מהמסך

אם אתם הורים לילדים קטנים, בטוח יצא לכם לפגוש את בילי בם בם מערוץ בייבי – סדרת טלוויזיה חינוכית ומקסימה לפעוטות. 

עכשיו הדמויות החביבות האלה הפכו לאמיתיות – בילי ובם בם וגם אנריקה, הגיעו אלינו הביתה והילדות התאהבו בהן מהרגע הראשון. מדובר בבובות איכותיות, צבעוניות וחייכניות שכיף לשחק איתן. הדמויות רכות ושמנמנות, שמזמינות לחיבוק ומשרות אווירה נעימה, עם הבעת פנים חביבה וידידותית. 

אנריקה הולך לאכול ובילי בם בם הן בין התכניות המזוהות ביותר עם ערוץ בייבי.

אנריקה הולך לאכול אנריקה מגיע למסעדה של ידידו חורחה, אבל שם תמיד חסרים מוצרים. אנריקה מתגייס להביא אותם, הוא יוצא למסע מפרך ולא מתייאש עד שמשיג את המוצר החסר. באמצעות הסדרה לומדים הצופים על מקורות המזון וגלגולם עד שהם מגיעים לצלחת.

בילי בם בם עלילותיהם של שני אחים שובבים המבלים יחד בבית ובגינה. בילי היא האחות הגדולה המלמדת את אחיה בם בם כל מה שהיא יודעת והוא עדין לא. יחד הם משתובבים ומשחקים עם חפצים שונים שמצאו בבית. כמו על האחים גם בילי ובם בם רבים ביניהם אבל תמיד משלימים. בסוף כל פרק, הם מזמינים את הצופים לשיר ולרקוד עימם בשיר הפעלה מקורי.

אחרי ציפייה של שנים, צעצועי מילן החלו לייבא את בובות הפרווה מהסדרות האלה, ובמהלך השנה הקרובה יוצעו בובות נוספות של דמויות מערוץ בייבי.

הבובות מגיעות בגובה של  21-25 ס"מ, בדיוק במידה המתאימה לילד קטן, והן איכותיות מאוד. 

המחיר: 59.90 .

את הבובות ניתן לרכוש באתר www.milantoys.com וברשתות הצעצועים הנבחרות, כגון: הפיראט האדום, צעצועי מורן, ביג פופ שופ ועוד.


אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר:

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

 טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

 השימושון – כל מה שאמא צריכה! האטרקציות החינמיות לילדים, המשחקיות, מפעילי ימי הולדת, צילומי משפחה, עוגות לימי הולדת ועוד. השימושון מתעדכן מדי יום ואם את בעלת עסק בתחום הילדים – תוכלי לפרסם אצלנו בחינם! (המבצע לזמן מוגבל).

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב