לגו בזול: המדריך השלם לרכישת צעצועים אונליין

מחפשים מתנת יומולדת לאחיין או סתם משהו קטן, לשמח את הילדים הפרטיים שלכם?

המדריך הזה, שנבדק ונערך בעמל רב, הוא במיוחד בשבילכם: לשתף חברים, לשמור במועדפים ולחזור אליו בשעת הצורך (מבטיחים לעדכן עם קופונים ולינקים חדשים).

לגו ודומיו, ופליימוביל גם

מה יש בהן, בקוביות הלא-כל-כך יפות האלה, שילדים כל כך אוהבים? אולי הצבעוניות, אולי מבחר הערכות ומגוון האפשרויות, ואולי תהליך ההרכבה המרתק, והתחושה הכייפית בסוף – עשיתי לבד!

אצלנו בבית, הלגו זו המתנה המועדפת על כל הבוביקים, בערך מגיל 3. לימי הולדת ולחגים מביאים לנו בעיקר ערכות חדשות של לגו. אבל למה, למה זה כל כך יקר?

חיפשנו, בדקנו ומצאנו איך להוזיל את כל החוויה הזו:

אתר iwoot הוא אתר אנגלי שמציע מגוון של בגדים, מוצרים לבית וצעצועים, כשמה שהכי שווה לרכוש דרכו אלה ערכות של לגו ופליימוביל. הערכה שבתמונה הראשית היא תיבת נוח לקטנטנים, שמחירה בארץ הוא כ-200 ש״ח, ואילו באתר iwoot היא תעלה לכם כ-115 ש״ח, כולל ההנחה לקנייה ראשונה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

מדובר במוצרים מקוריים כמובן, שעלותם נמוכה בהרבה מאשר בחנויות הצעצועים בארץ. החיסכון יכול להגיע עד 40 אחוז, בהתאם לערכה (לדוגמה, ערכת לגו טכניק כזו נמכרת באתר בכ-80 ש״ח, לעומת כ-140 ש״ח בארץ).

אם אתם מנויים חדשים של האתר, תוכלו לקבל גם 15% הנחה על הקנייה הראשונה (שווה!), בהקלדת קוד הקופון welcome

עלות המשלוח לישראל, נכון להיום, היא כ-4 וחצי ש״ח בלבד.

חשוב מאוד!

זכרו שבקנייה מעל 75 דולר תחוייבו בתשלום מכס, על פי החוק בישראל, כך שבדקו כדאיות ברכישה שחורגת מהסף. בכל אופן, כדאי לקרוא על הנושא באתר של רשות המיסים.

אנחנו רכשנו כבר באתר ונשארנו מרוצים מאוד. המשלוח הגיע תוך כשבועיים, ארוז היטב בפצפצים וקופסת קרטון, כך שהאריזה לא נפגעה כלל.


אם בכל זאת תרצו לרכוש לגו בארץ – אנחנו ממליצים על האתר של ksp, מבחינת המחיר והמבחר. בוחרים ערכה, מזמינים אונליין ואוספים בסניף ksp הקרוב אליכם, ככה גם חוסכים את דמי המשלוח. בנוסף, ksp מציעים לכם להירשם למערכת הדיוור שלהם ולקבל הנחה נוספת (בהתאם לסכום הקנייה, בכפוף לתקנון החברה)


אם תהיו מוכנים להתפשר על חיקויים של לגו, תוכלו לחסוך אפילו יותר, והילדים אולי אפילו לא ירגישו בהבדל – תלוי באיכות המוצר.

בעלי אקספקס מציעים לנו אינסוף חיקויים של ערכות לגו, כשהחיקויים שנחשבים לאיכותיים יותר אלה lepin ו bela. כדאי להזמין מוצרים עם הרבה פידבקים, כמו למשל הערכות האלה:

ערכת טירה של היפה והחיה, עם כ-1000 פידבקים טובים מאוד עם תמונות אותנטיות. עלות: כ-60 ש״ח לערכה. למידע נוסף לחצו כאן.

ערכה של מואנה, עם כ-1000 פידבקים טובים מאוד עם תמונות אותנטיות. עלות: כ-60 ש״ח לערכה. למידע נוסף לחצו כאן.

ערכה של פרוזן, עם כ-1000 פידבקים טובים מאוד עם תמונות אותנטיות. עלות: כ-50 ש״ח לערכה. למידע נוסף לחצו כאן.

תחנת משטרה בעלות של כ-80 ש״ח לערכה. למידע נוסף לחצו כאן.  


חוברות יצירה, פעילות ומדביקות

חוברות צביעה ומדביקות למיניהן אנחנו קונים הרבה, שיהיה במלאי: למקרה שחברים עם ילדים יקפצו לבקר, כשהילדים התנהגו כל כך יפה שבא לצ׳פר אותם, כשהולכים ליום הולדת ולא מספיקים להתארגן עם מתנה. תמיד טוב שיש כמה.

מדובר בעסק לא כל כך זול, שיכול להגיע גם ל-80 ש״ח לחוברת איכותית בחנות בקניון. לכן שמחנו כל כך להכיר את האתר הזה, bookdepository.com , ששולח לישראל בחינם ומציע מאות חוברות מרתקות. רק תבחרו!

הזמנו, נהננו וממליצים בחום. המחירים נמוכים בכ-40% מאשר בארץ.

ההיצע של החוברות הוא עצום, וניתן לקלוע לטעמו של כל ילד. דינוזאורים, חלל, פיות, סרטי אנימציה. ישנן חוברות בסיסיות, עם מדבקות גדולות, שגם פעוטות מגיל שנה וחצי יוכלו להביע בהן עניין, וגם חוברות פעילות מורכבות יותר לילדים בגילאי היסודי.

1001 מדבקות של סמי הכבאי, לחובבי איש האשכולות בצהוב. 48 עמודים של כיף, בקישור הבא. 

ספר פעילות עם 34 עמודים ומעל 350 מדבקות רב פעמיות, סביב עולמן של הפיות. הסדרה מתאימה לגילאי 3 ומעלה, עם איורים עדינים ויפים, וטקסטים פשוטים (באנגלית). הספר הוא חלק מסדרה עם יותר מ-40 חוברות שונות.

חוברת עם 90 עמודים ויותר מ-450 מדבקות, בנושא בעלי חיים. הילדים לומדים על בעלי החיים השונים ועל סביבות המחיה שלהם: מתחת למים, בבית, בחווה, בג׳ונגל ועוד.

חוברות נוספות בקישור הבא.

אם אתם מחפשים לילדיכם תעסוקה מעשירה בעברית, ממליצים לכם לנסות את מגזין הילדים האיכותי גליליאו , שגם מציע גליון הכרות דיגיטלי במתנה בקישור הבא – גליליאו


מטוסי על, ושאר חברים

הבוביקים אוהבים מאוד את הסדרה ״מטוסי על״, והדמויות בחנויות בארץ הן יקרות כל כך! הזמנתי להם באלי אקספרס את כל 8 המטוסים, בעלות של כ-10 ש״ח לאחד. האיכות מצויינת, הפלסטיק קשיח והצבע לא מתקלף. מדובר בגודל הקטן ביותר, של כ-5 ס״מ לדמות, שעלותם בארץ היא גבוהה פי 4-5. למידע ורכישה לחצו כאן. 

הטרולים – דמויות חביבות מסרט הטרולים נמכרות בחמישית מהמחיר של הצעצועים המקוריים אצלנו בחנויות. טרם רכשנו אבל ההמלצות מצויינות, בליווי תמונות. למידע ורכישה לחצו כאן.

דמויות מהסרט דרדסים – סט של 24 דמויות בעלות של כ-16 דולר לסט. למידע ורכישה לחצו כאן.

6 הדמויות מהסדרה pj mask – לרכישה לחצו כאן.

סט של 12 דובוני אכפת לי. לרכישה לחצו כאן.

מניונים. לפרטים ורכישה לחצו כאן.

סט של 6 דמויות של הלו קיטי. לפרטים ורכישה לחצו כאן.


חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב