חדש במקרר – מוצרים חדשים שחייבים להכיר!

על אף שנדמה שאין מה לשפר, דגני פיטנס יצאו החודש במתכון חדש ומשופר ובתוספת שיבולת שועל מלאה המצטרפת לרשימת הרכיבים הטובים ביניהם חיטה מלאה, אורז וויטמינים מקבוצת B התורמים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף.

המתכון החדש חל על מגוון הדגנים המיוצרים החל מחודש יוני, ביניהם פיטנס קלאסי, פיטנס פירות, פיטנס שקדים ודבש, פיטנס שוקולד, פיטנס שוקולד מריר.

טעמנו את הדגנים החדשים, עם חלב וכנשנוש, ולא הבחנו בהבדל – זה היה פשוט טעים נורא, כרגיל.

נחום זיימן, מנהל דגני הבוקר של NESTLE בישראל:

בהמשך למהלך הפחתת הסוכר שביצענו בשנת 2015, אנו לוקחים צעד נוסף במענה לצורך בארוחת בוקר טעימה ומזינה ומבצעים שיפור בכל המתכונים, כאשר השינוי החשוב ביותר הוא הוספת שיבולת שועל לכל המוצרים. המתכונים החדשים ימשיכו לשמור על איזון מושלם בין טעם נהדר לרכיבים מזינים ובריאים. המהלך בישראל משתלב במהלך עולמי של המותג הכולל 80 מדינות המבצעות את החלפת המתכון בחודשים הקרובים. המהלך ילווה בקמפיין חדש אשר שם במרכז את הצורך בארוחת בוקר מזינה הנותנת אנרגיה להתחיל את היום ולממש את המטרות של כל אחד מאתנו.

אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: "דגני פיטנס החדשים  עכשיו גם עם שיבולת שועל מלאה, ,מהווים מקור לויטמינים ומינרלים ביניהם ויטמינים מקבוצת B, סידן וחומצה פולית. לצד הוספת רכיבים טובים, אנו בנסטלה ממשיכים לשפר את הערכים התזונתיים של מוצרינו. המוצרים החדשים עברו גם שיפור תזונתי בערכי הסוכר והנתרן ואף מכילים רמות גבוהות יותר של סיבים תזונתיים בזכות התוספת של השיבולת שועל המלאה.


בשורה לצרכנים בתחום תחליפי החלב: לאחר שהשיק קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות ומלוחות טבעוניות, משיק מותג "משומשו", שני מוצרים חדשים לראשונה בישראל: מגורדת לפיצה ואפיה וגוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה. הגבינות הטבעוניות החדשות מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים. מגורדת לפיצה ואפיה תשווק באריזת 200 גרם, מצויינת להכנת פיצות, פשטידות ומאפים מלוחים. גוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה, באריזת 300 גרם, מתאימה לשימוש לעוגות גבינה ומאפים מתוקים וגם לשימוש בסנדוויצ'ים ובקינוחים קרים.

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 19 – 21 שקלים לאריזות 200/300 גרם.

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.  


יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה פרי שתוף פעולה והסכם ידע עם קונצרן המזון WIESENHOF  מגרמניה. בשלב הראשון יושקו בסדרה שלושה סוגי נקניקיות פרמיום חדשות: וינר, קנאקרס וקרקובר באריזות 225 – 280 גרם.

סדרת מוצרי הגורמה החדשה מיוצרת מבשר עוף, הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי וידע גרמני. הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. נקניקיות הקנאקרס מעולות על האש, הקרקובר יתאימו במיוחד כתוספת לתבשילים והוינר הן הפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה. כל סוגי הנקניקיות יהיו מצוינות בהכנה על האש, במים ובמיקרוגל ויהוו פתרון מצוין לארוחה חמה מהירה ולברביקיו מוצלח.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 – 15.90 שקלים לאריזת 225 – 280 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  


מוצר משופר נוסף שמצא את דרכו למקרר שלנו הוא קטשופ אסם החדש, עם 50 אחוז סוכר פחות ממה שהיה בקטשופ הקודם. גם כאן, אוכלי כל שכמותנו, כמעט ולא הרגשנו בהבדל. הילדים אכלו עם השניצל מבלי להניד עפעף או להגיד שהקטשופ לא מספיק מתוק, וגם אנחנו מרחנו על הצ׳יפס ונהננו מכל ביס.

יוזמה מבורכת ובריאה של אסם, להפחית את כמויות הסוכר במוצריהם. מחכים שהמהפכה תגיע גם לכל יתר מצרכי המזון בבית, שלא נועדו להיות כה מתוקים.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב