חדשות האופנה: המבצע הכי שווה בקניון וקולקציית קפסולה של מסטיק בזוקה

מה חדש בתחום אופנת הילדים בימים אלה, של סוף עונת החורף?

נתחיל במבצע הכי שווה שתמצאי בימים אלה בקניון. אם את מהאמהות הפרקטיות, זהו המומנטום שאסור לך להפסיד. רשת הילדים סולוג יוצאת במבצע סוף עונה שווה במיוחד ונותנת לך צ'אנס לצייד את הילדים שלך בבגדים איכותיים ויפים לחורף הבא, בלי חשבון.

פרטי המבצע: קונים ב- 500 ₪ ומשלמים רק 200 ₪! 

בעצם מדובר בהנחה של כ-60%, והפריטים הם מעוצבים ובעלי איכות גבוהה, מה שהופך את העיסקה למשתלמת בהחלט.

מימין ג'קט משובץ 179.90 שח, קפושון 89.90 שח, ג'ינס 129.90 שח. צילום הילה שייר

פריט מומלץ במיוחד שרכשתי לבנותיי: מעיל נסיכות יפהפה (בתמונה למטה), שקיים בצבעים אדום ואפור ובמסגרת המבצע שוויו כ70 שח בלבד.

מעיל אדום 179.90שח, שמלה 129.90שח. צילום: הילה שייר

שיתוף פעולה צבעוני ומיוחד בין מותג המסטיקים הנצחי בזוקה לרשת אופנת ילדים, יוצא לדרך זו הפעם השנייה.

לפני שנה חבר המותג לרשת ל-TNT, ליצירת קולקציית נוער ייחודית. לקראת עונת האביב הנוכחית, בזוקה אומץ על ידי הוניגמן קידס בקולקציית קפסולה לקטנים, במידות 1-8.

הפריטים בקולקציה מעוצבים על פי הערכים שמזוהים עם המותג ביניהם: בדיחות הקרש, עתידות, בלונים גדולים וורודים וכמובן ג'ו וחבורתו. הקולקציה מורכבת מ- 10 פריטים: 5 בנים ו-5 בנות כאשר לבנות מוצעות שמלות וחולצות T ולבנים מוצעות חליפות של מכנס וחולצה. הקולקציה תושק במחיר 49.90 ₪ לבנים, 59.90 ₪ לבנות ,בבלעדיות בסניפי רשת הוניגמן קידס ובאתר המכירות של החברה https://www.honigman.co.il

צילום אורי טאוב

אודות בזוקה :

בזוקה הוא מותג המסטיקים האהוב על ילדי ישראל  כבר למעלה מ-50 שנה. מסטיק בזוקה הוא קלאסיקה ישראלית אמיתית, מותג נצחי שמהווה חלק בלתי נפרד מהילדות של כולנו, מאז השקתו בשנת 58 הפך למסטיק האהוב על ילדי ישראל.כולנו גדלנו עליו. מותג אייקוני בעל אופי מובהק: המסטיק האולטימטיבי שיש בו הכל – בדיחות הקרש, בזוקה ג'ו וחבורתו, ה"עתידות", ו"הידעת?".בשנת 2008 הושק המסטיק גם בגירסה ללא סוכר, ומאז השקתו הוא המסטיק הנמכר ביותר בקטגורייה ואליו נוספו עוד 80 בדיחות קרש.

צילום: אורי טאוב

אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר – הגרלות, קופונים ועוד:

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב