כדאי למהר: רק 39 ש״ח לכרטיס למופע המתוק של חנוכה

אחד המופעים היפים שצפויים לנו בחנוכה הוא ״מותק הטרול הקסום״. היינו בטרום הבכורה של המופע, צפינו בקטעים נבחרים וכבר לא יכולים לחכות לראות את המופע השלם.

בימים אלה ניתן לרכוש כרטיס למופע ב-39 שח בלבד, דרך ויזה כאל.

כדאי מאוד למהר כי הכרטיסים אוזלים.

סיפור העלילה :

מיכל הקטנה עומדת לחגוג יום הולדת וּבמשפחת ישראלי ההכנות בעיצומן. לאמא, מיכל ינאי, חשוב שהחגיגה תהיה יפה וּמושקעת, לאבא, גיא פרידמן, חשוב שרק יעזבו אותו בשקט, לשי וּלרועי, האחים הגדולים, חשוב לשגע את אחותם הקטנה,  וּלדוד חיים, חשוב להספיק לעלות על מטוס ולחזור בזמן למסיבה.

אבל את מיכל מעניין רק דבר אחד: האם חבריה לכיתה, אמרי זיו, מני ממטרה ושון גואטה, יענו בחיוב להזמנתה. עמוסה במחשבות וּרגשות, היא פונה תמיד למוֹתֶק הטרול (אלעד צפני), החבר הסודי שלה, לוֹ היא מספרת הכל. מיכל לא מגלה לאף אחד שבלילה, אחרי שכולם הולכים לישון, מוֹתֶק הטרול הופך מ'סתם בובה' לטרול חי, נושם וּמדבר, וּמפגיש אותה עם כל חבריו הטרולים ועולמם הצבעוני והמופלא.

הסיפור מסתבך כאשר הטרול של מיכל הולך לאיבוד, ומסיבת יום ההולדת שלה כולם מצפים עומדת להיהרס. האם משפחת ישראלי וחבריה של מיכל יצליחו למצוא את מותק הטרול ולהציל את יום ההולדת? האם ציפי שביט תגיע להופיע ביום ההולדת של מיכל ותגרום לאמא נחת וּלאבא כאב ראש? הצטרפו אלינו להרפתקת יום הולדת גדולה ותגלו זאת ועוד ב- מותק הטרול הקסום!

בימוי: צדי צרפתי

מחזה ופזמונים: מיכל קליין |  לחנים והפקה מוסיקלית: חזי שקד | 

כוריאוגרפיה: רוויטל זבולונוב | עיצוב תפאורה: במבי פרידמן |

עיצוב תלבושות: אלה קולסניק |  עיצוב תאורה: רועי מילוא | 

עיצוב בובות טרול: רוני ווגנר

תאריכי המופעים:

החל מה- 12/12/17   

קישור לרכישת כרטיס למופע ב-39 שח בלבד !

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב