כשבא לך משהו טעים: היכונו לקיץ של קינוחים מושלמים – חלק א'

www.natihortig.com

הכיף הגדול של הורים לילדים קטנים, הוא לחוות איתם את הפעמים ראשונות, ולהתרגש ביחד. אתמול הייתה לנו עוד פעם ראשונה משפחתית שכזו – יצאנו כולנו לגלידריה, לבילוי משפחתי דביק, מלכלך, כייפי וטעים נורא.

ואם גלידריה – אז שתהיה גלידריית בוטיק, שבה מגישים גלידה טרייה שמכינים במקום, מחומרי גלם איכותיים, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים או מייצבים תעשייתיים.

כזו היא גלידה גולדה בטיילת חוף הים בראשל"צ, שחוגגת בימים אלה שנתיים להיווסדה.

עומרי זמר טוב, הג'לטייר של גולדה ראשל"צ, מכין בכל יום גלידה טריה, המיוצרת באהבה במטבח הצמוד, ומוגשת ישירות לאורחים ללא הובלה או שינוע. עומרי התמחה שנה בהכנת גלידה בגלידת "אניטה" הותיקה בת"א ויצא לכמה וכמה מסעות לימוד עצמאיים באיטליה, מולדת הגלידה, לפני שפתח את הסניף מול הים.

לכבוד הקיץ הגיעו לסניף טעמים חדשים: גלידת מלבי, גלידת עוגת גבינה, וגלידת קדאיף. גם הלהיטים של גולדה ראשל"צ ממשיכים לככב בין מבחר הטעמים – גלידת הקרמשניט המיוחדת וטעם השוקולד הקלאסי.

הגענו לגולדה, נעמדנו כולנו מול כל השפע הזה ולא ידענו מה לבחור.

לבסוף הלכנו על כדור גלידת וניל עוגיות קלאסי וטעים לכל בוביק, וופל בלגי משותף לכולנו, בליווי סלט פירות טרי וגלידת פירות אמיתית (לא סורבה אלא גלידה שעשויה נטו מפירות). הופל היה פריך וטעים, טעמי הפירות (מנגו אננס, פירות יער, בננה) היו מפתיעים ומיוחדים, ומומלצים.

הייתה לנו פעם ראשונה חווייתית מאוד, מתועדת בתמונות חמודות של ילדים קטנים המרוחים בכל הטעים-טעים הזה, ולבסוף קינחנו את הערב בשכשוך רגליים בים, בחוף הטיילת הנקי והמטופח.

גלידה גולדה ראשל"צ פתוחה מבוקר עד לילה. ומציעה תפריט מגוון של מתוקים, פרוזן יוגורט, ופל בלגי, קפה איטלקי חם עם גלידה, ובעיקר – עשרות טעמים של גלידה איכותית וטרייה ללא פשרות.

מגוון הגלידות כולל כמובן אפשרויות בחירה נרחבות לטבעונים, לרגישים ללקטוז ואפילו גלידה מופחתת סוכר, או יוגורט טבעי עם מגוון פירות עונה טריים.

הטיילת 14 ראשון לציון. טלפון:  03-508-0550  חניה חינם באיזור.

קרדיט תמונה ראשית: נתי הורטיג


שבוע של טעמים נהדרים עבר עליי, כשבהמשך לערב של גלידות משובחות, הוזמנתי להשתתף בבוקר טעימות הקינוחים של תפריט קיץ 2017 של קפה ג'ו. 

רשת בתי הקפה חוגגת בימים אלה 20 שנים של קפה גורמה וקולינריה, ולציון המאורע השיקה תפריט חדש ושיתוף פעולה מתוק במיוחד עם השף-קונדיטור אלון שבו.

החלק המעניין ביותר בתפריט, שכולל מבחר של מנות איכותיות, בריאות וטעימות, מסתתר בסופו. תפריט המנות האחרונות החדש נבנה בשיתוף פעולה עם השף-קונדיטור אלון שבו, שהרכיב סדרת קינוחים מעניינים ומיוחדים כמו עוגת שוקולד ברוטב טופי, עוגת גבינה וקרם לימון, מילפיי, טארט לימון ועוגת בננות ושוקולד (39 ₪), תוך התחשבות גם בקהל הטבעוני והנמנעים מגלוטן.

נבחרת הקינוחים החדשים מצליחה לצאת מן הבנאליות של ״סופלה שוקולד עם גלידת וניל״, ומציעה טעמים מיוחדים באמת, שלגמרי שווים פסק זמן בדיאטה.

לדברי השף-קונדיטור, אלון שבו: "אני מתרגש לקראת שיתוף הפעולה עם הרשת. לאחר תהליך הפיתוח, שנמשך חצי שנה, הצלחנו ליצור ולהנגיש קינוחים ברמה הגבוהה ביותר, כך שיצליחו לתת מענה לקשת הטעמים המבוקשים של הלקוחות".

בנוסף לקינוחים המעלפים, לקראת הקיץ משיקים בקפה ג'ו גם משקאות קרירים וטעימים, שנמכרים בין היתר גם בחנויות הנוחות ״מנטה״ בתחנות הדלק:

צילום רונן מנגן

משקאות קיץ:

סמודיס:

  • יוגורט, אננס, פסיפלורה וזרעי צ'יה (26 ₪).
  • יוגורט, אסאי ופירות יער (26 ₪).
  • תמר, בננה ופקאן (22 ₪).
  • תות, בננה וקוקוס (22 ₪).

מילקשייק:

  • בלגי: גלידת וניל וגלידת טופי עם אספרסו, וופל בלגי, קצפת, רוטב שוקולד ובוטנים מסוכרים (29 ₪).
  • אוריאו: גלידה וניל או גלידה שוקו, שברי אוריאו וקצפת (26 ₪).
  • טופי פקאן: גלידה טופי עם פקאן מסוכר, קצפת וסירופ שוקולד (26 ₪).

 


קפה ג'ו:

חברת קפה ג'ו, שהצטרפה לרשימת מותגי העל של Superbrands לשנת 2016, מונה כ-250 סניפים ונקודות מכירה ומובילה מזה 20 שנה את תרבות הקפה האיכותי. הרשת מציעה חווית אירוח ביתית, אינטימית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי המלווה בשירות אדיב ומקצועי. התפריט הדינמי והמתחדש נוצר ע"י השף הראשי של הרשת כאשר בכל מנה מושקעת חשיבה רבה, תוך סקירת טרנדים בארץ ובעולם והתאמה לחיך הישראלי. ג'ו נותנת מענה לצרכים שונים עם מנות ללא גלוטן, ללא סוכר, תפריט טבעוני ועוד. פיתוח התפריט מתבצע בצמוד לתזונאית הרשת, כאשר קיים דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.

מפעל הקפה של הרשת קולה מידי חודש מעל 30 טון קפה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות בסניפי הרשת ובמאות בתי קפה, בתי מלון מובילים ומסעדות ברחבי הארץ.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב