חוזרים לבית הספר: במה כדאי לצייד את הילדים?

הראשון לספטמבר מעבר לפינה, ואצלנו בבית ההתרגשות גדולה. הגדול עולה לגן חובה והתאומות נכנסות לראשונה לגן עירייה, ויותר מכך – כל זה קורה בעיר חדשה, כי הקיץ עברנו דירה.

התבאסנו לגלות שבאיזור המגורים החדש שלנו, הילדים צריכים להביא ארוחת עשר לגן בעצמם. ומה היה לנו בגן הקודם? צוות הגן דאג מדי יום לאוכל טרי ומגוון, בתמורה לתשלום סמלי.

השינוי הזה לא יהיה לי פשוט בכלל, עם שלושת האכלנים הבררנים שלי. מדי יום יחכה לי מיזם שלם – להכין 3 ארוחות בוקר טעימות ואטרקטיביות, ולארוז אותן בקופסאות נוחות.

במקרה נתקלתי בקופסת האוכל החדשה של נעמן, שפותחה על ידי החברה באופן בלעדי: קופסת אוכל מתקפלת בעלת 3 תאים, שאחד מהם מתאים בול לצורה ולגודל הלחמנייה הישראלית, וכך היא לא נמעכת ולא משפריצה לצדדים את המילוי אלא מונחת בכבוד עד לארוחת העשר.

בנוסף הקופסה חוסכת מקום אחסון יקר בזכות מנגנון הקיפול שלה המצמצם את גודלה לכשליש בלבד. היא עשויה מסיליקון איכותי, ניתנת לשטיפה במדיח כלים ולשימוש במיקרו – ללא מכסה. בנוסף, למכסה שלה מתחבר מזלג-כף דו צדדי מדליק, ככה שהילדים מסודרים לכל סוגי המזון.

הצטיידנו בקופסה וכבר מחכים לראשון בספטמבר כדי לנסות אותה.

מחיר לצרכן – 39.9 ₪.


במוצרי האלכו-ג׳ל של ד״ר פישר אנחנו נוהגים להשתמש בקמפינגים וחופשות, בפיקניקים משפחתיים בשבתות, ובכלל, בכל מקום שאין בו אפשרות לשטוף ידיים כראוי.

הסדרה כוללת שני מוצרים שמתאימים גם לשימוש של הילדים בבית הספר – מגבוני חיטוי לידיים ואלכו-ג'ל Magic, ג׳ל בריח של מסטיק, שמגיע גם בבקבוקון קטן שניתן לתלות על התיק, חגורה ובכל מקום אחר.

תכשירי החיטוי של דר פישר משתלבים בחינוך לנקיון והגיינה, וכדאי להנחות את הילדים להשתמש בהם במיוחד במקומות שאין בהם מים וסבון, כמו בטיולים וימים מחוץ לבית הספר, ובעיקר לפני שאוכלים. שני המוצרים הם נוחים במיוחד לשימוש הילד, אם במגבון לח שפשוט מוציאים מהחבילה ואם באמצעות הבקבוקון הקטן עם המתלה, שניתן לחבר אותו לתיק שלא ילך לאיבוד.

בנוסף, בסדרה ישנם גם אלכו-ג'ל Wipes , מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. מדובר במגבונים גדולים ועבים במיוחד, העומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים.

מחיר מומלץ לצרכן:

20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות  – 12.90 .

אלכו-ג'ל Magic 100 מ"ל- 19.90 ₪.

אלכו-ג'ל Magic 30 מ"ל במארז סיליקון מעוצב- 14.90 ₪.

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים בכל זמן ומקום; במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בגן ובבית ספר ואפילו בבית. הסדרה מתאימה לאמהות לפני ואחרי החלפת חיתול, לילדים, לחיילים, למטפלים בחולים ולכל מי שמעוניין לשמור על הבריאות והיגיינת הידיים. בנוסף משמשת הסדרה גם את הסגל הרפואי, רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים.


והנה עוד משהו, שלא נעים, אבל חייבים – מכירים את נחמות, הקטנטנות האלה, שהילדים מביאים לפעמים הביתה? אין אחד שלא אירח אותם פעם בביתו! לקראת תחילת שנת הלימודים, הדרין משיקים מארז המכיל שני מוצרים לטיפול בכל עניין הכינים, אחד ללפני ואחד לאחרי.

הדרין פרוטקט – הוא ספריי לשימוש קבוע על שיער נקי מכינים, שמטרתו למנוע הדבקות. הדרין פרוטקט מיועד בעיקר לילדים ולמבוגרים הנמצאים בסיכון להידבקות מכינים. 

הדרין ONCE תרסיס – במידה ונדבקתם: התרסיס של הדרין משמיד כינים וביצי הכינים בטיפול אחד,  ללא הצורך לחזור על טיפול נוסף לאחר שבוע או 10 ימים בניגוד למוצרים אחרים, בהם דרוש טיפול נוסף. 

צילום: אלי גיטלמן

מחיר: 120.40 ₪ (במקום 142 ₪)

כמות: הדרין ONCE תרסיס – 100 מ"ל, הדרין פרוטקט -250 מ"ל


צילום תמונה ראשית: שירה רז.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב