חדשות יפות: המומלצים בתחום האיפור והטיפוח

במיטב הקניונים ברחבי הארץ, ניצבים להם בגאווה הברים של רשת FEEL PERFUME BAR. מדובר בקונספט מיוחד של בשמי בוטיק הנמכרים בדוכנים בעיצוב של בר משקאות חדשני. הרשת מציעה 24 ניחוחות, שניתן לרכושבשני גדלים- 50 מ"ל או 100 מ"ל, כשהבושם נמזג לעיני הלקוח. כשהבושם אוזל, ניתן למלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. תמציות הבשמים של FEEL PERFUME BAR הינם מקוריים ונרקחים במעבדות בצרפת.

צילום: מיכאל טופיול

קיבלתי לסיקור את NAUGHTY, בושם קליל עם ניחוח נעים ומרענן, שאינו משתלט על ההופעה ומתמזג עם מראה קייצי בהיר ומתנפנף. הבושם הינו שילוב של ניחוחות פירותיים וקלילים של ליצ'י ומלון ושל יסמין וכרמל. בושם חביב ולא יקר, שמתאים ליום יום. 

הרשת מציעה עוד מגוון רחב של בשמים לנשים ולגברים, ובכלל – כשאתם נתקלים בבר הבשמים באחד הקניונים, מומלץ לגשת ולהכיר.

מחיר 50 מ"ל: 79.90 ₪

מחיר 100 מ"ל: 129.90 ₪

ניתן להשיג בסניפי הרשת: קניון עזריאלי בתל אביב, דיזינגוף סנטר, קניון איילון ברמת גן, קניון מלחה בירושלים, הקריון בקריית ביאליק, קניון ראשונים בראשון לציון ובגרנד קניון בחיפה.

 מוצרי המותג אינם נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה.

ניר עוזרי, מנכ"ל והבעלים של רשת בר הבשמים FEEL PERFUME BAR, נותן מספר טיפים לגבי השימוש בבשמים:

בושם הוא חלק בלתי נפרד מהנראות שלנו. לפני העבודה, אחרי מקלחת או לפני יציאה עם חברים כולנו מזליפים על הגוף טיפות בושם. בעבר, הבשמים נועדו להביא ברכה ואף למנוע מחלות. העצה החשובה ביותר בנוגע לבחירת הבושם היא להתחבר לבושם שלך. אם הריח של הבושם לא מוצא חן בעיניך, אין סיבה שתקנה אותו בגלל לחץ חברתי, שם המותג או קמפיין פרסומי אגרסיבי. בעת בחירת הבושם, מומלץ "להשאיר את הריחות בבית"- לפני קניית הבושם הימנעו משימוש בבושם או בקרמים על מנת לבדוק את הניחוח בסביבה נטולת ריחות ככל האפשר.

בנוסף, הימנעו מלהריח את כל הבשמים בחנות בבת אחת. ככול שתריחו יותר בשמים כך חוש הריח מתקהה ויכולת שיפוט הריח יורדת. מומלץ להריח פולי קפה לאחר הרחה של מספר ניחוחות, דבר העוזר ב"איפוס" חוש הריח ומאפשר המשך ניסיונות הרחה.

בחרו את הניחוח על פי הסיטואציה: לעונות השנה ולשעות היום יש השפעה על ההתאמה של הבושם, בושם המתאים לעבודה אינו בהכרח מתאים לשעות הלילה או לחתונת צהרים באביב. בבחירת הבושם יש לקחת בחשבון את זמן ועונת השימוש בו: בושם ליציאה בערב בלילות הקיץ החמים, בושם קליל לעבודה וכדומה. מומלץ להחזיק בארון כמה ניחוחות אשר ישמשו לאירועים ותקופות זמן שונים.

חשוב לדעת שהניחוח של אותו בושם יהיה שונה מאדם לאדם ולכן לא מומלץ לבחור ניחוח על פי ריחו על אדם אחר. כל בושם מגיב אחרת שהוא מונח על אנשים שונים.

מצאתם את הבושם המתאים עבורכם? זמן התזת הבושם הטוב ביותר הוא אחרי המקלחת.

במידה ואתם משתמשים בקרם גוף, השתמשו בקרם ללא ריח ואז הבושם ייתפס טוב יותר על הגוף. התיזו את הבושם בנקודות הדופק (מפרקים, צוואר, תנוחי האוזניים וטבור) והקפידו לא להתיז על מקומות החשופים לשמש על מנת לא לגרום לפיגמנטציה. אחסנו את הבושם במקום מוצל ויבש, רחוק ממקור חום.  


בהמשך להשקת סדרת Nutri Peptide החדשנית בסתיו האחרון (ניתן לקרוא על כך בהרחבה בכתבה הבאה), חברת GIGI מעבדות קוסמטיקה משיקה טיפול חדש וממוקד לאזור העיניים.

טיפול העיניים החדש נקרא Smooth & Relax Eye Treatment והוא מבוסס על קרמים מסדרת Nutri Peptide של GIGI מעבדות קוסמטיקה, קרם עיניים ייחודי ומסיכה מזינה. 

הטיפול אורך כ-45 דקות וכולל ניקוי עמוק של אזור העיניים והסרת כל סוגי הלכלוך. פילינג עדין ולאחריו החדרת חומרים מזינים, עיסוי לימפטי לניקוז נוזלים ומסיכת עיניים חדשנית המרגיעה את העור, משחררת מתח, מעלימה קמטוטי יובש. החומרים הפעילים במסכה מעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי זמן, סביבה וקרינה זמן רב לאחר תום הטיפול.

 

ניתן לתאם את הטיפול אצל הקוסמטיקאיות המורשות של GIGI מעבדות קוסמטיקה. למידע ניתן לפנות בטלפון  03-9258888. 

חייבת לציין שטרם יצא לי לעבור את הטיפול אבל התנסיתי בקרם העיניים המדובר של Nutri Peptide ובהחלט ממליצה עליו.

 

לא ניתן להגיב