איפה קונים לגו? סקירה וקוד קופון

איפה קונים לגו? סקירה וקוד קופון:

מה קונים לילדים במתנה, ליומולדת או לחג? מנסיון אישי שלנו – אין ולא יהיה כמו לגו – זוהי המתנה המושלמת לכל ילד וילדה, בכל גיל. זה כיף ומפתח חשיבה יצירתית וכישורים מוטוריים, והאמת שגם אנחנו ההורים אוהבים להרכיב קצת על הדרך, עם התירוץ שאנחנו רק עוזרים לילדים.

איפה קונים לגו? חד משמעית – באתר ksp

אחרי שנים של השוואות מחירים בין החנויות והאתרים השונים, בארץ ובחו״ל הגענו למסקנה חד משמעית שהכי משתלם לקנות לגו באתר ksp, שיש בו גם היצע אינסופי של ערכות מכל הסוגים והסדרות. לגו הארי פוטר שהילדים שלי אוהבים מאוד, לגו art שמיועד לגם לגדולים, לגו טכניק של יצירת דגמי רכבים, לגו דופלו למתחילים בני שנה וחצי ועוד ועוד.

לחצו כאן לכל הערכות של לגו באתר ksp.

לגו – קוד קופון

קבלו קוד קופון לרכישת ערכות לגו באתר ksp.

קבלו ריכוז של מותגי הצעצועים והמשחקים עליהם הקוד goodmotherksp מקנה הנחה באתר ksp:
לגו
ערכות מדע, יצירה ורובוטים של בוקי
דיאמנט טויס
משחקים של קודקוד
משחקים של מותג הקוביה
בובות פופ
פליימאגר – משחק הרכבה מגנטי
מותג צעצועי איכות לקטנים – hape
ספארק טויס

מליסה ודאג
​gabby's  dollhouse

ברבי

הקוד שלנו לאתר ksp מקנה הנחה על אלפי מוצרים. הוסיפו מוצרים לסל הקניות, הקלידו את הקוד ותגלו את ההנחה (הקוד של ksp עובד אחרת – ההנחה משתנה ממוצר למוצר, לא חלה על כולם, מה שמופיע באתר הוא הקובע. ההנחה יכולה להתבטל/להשתנות בכל רגע). 

הלגו לא מפסיק להתפתח ולחדש, וגם לקראת החג הקרב, הוא מציע עולם חדש של ערכות. אלי, מנהל השיווק של חברת ״אילנית״, היבואנית הרשמית של הלגו בארץ, גילה לנו מה יהיה הלהיט הבא – lego star wars. 

מדובר בסרט נוסף בסדרת סרטי הלגו, אחרי לגו באטמן, שצפוי לעלות למסכים לקראת חנוכה. הערכות החדשות והמרתקות של lego star wars, הכוללות סצינות ודמויות מהסרט, מצטרפות למגוון הרחב הכולל את הערכות מהסדרות הקלאסיות של city, creator, friends ועוד.

אם אתם מגדלים בבית, כמוני, אסטרונאוט לעתיד, אנחנו רוצים להמליץ לכם על ערכת החלל הזו מסדרת לגו קריאטור, שאפשר להרכיב ממנה רכב חלל, חללית ותחנת חלל. יש לנו כזו בבית ובוביק לא מפסיק להנות ממנה.

גם הבנות לא יוצאות מקופחות עם מגוון גדול של ערכות לגו friends האופטימיות, ששמות בצד את כל האקשן ומתמקדות בדבר הכי חשוב בחיים – להנות.

ואם כבר מדברים על צעצועים מסרטי פולחן – זוכרים את הפאואר ריינג׳רס שכולנו גדלנו עליהם? הגרסה החדשה של הסדרה תעלה בערוץ הילדים בחנוכה הקרוב, ובמקביל מגיעים לחנויות גם צעצועים על פי הסדרה, עם מגוון דמויות ואביזרים – בדיוק כפי שרואים בטלוויזיה. חלק מהצעצועים מלווים באורות וצלילים מתוך הסדרה, עם סוללות שמטעינות את הרינג'רים בכוחות כדי להילחם ברשעים, וכולם מבטיחים שעות על גבי שעות של כיף והנאה. 

הכתבה נכתבה בשיתוף עם ksp, על ידי לקוחות ותיקים של האתר.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לחצי כאן לקודי קופון לחנויות אונליין נוספות.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב