מצעי דיסני של ורדינון: חפשו את הכרכרה

מצעי דיסני של ורדינון בקניונים: חפשו את הכרכרה.

אם תראו כרכרה לבנה מלכותית, כלקוחה מתוך האגדה, בקניון הקרוב אליכם – זכיתם. בחודשים יולי עד דצמבר, יבקרו בקניונים הנבחרים ברחבי הארץ חנויות פופ אפ של הקולקצייה הייחודית של מותג הטקסטיל ורדינון בשיתוף עם חברת דיסני ישראל.

מדובר בעיצובים שנוצרו במיוחד עבור הקולקציה הזו, ופריטים יחודיים שלא ניתן למצוא בסניפי רשת ורדינון הרגילים. אם רציתם לחדש את חדרי הילדים עם מצעי דיסני ופריטים יפים עם ציורים של דיסני – תבדקו את מה שעיצבו עבורנו בורדינון.

נעמן ורדינון – קבלו קוד קופון שווה לאתר של נעמן ורדינון! הקוד goodmother נותן 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר (לא תקף על מוצרים בהנחה של 70% ומעלה ודיסני הום. יכולים להיות פריטים עליהם ההנחה לא תקפה, לפי שיקול דעתה של החברה. ההטבה יכולה להשתנות או להסתיים בכל רגע, ללא הודעה מוקדמת – מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע)

והכי שווה – ההטבה שלנו תקפה גם בסניפים. כתבו לנו באינסטגרם כדי לקבל קופון חד פעמי לסניף.

*חלוקת קודי ההטבה היא עד גמר המלאי. אין כפל קודים

לחצו כאן לקודי קופון לחנויות אונליין נוספות.

מצעי דיסני וגם קופון הנחה שווה

שטיח אמבט – 59.90 ש"ח

סט מצעי קיץ יחיד – 99.90 ש"ח

מצעי דיסני וגם קופון הנחה שווה

מגבת גוף – 69.90 ש"ח

בין הפריטים הייחודיים שימכרו אך ורק במתחמי הפופ אפ, בעיצובים המיוחדים של דיסני: מצעי ג'רסי נעימים, ציפיות, כוסות שתיה מדליקות עם קש ומגבות מטבח בעיצוב שובב, מגבות ושמיכות לקיץ, כירבוליות בחורף – והכל בהדפסים מקוריים ושמחים. הקיץ – כל אחד יוכל להרכיב לו את הסט האולטימטיבי על פי טעמו האישי.

שימו לב – אם חשקה נפשכם במצעים יפים ואיכותיים בעיצוב מדליק של מיקי מאוס למיטה זוגית – תוכלו למצוא אותם רק כאן!

אוסנת רוזנברג, מנכ"ל חטיבת ורדינון: "הקהל הישראלי מוכיח שוב ושוב כי הוא סקרן ופתוח לחידושים ולטרנדים עולמיים ואותנו זה מאתגר בכל פעם מחדש. מתחמי הפופ אפ של ורדינון זכו לפרגון ולהצלחה רבה בשנים הקודמות, ואנו בטוחים שגם בקיץ זה יתרמו לחוויית הקנייה וחיזוק הקשר שלנו עם לקוחותינו ועם קהלים חדשים.

השנה בחרנו להפתיע את הקונים עם קולקציית דיסני לקטנים וגדולים בשילוב הדמויות האהובות על כולם ובכך לספק חוויית קניה שמממשת פנטזיה".  

חנויות הפופ אפ תפעלנה החל מחודש יולי ועד דצמבר 2017. כל חנות תוקם למשך חודש ימים בקניונים המרכזיים ברחבי הארץ. הקניונים שיארחו את מתחם הפופ אפ בחודש יולי: קניון איילון ברמת גן, סינמה סיטי בראשון לציון וגרנד קניון בחיפה.

בהמשך יפתחו עוד ועוד מתחמי פופ אפ בקניונים בפריסה ארצית.

קרדיט צילום – תמי בר שי chicbox

תמונה ראשית – קרדיט צילום – תמי בר שי chicbox

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב