לקראת החגים, תזכרו את toyz – אתר עם מבחר ענק של צעצועים במחירים מעולים!

בוביק עבר בגבורה טיפול שיניים מורכב והובטח לו פרס לבחירתו. מה ביקש? ערכת לגו, כמובן. את הערכה המושלמת, שמכילה את שלושת מרכיבי הבסיס בחייו של כל ילד קטן – מסוק, מכונית וסירה – הזמנו מאתר toyz.co.il. הערכה, שמחירה משתלם במיוחד (ואנחנו כבר מתמצאים היטב במחירי לגו!), הגיעה תוך מספר ימים, ארוזה בנייר מתנה יפה ועטיפת ניילון. הילד שלי היה מאושר.

את כל הצעצועים לילדים, מתנות לימי הולדת וצ׳ופרים למקרים כמו אלה, אנחנו מזמינים דרך האינטרנט. זה חוסך לנו את הזמן והטרחה של ההגעה לחנויות, מאפשר השוואת מחירים, ומקל עלינו בעניין של בחירת הצעצוע. מן הסתם, כולנו מכירים את זה – כשמגיעים עם הילד לחנות הצעצועים, מסתובב לו הראש מהמבחר (והאמת, גם לי), הוא רוצה הכל ובסופו של דבר הוא יוצא מהחנות קצת מתוסכל, כי הרי לקבל הכל אי אפשר. לכן, את המתנה של בוביק בחרנו שנינו ביחד, בנחת, מול המחשב.

כבר הכרנו את אתר toyz.co.il בעבר, וחזרנו אליו עכשיו, כדי לבחור את ערכת הלגו האולטימטיבית לבוביק. המבחר של הצעצועים והמשחקים הוא גדול יחסית, ועונה על כל צרכי ורצונות הילדים. המחירים נוחים, ואפילו ישנה התחייבות של האתר למחיר הנמוך ביותר בארץ.

בנוסף, מי שנרשם למועדון החברים של האתר מקבל 5% הנחה על כלל המוצרים, כולל כפל מבצעים.

ומה עושים אם יש משהו שאתם רוצים אבל לא מצאתם ב-טויז?

ממליצה בחום להיכנס ל- toyz.co.il ולהתרשם בעצמכם, מהמבחר, המחירים של המוצרים וחוויית הרכישה.

אתר הצעצועים www.toyz.co.il קיים כבר למעלה משנתיים ונוחל הצלחה רבה בקרב ציבור ההורים והילדים. האתר מציע מגוון גדול מאוד של צעצועים, לכל הגילאים, מכל המותגים (כמעט) במחירים נמוכים יותר ממה שרואים בחנויות. הניווט וההתמצאות באתר הם נוחים, האספקה מהירה, המוצר ארוז בצורה מסודרת, ובאופן כללי מדובר בחויית קנייה נעימה, ללא הצורך לבזבז זמן ולהסתובב בחנויות.

האתר הוא בבעלותם של אייל בר עוז והשחקן שלום מיכאלשווילי, שמציינים שהאתר פועל בסטנדרט גבוה, הכולל שירות אדיב ומהיר, מוצרים איכותיים בתקנים הכי גבוהים וכמובן מחיר ראוי. היצע הצעצועים באתר מתעדכן כל הזמן, ומתווספים אליו המוצרים החדשים והמעניינים ביותר. 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב