לקראת חגי תשרי: משחקי קופסה חדשים, לילדים ולכל המשפחה

בתערוכת הצעצועים שנערכה בסימן חגי תשרי המתקרבים, ביקרתי במתחם ישראטויס, יצרנית ישראלית של משחקי קופסה, שמשווקת משחקים איכותיים במחיר נמוך.

חייבת לציין את דעתי הלא משוחדת, שבמשוואה של מחיר=איכות=כדאיות, חברת ישראטויס לוקחת בגדול. בעברי הלא רחוק כמנהלת פרוייקט חינוכי, התמודדתי עם תקציבים מוגבלים לרכישת צעצועים ומשחקים, וחברת ישראטויס הייתה תמיד הבחירה שלי – מהסיבות שלעיל, וגם כמובן מתוך הרצון לתמוך בחברה ישראלית שמייצרת כחול לבן.

במתחם של ישראטויס מצאתי מגוון של פאזלים, משחקים חינוכיים, קלפי משחק ועוד. הכל יפה ומופק ברמה גבוהה, ובמחירים סבירים מאוד.

החידושים של החברה לעונה הזו הם:

סדרת משחקי רגשות, הכוללת 3 משחקים קלאסיים שונים: זכרון, לוטו ומשחק התאמה, שמעודדים שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעים להורים להבין את עולמם הפנימי.

המשחקים בסדרה שמים דגש על פיתוח של יכולת ההבעה והתקשורת ומהווים הזדמנות נפלאה לפתח שיחה עם הילדים שלכם.

מחיר למשחק – 39.90 ₪

צורות בכמויות –  משחק שהילדים שלי מאוד אוהבים, המסייע לפיתוח התפיסה החזותית והמרחבית, קורדינאציה ומוטוריקה עדינה.

משחילים צורות הנדסיות בצבעים שונים על מעמד פלסטיק איכותי הכולל מספר קנים צבעוניים. הערכה כוללת 20 כרטיסי דגם ו- 64 צורות הנדסיות בצבעים שונים. הילדים מוזמנים ליצור שילובים שונים, בהתאמה לדוגמאות על הכרטיסיות או כיד הדמיון .

מחיר: 49.90 ₪

 

פאזלים – לישראטויס סדרת פאזלים איכותיים, עבים ומצופים למינציה, בערכת מזוודה המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית.

לפאזלים מגוון דוגמאות עם ציורים מקוריים, בנושאים שונים: בגן המשחקים, חוות החיות, הכבאים, תיבת נח, בגן המשחקים, ארמון הנסיכות, המשפחה שלי, מפת העולם, זהירות בדרכים.

מחיר 29.90 ₪

להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים הנבחרות.


חברת אקספלור toys, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, הציגה בתערוכה את משחקי הקופסה החדשים והמומלצים שלהם, שיעזרו לכם להעביר זמן איכות עם הילדים שלכם. 

Crown Five: משחק קלפים קבוצתי מבית SET. בכל סיבוב מטרתכם להיות הראשונים שנפטרים מכל הקלפים שלכם. אם נשארתם עם הקלפים ביד, הניקוד של הקלפים ייזקף לחובתכם.

המנצח הוא השחקן עם מספק הנקודות הקטן ביותר לאחר שמשחקים את כל 11 הסבבים.

המשחק כולל שתי חבילות קלפים, עם חמישים ושמונה קלפים בכל אחת.  כל חבילה כוללת חמישה סוגי קלפים: כוכבים, לבבות, תלתנים, פיק ויהלום.  ישנם 11 קלפים מכל סוג:  שלוש עד עשר, נסיך, מלכה ומלך.  המשחק כולל גם שישה ג'וקרים. משחק קלפים מאתגר ומהנה לכל הגילאים.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

קרוסלת הצבעים מבית Thinkfun: תחילת המשחק היא כשהפאזל פתור. תפקידכם לערבב את הכדורים הצבעוניים ואז להחזיר אותם אל המקומות הצבועים שלהם. אפשרויות הערבוב הרבות מספור מבטיחות הנאה ללא גבול.  מטרת המשחק למקם את כל הכדורים הצבעוניים במקומות הצבועים שלהם. לגילאי 8 + שחקן ובודד.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

קוביות צבעוניות סודוקו מבית Thinkfun : כאן לא מדובר בפאזל הסודוקו הרגיל שאתם מכירים. זהו משחק צבעוני ותלת ממדי, ללא מספרים כלשהם. כדי לנצח, עליכם לחשוב באופן אסטרטגי, להפוך ולסדר מחדש את הקוביות, עד שאף צבע לא יחזור על עצמו בתוך השורה – אופקית ואנכית. סמכו עלינו, זה לא קל כמו שזה נראה.

לגילאי 8 + שחקן ובודד.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

אם אתם מחפשים לילד תעסוקה חינוכית וחווייתית במיוחד, כדאי לנסות את סדרת ein o science. חברת גטר קונסומר המייבאת את מוצרי הסדרה, מציעה מבחר גדול של סטים המאפשרים לילד לערוך ניסויים מדעיים בתחומי חקר שונים, להרכיב מכוניות רובוטיות ועוד. הקיטים של הסדרה מלמדים את הילד, תוך כדי משחק, עקרונות מדעיים של אנרגיה, אור, חומר ומפתחים את יכולות החשיבה.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב