חדשות האוכל: קפסולות של קפה ג׳ו ופיצה של אסף גרניט

כמכורה קשות לנספרסו, הייתי חייבת לנסות גם את הקפסולות החדשות תואמות המכונה, של קפה ג׳ו. תערובות הקפה החדשות יצאו במהדורה מוגבלת, בשני טעמים לטינו-אמריקאים: קולומביה וקוסטה ריקה.

שני הטעמים באו לי בטוב, בהפוך של הבוקר, כשקפסולת ״קולומביה״, בעלת חוזק דרגת 8 השתלבה מצויין עם החלב, וקפסולת "קוסטה ריקה" בעלת חוזק דרגת 10 קצת פחות, אבל גם היא נעמה לי מאוד. שני הטעמים טובים ומומלצים, ואם אתם צריכים סיבה נוספת לנסות את הקפה המצויין הזה, קחו בחשבון שקפה ג'ו מקדישה את המהדורות המיוחדות האלה לעמותת "גדולים מהחיים", ותעביר רווחים ממכירתן לטובת העמותה, הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם ללא הבדל מין, דת ולאום.

מקפה ג׳ו מוסרים, כי הקפסולות פותחו בטכנולוגיה חדשנית המונעת חדירת חמצן, ובכך שומרת על טריות מקסימלית, שאף זיכתה את קפה ג'ו במקום הראשון בפרס "מוצר השנה" בקטגוריית קפסולות הקפה לשנת 2016. הקפסולה מדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה ויוצרת קרמה עשירה במיוחד, התורמת להדגשת חוויית בית הקפה שג'ו מובילה.

מחיר: בחנות המקוונת של ג'ו ניתן לרכוש 4 מארזים במחיר מבצע של 60 ₪ (15 ₪ למארז). בחנויות הנוחות של רשת מנטה ניתן לרכוש 6 מארזים ב-90 ₪ (15 ₪ למארז).

איפה תשלמו הכי פחות כסף על קפסולות קפה? הכנסו לקישור הבא.


ריבת חלב בטעם שוקולד מבית "קונדיטור"

אחרי ממרח הטחינה-בטעם-שוקולד המוצלח של אחווה, שהצליח לתעתע בילדיי ולגרום להם לאכול הרבה הרבה טחינה ולחשוב שאמא שלהם השתגעה (כי ממתי אוכלים אצלנו שוקולד לארוחת בוקר?) הגיע לביתנו שעטנז חדש באותה הרוח – ריבת חלב בטעם שוקולד של המותג "קונדיטור" מבית אשבל.

ריבת החלב החדשה מתאימה כממרח לכריך או לאפייה, ומציעה ערכים תזונתיים גבוהים יותר, בהשוואה לממרחי השוקולד האמיתיים. אבל הכל יחסי, כמובן. כך, למשל, הממרח מכיל רק כ- 6% שומן, בהשוואה לכ-30% שומן המאפיינים את ממרחי השוקולד וכמחצית מכמות השומן הרווי שהם מכילים. בנוסף, מכילה ריבת החלב בטעם שוקולד אחוז גבוה של חלבון (כ-8%, יותר מכפול כמות החלבון מממרחי השוקולד הקלאסיים), אינה מכילה גלוטן או צבעי מאכל ומבוססת על חלב (לא פרווה).

מבחינת הטעם – טעים ומיוחד, ואם הערכים התזונתיים באמת גוברים על השוקולד האמיתי – הבו לנו את הממרח החדש!

להשיג ברשתות השיווק המובחרות: רמי לוי, שופרסל, חצי חינם, סופר ברקת, טיב טעם, קשת טעמים, יינות ביתן, ויקטורי, יוחננוף ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: 14.5 ₪ לריבת חלב בטעם שוקולד, 19 ₪ לריבת חלב קונדיטור Less.

כשר בהשגחת הרב לנדא


אם חשקו נפשכם ובטנכם, בפיצה, נמליץ לכם על הפרימיום – פיצת השף של אסף גרניט, הנמכרת ברשת דומינו׳ס פיצה, במשלוח הביתה, איסוף עצמי או ישיבה במקום. תחת הכותרת ״ארוחת טעימות״, א-לה מסעדת שף יוקרתית, אתם מקבלים פיצה מלבנית הכוללת מכל טוב, על פי בחירתכם:

  •  פיצת ברוקוליש – פיצה ירוקה המשלבת ברוקולי חלוט רענן, רוטב פסטו מפנק ושקדים קלויים, יא סלמי הכוללת סלמי משובח חתוך דק, רוטב פלפל אדום, ברוקולי טרי ועוד ופיצת פלפלאז' המציגה חגיגת פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו גרנה פדאנה וטבעות בצל ירוק מפוזרים מעל
  • ארוחת הטעימות הצמחונית משלבת את 2 הפיצות החדשות – ברוקוליש ופלפלאז' יחד עם פיצת ארבעת המחבתות המצליחה מהמהדורה הראשונ,ה וארוחת הטעימות הבשרית כוללת את פיצת השף החדשה יא סלמי יחד עם 2 הפיצות הוותיקות בקרנה ופולנטה
  • לקראת ההשקה – מחיר הפיצות החדשות יעמוד על 58 שקלים לפיצה בהזמנת 2 מגשי פיצה – פיצת שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה

ללקק את האצבעות!

לא ניתן להגיב