יום של כיף בלגו פארק 2017

בשישי האחרון נפתח באופן חגיגי לגו פארק 2017 ואנחנו, יחד עם מיני סלבס עם ילדיהם, הלכנו לבדוק את אחת האטרקציות המבטיחות של הקיץ.

לגו פארק מתקיים השנה זו הפעם השלישית, והפעם בהיכל הטוטו בחולון, בניגוד לשנים הקודמות בהן שכן במרכז הירידים. לדעתנו המעבר הזה הוא רק מבורך שכן יש במקום אינסוף חנייה ובחינם. 

בשורה התחתונה, הילדים בני ה-5 וה-2.5 נהנו מאוד מאוד. בילינו באתר מהבוקר עד הסגירה, בשעה 15.30, והיינו נשארים עוד.

הילדים שלי אוהבים לשחק בלגו ונהנו ממתחמי הבנייה וההרכבה. באתר יש הרבה שולחנות של משחק ובנייה בלגו, וכ-3 מיליון לבנים בשלל צבעים וצורות.

נוסף למתחמי המשחק בלגו, שמהווים את לב ליבה של הפעילות של הפארק, ובעצם הסיבה שלשמה התכנסנו, ישנם מתחמי פעילות נוספים:

  • מתחם גי'מבורי – בריכת כדורים, מגלשות ונדנדות רכות, משחקים אינטראקטיביים לכלל גילאי הקטנטנים, מטבח לקטנטנים, קוביות לגו דופלו, שולחנות ציור וצביעה.
  • מתקני לונה פארק – קרוסלת סוסים קלאסית, קרוסלת מטוסים מדליקה שבה קפסולות הישיבה עולות למעלה.

  • רכבת חשמלית לקטנטנים
  • מתחם PlayStation 4  מסכי פלזמה עם משחקי הוידיאו של LEGO הפופולאריים.
  • מבוך לייזר –יער נינג'גו – בגודל 250 מטר עם רובי לייזר חדשניים שהגיעו במיוחד מארה"ב מבוך בהשראת הסרט החדש שיוצא הקיץ NINJAGO, הילדים נלחמים ביער לבושים בחליפת מגן ורובה לייזר חדשני.
  • שדרת משחקי LEGO אינטראקטיביים – מתחמי משחק טאץ בהם הילדים נכנסים לעולם אינטראקטיבי וחוויתי של LEGO (פאזל, טריוויה, משחקי זיכרון ועוד) מעולמות ה-LEGO.

  • קולנוע 7 מימדים– מתחם קולנוע עם מקומות ישיבה בו יוקרנו סרטים שונים ב- 7 מימדים של עשן, תאורה, כיסאות זזים, רוח, סאונד וכו' מהמתקדם ביותר שיש בארץ .

בחלק מהאטרקציות לא ביקרנו מפאת גילנו, אבל מאלה בהן כן התנסינו – נהננו מאוד.

החיסרון של הפעילות הוא שהמתחם יחסית קטן ובשעות העומס מאוד צפוף, מה שהופך את התורים לארוכים הרבה מעבר לסביר. ביקרנו כאמור ביום שישי, והחל משעה 13.00 המבקרים החלו להתפזר וכבר יכולנו באמת להנות מהמתקנים.

מומלץ להגיע ממש לקראת הפתיחה, או לחילופין בערב, ולהישאר עד הסגירה, בתקווה להיות שם בשעות הפחות עמוסות.

היכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס

לפרטים על שעות פתיחה וכרטיסים, היכנסו לאינדקס של האתר.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב