כרטיס ויזה נטען: הפתרון החכם לקניות ברשת

לפני שנה בערך, גנבו לבעלה של חברתי את מספר האשראי. "אל תשאלי!" היא התקשרה אליי מבואסת ומזועזעת. "קיבלנו חשבון של 20 אלף שקל, עם חיובים הזויים בסין ובתאילנד". בעלה, איש קבע שלא רואה רחוק יותר מהבסיס שלו, עשה רכישה עם כרטיס האשראי באינטרנט. המספר נגנב ומישהו חגג עליו ובגדול.

הסוף של הסיפור המרגיז הזה היה טוב – חברת האשראי החזירה מיידית את כל הכסף. מאז, החברים שלי קונים באינטרנט אך ורק עם כרטיס אשראי נטען.

מאז שהתחלתי גם אני לעשות קניות ברחבי הרשת, והפכתי לסוג של מומחית בתחום, אחת שיודעת איפה ומתי לקנות כל דבר, החל מצעצועים ובגדים, ועד לחומרה למחשב, אני נזכרת בסיפור הזה בכל פעם שאני מעלה את פרטי האשראי שלי.

לאחרונה החלטתי להצטייד גם אני בכרטיס ויזה נטען שכזה, ומסתבר שכל התהליך של הרכישה והטעינה הוא הרבה יותר פשוט ממה שתארתי לעצמי.

איפה מזמינים כרטיס ויזה נטען?

בדואר ישראל. ניתן לרכוש את הכרטיס הנטען בסניפים או דרך אתר הדואר בקישור הבא. הדואר נותן הטבה מיוחדת לרגל השקת השירות – מזמינים את הכרטיס עד ל-31.12.17 ומשלמים על משלוח הכרטיס רק 9.90 ש"ח (במקום 29 ש"ח)

למה כדאי שיהיה כרטיס כזה לכל אחד מאיתנו?

מלבד רכישות בטוחות אונליין, לכרטיס הנטען ישנם שימושים נוספים, שיקלו עלינו במקרים רבים.
לדוגמה, ניתן לטעון אותו בדמי כיס לילד המתבגר שלכם ולהיות בטוחים שהוא לא יעבור את הסכום שהקצבתם לו.

ואם גם לעצמך את צריכה לשים גבולות – אז אין דרך יותר טובה מזו. טוענים את הכרטיס בסכום הרצוי ולא עוברים אותו.
בנוסף אפשר לטוס איתו לחו"ל, להטעין דרך הנייד שלכם את הסכום המבוקש בכל פעם ולא לפחד שילך לאיבוד או ייגנב. הכרטיס הינו כרטיס מזוהה, אך השם לא מוטבע עליו. במידה והוא הולך לאיבוד ניתן לחסום אותו והכסף שטעון עליו יישמר.

הכרטיס לא קשור כמובן לחשבון הבנק שלך, כך שבמקרה של אובדן – חשבון הבנק שלך לא יהיה בסיכון.

ואם הילד שלך טס לחו״ל, זה בכלל מצויין – תוכל להיות בטוח שהכסף לא ילך לאיבוד ועם זאת במידת הצורך תוכל להטעין את הכרטיס שלו בסכום המבוקש, מכל סניף דואר בארץ או דרך אתר האינטרנט.

חוץ מזה – זו אחלה מתנה! אם אתם מחפשים מה לתת לחמות ביום ההולדת, לחברה שילדה וכדומה, והכיוון הוא גיפטכארד אבל לא יודעים של איזו רשת – זו פשוט מתנה מושלמת למקרים כאלה!

יש עזרה בתפעול של הכרטיס, טעינה וביטולו, בעת הצורך?

כן, וזה מאוד חשוב: לבעלי הכרטיס יש מוקד שירות עם מענה אנושי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ומענה קולי לבירור יתרה ופעולות אחרונות.

למידע נוסף על טעינת הכרטיס והעמלות היכנסו לקישור הבא.

ואם קראתם עד כאן – אתם מוזמנים לצאת לשופינג וירטואלי של צעצועים ומתנות לילדים במחירי מציאה, שליקטנו עבורכם ברחבי הרשת – בקישור הבא. 

לא ניתן להגיב