יניב שפירא מגשים החלומות – סדנאות צורפות ותכשיטים בעיצוב אישי

להתנסות בדבר שלא עשית אף פעם, ליצור משהו מאפס במו ידייך, להכין את תכשיט החלומות שלך, היחיד במינו בעולם. את כל אלה הגשמתי לפני מספר ימים, כשהשתתפתי בסדנת הצורפות של יניב שפירא.

 יניב שפירא, בעל הסטודיו ובית הספר לצורפות, הוא בעל ותק של 25 שנה בתחום, ואיש מרתק עם היסטוריה ייחודית. אהבתו לצורפות התחילה בטיול בהודו אחרי הצבא, מהרגע שבו נתקל באבן חן מיוחדת – אלכסנדריט – האבן היחידה בטבע שמשנה את צבעה בהתאם לחום גופו של העונד. יניב החל ללמוד על אבנים וסגולותיהן, והתחיל לרכוש מיומנויות וטכניקות צורפות שונות עוד במהלך הטיול בהודו ואינדונזיה. כשחזר לארץ, למד צורפות מעשית ומקצועית בקורס של משרד העבודה.

החל מ- 1997 עבד בתיאלנד כמעצב ואחראי ייצור של תכשיטי כסף בחברה ישראלית, ולאחר חמש שנים חזר לארץ, הקים חנות תכשיטים בדיזנגוף ולאחר מכן את בית הספר לצורפות. בכל שנותיו כמעצב וכבעל חנות השתתף יניב בתערוכות שונות. בין היתר זכה במקום השלישי בתחרות עיצוב תכשיט בענף היהלומים לשנת ה- 60 למדינת ישראל.

כיום, פעילותו של יניב מתרכזת בשלושה תחומים: עיצוב ויצירת תכשיטים ייחודיים על פי הזמנה, ניהול בית ספר מקצועי לצורפות, והעברת סדנאות חווייתיות בתחום הצורפות שמותאמות לקהל היעד, ומתקיימות בסטודיו ביפו או במקום אחר, לפי צורכי הלקוח.

יניב מעביר סדנאות לקבוצות בגילאי 8 ומעלה, במגוון אירועים – מסיבות רווקות, מפגשים משפחתיים, ערבי גיבוש של צוותי עובדים, בת מצווה, ימי הולדת, ועוד.

%d7%93%d7%99%d7%99%d7%98-%d7%a2%d7%9d-%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%94-3-copy

בסדנא שכזו, בסטודיו של יניב, השתתפתי בשבוע שעבר.

״אתן הולכות להנות ולחוות חוויה חד פעמית שאין כמוה!״ הבטיח יניב וקיים. תכנון תכשיט, ליטוש מתכת, חיתוך עם מסורית – כל אלה רחוקים ממני שנות אור, ואיזה כיף היה להתנסות בזה!

יניב מלווה את המשתתפות בבחירת הסגנון ועיצוב התכשיט, החיתוך של המתכת והביצוע. עוזר ומייעץ ושומר כאופציה את ״גלגל ההצלה – עזרת חבר״, או בשפה פשוטה – ״יניב תעזור לי לסיים את התכשיט״.

במהלך הסדנא, עברנו דרך ארוכה, החל מריבוע מתכת פשוט מסוג פליז ועד לתכשיטים מוגמרים בציפוי כסף וזהב – טבעות, תליונים וצמידים, שכל אחת מהמשתתפות יצרה לעצמה. בהחלט חוויה חד פעמית ומומלצת!

 img_0278   img_0275
img_0281   screen-shot-2016-11-07-at-8-47-56-pm

קרדיט תמונות: תמונת התכשיטים – שוש חזן גרינברג. שאר התמונות – goodmother.co.il 

 

סדנאות "להיות צורף ליום אחד" מלוות הכנת תכשיט מרמת הסקיצה ועד לרמת ענידה, ללא ידע קודם!

עלות של סדנה כזו נעה בין 150 ל- 300 ₪

תיאום בטלפון 072-2619979, פרטים נוספים באתר.

טיפ מנסיון – להתכונן מראש ולהגיע לסדנא עם כיוון לתכשיט שאתן רוצות להכין, וכמה דוגמאות למה שאתן אוהבות.

קטע מתוכנית ״יצירה מקומית״, בהשתתפות של יניב שפירא:

לא ניתן להגיב