yesGO Kids – ככה מפקחים על הצפייה של הילדים

yesGO Kids – ככה מפקחים על הצפייה של הילדים.

חברת yes השיקה אפליקציה חדשה בשם yesGO Kidsלטאבלטים ולסמטרפונים, שנותנת לנו ההורים אפשרויות נוספות של שליטה ופיקוח על הצפייה של הילדים. 

מכירים את זה שהצוציקים משתלטים על הפלאפון, נכנסים ליוטיוב ומתחילים לחטט שם, ובין היתר נחשפים לכל מיני פרסומות לא הולמות? אנחנו מכירים. האפליקציה החדשה של יס פותרת לנו את הבעיה.

תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

האפליקציה מכילה היקף גדול של תכנים בעברית שמתאימים לילדי הגן (עד גיל 6), מתוך הערוצים: דיסני ג'וניור, ניק ג'וניור, הופ! ובייבי ותוכניות רבות כגון: "דורה", "יובל המבולבל", "מועדון החברים של מיקי", "אומי זומי, "תותית", "תומס הקטר", זאת בנוסף לתכנים חינוכיים מעולם yes" עם מי לגדול".

יסגוקידס2

הצפייה היא מוגנת ובטוחה, ללא פרסומות, רק בתוכן המיועד לילדים.

במסגרת האפליקציה יכולים ההורים להגביל את זמן הצפייה של הילד ולהגדיר את רשימת הצפייה.

כל התכניות וההפעלות באפליקציה הן בעברית או מדובבות לעברית.

בונוס נוסף – האפליקציה נותנת פתרון לנסיעות ארוכות בארץ וחופשות בחו״ל, ומאפשרת הורדת תכנים למכשיר האישי לצפייה מאוחרת ללא תלות באינטרנט, כך שגם במקומות בהם לא קיים חיבור לאינטרנט יוכלו הילדים ליהנות מהתוכניות האהובות. מניסיון אישי, זה חשוב במיוחד בסביבה חדשה שיכולה להיות מלחיצה עבורם.

יסגוקידס7

האפליקציה היא חינמית לכל הלקוחות של חברת yes!

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב