המדריך לחיסכון: חיתולים – כל הקופונים, הדוגמיות והמבצעים

במשך 5 שנים, מוצר הצריכה הכי בסיסי אצלנו בבית, היה חיתולים חד פעמיים. זה התחיל ב – 2012 עם בואו של בוביק, וכעבור שנתיים תפס תאוצה עם הולדת התאומות, אז הפכנו לצרכני חיתולים כבדים.

קשה לדמיין את הכמויות של חבילות החיתולים שקנינו ושל שקי האשפה שמילאנו.

הפכנו למומחים למחירי חיתולים, אספנו קופונים והתנפלנו על מבצעים שווים – תתפלאו כמה אפשר לחסוך בתחום הזה, אם קונים כמות גדולה בעיתוי הנכון.

המחירים הכי טובים יחכו לכם ברשתות הפארם והמזון, ובחנויות של מוצרי תינוקות הם בדרך כלל יהיו גבוהים יותר.

עם זאת, אם יש לכם תווי שי לחנויות של מוצרי תינוקות ואין להם מה לקנות – לכו על חיתולים!

אז איפה הכי כדאי לקנות חיתולים?

באתר של ksp.

הקוד שלנו לאתר ksp הוא goodmotherksp והוא מקנה הנחה על מאות מוצרים באתר, כגון משחקי הקוביה וקודקוד, ורדינון, מסיר שיער בלייזר של בראון, טומי טיפי, מוצרי ניקוי, מותגים לבית ועוד.
(*הקוד של ksp עובד אחרת ממותגים אחרים – גובה ההנחה משתנה ממוצר למוצר, ישנם מוצרים עליהם הקוד לא תקף. מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע).
בקרוב יתווספו להנחת הקוד מותגי צעצועים נוספים, מוצרי תינוקות, מותגים לבית, מוצרי ניקוי, מוצרי קוסמטיקה ועוד. נעדכן בימים הקרובים על הטבות שוות נוספות. 
עקבו אחרינו בטלגרםוואטס אפ, ואינסטגרם כדי לקבל קודי קופון לחנויות אונליין.

חיתולים – מה חדש בתחום? 

פמפרס משיק בישראל חיתול חדש ורך במיוחד. השכבה הפנימית של החיתול מרופדת בדוגמת לבבות חדשה ורכה, שמרחיקה מעור התינוק רטיבות ולכלוך. בזכות חדשנות זו, קיבל החיתול את המלצתו של ארגון בריאות העור המוביל בעולם (Skin Health Alliance).

מאפיינים נוספים של החיתול:

החיתול מכיל מחוון ייחודי אשר מסייע לכם לדעת מתי כדאי לעבור מידה.כאשר הסוגר של החיתול לא מגיע לספרה הגדולה ביותר (3), כדאי לעלות מידה.

לחיתול צדדים רכים וגמישים אשר שומרים על החיתול במקומו על ידי התגמשות עם כל תנועה של התינוק.

לחיתול מד רטיבות בכל המידות המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב, ומסייע לכם לדעת מתי כדאי להחליף חיתול.

פמפרס מוודאת שהבטן העדינה של תינוקכם מוגנת באמצעות פתח קדמי ייחודי המסייע בהגנה על חבל הטבור (במידות 1 ו- 2 בלבד).

החיתול החדש מגיע עם איורים גרפיים חדשים אשר צויירו בעבודת יד ליצירת מראה הרמוני ומתוחכם.

מנסיון שלנו מדובר בחיתול מעולה, אך אנחנו ממליצים לנסות את כל הסוגים ולראות מה הכי מתאים לכם, גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת העלות. יש הבדלים גדולים בעלויות, ועם זאת באיכות הספיגה החיתולים הם בסך הכל דומים. חוץ ממותג חיתולים אחד שאיכזב אותנו מאוד ולא השתמשנו בו יותר, כל השאר היו בסדר.

ערכנו רשימה של כל הדוגמיות לתינוק, כולל דוגמיות של חיתולים, שתוכלי לקבל במתנה מהחברות השונות. היכנסי כתבה הבאה לפרטים – טיפ מס׳ 1: כך תקבלי דברי תינוקות – בחינם

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב