יוצרי מופת – ערוץ הופ! ילדות ישראלית

מה אני אוהבת בערוץ הופ! ילדות ישראלית? המקוריות, האותנטיות, והערך החינוכי של התכנים המועברים בערוץ. אני נוהגת להשמיע לילדים שלי את המקבצים של יוצרי מופת – קליפים מצויירים מקסימים של שירי ילדות ישראלים ידועים, בעיבודים ייחודיים ומקפיצים במיוחד. דרך מצויינת להכיר את היוצרים ושיריהם מגיל צעיר.

בחודש ינואר הנוכחי, הערוץ חוגג ימי הולדת לארבעה ממיטב יוצרי המוסיקה הישראלית, ומקדיש להם ימי שידור מיוחדים, הכוללים ממגוון השירים והדקלומים עליהם כולנו גדלנו.

אל תפספסו:

בתאריך 3.1 נציין את יום הולדתו של אריק איינשטיין. ביום זה ישודרו בערוץ הופ! ילדות ישראלית ממיטב שיריו של היוצר והזמר שכולנו אוהבים. בין השירים: אדון שוקו, שבת בבוקר, גברת עם סלים, במדינת הגמדים, ועוד המון שירים שנעים לשמוע וכיף לשיר! למקבץ השירים היכנסו לקישור הבא.

בתאריך 8.1, י׳ בטבת נציין את יום הולדתו העברי של המשורר הלאומי, ח.נ. ביאליק. ביום זה ישודרו ממגוון הדקלומים והשירים שליוו את ילדותינו ומלווים גם היום את ילדינו. בין היצירות שישודרו בערוץ ביום זה: קן לציפור, מקהלת נוגנים, רוץ בן סוסי, בערוגת הגינה, נד נד ועוד רבים. למקבץ השירים היכנסו לקישור הבא.

בתאריך 15.1, נחגוג יום הולדת לנחום נרדי, המלחין המוערך ששריו המגוונים מלווים את פני הילדות הישראלית מאז ועד היום. בין השירים שישודרו בערוץ ביום זה: אמא יקרה, הודי חמודי, מי יבנה בית, פיתחו את השער, הפרח לפרפר ועוד. למקבץ השירים היכנסו לקישור הבא.

בתאריך 22.1, נחגוג יום הולדת ללאה נאור, יוצרת מוערכת שעל רבים משיריה גדלו וגדלים דורות של ילדים. בין השירים שישודרו בערוץ ביום זה: יום הולדת מפלסטלינה, מי אכל את הירח?, מקהלה עליזה, אדון חרדון, וכן התכנית האהובה "סיפורים מהכיס" בכיכובו של אבי גרייניק.

להלן אחדים משיריה:

 

וזוכרים את שריק שריק?

ערוץ הופ! ילדות ישראלית, ערוץ 83 ב yes , ו 78 ב HOT

תמונה ראשית – מתוך הקליפ ״יום הולדת מפלסטלינה״

 

 

לא ניתן להגיב