לשולחן החג: המאזטים של צבר, מעדן כבד קצוץ, גביעי גלידריה ועוד

לקראת חגי תשרי, יגיעו לסופר הקרוב אליכם מגוון מוצרי מזון חדשים שכדאי להכיר. בדקנו, טעמנו, השווינו מחירים וזה מה שחשבנו על כל אחד מהם.

סדרת המאזטים החדשה של צבר – היא סדרת סלטים המבוססת על ירקות, עשירה בטעם ובעלת מרקם קרמי וחלק. 

הסדרה נוצרה בשיתוף עם השף אבי לוי, בהשראת מקורות הטעם של מטבחי העדות השונים. הטעמים הם בהחלט מיוחדים ומקוריים וכל אחד ימצא את האחד שלו.

המאזטים טעימים בזכות עצמם, על לחם, וגם כתוספת ייחודית לארוחה. 

המאזטים החדשים מצטיינים גם בערכים תזונתיים, הודות לעובדה שהם מכילים לפחות 50% ירק ואף יותר, כך לדוגמה קרם החצילים מכיל 83% חציל קלוי וקרם הסלק מכיל 76% סלק.

סדרת המאזטים כוללת חמישה טעמים שלכל אחד אפיון שונה, בהתאם לשורשי המטבח ממנו נשאבה השראתם:

  • קרם חצילים: מאופיין בטעמי קלייה עדינים ובתיבול המשלים את טעמי המטבח האלג'יראי
  • קרם פלפלים: עם טוויסט פיקנטי – מהמטבח הטריפוליטאי העשיר בטעם וצבע
  • קרם ארטישוק: מאזט ייחודי, בהשראת המטבח הטוניסאי, בעל מרקם נימוח שישדרג בקלות כל מנה 
  • קרם סלק, שמקורו במטבח המרוקאי, בעל טעמים אופייניים וצבעוניות עזה ומגרה
  • קרם עגבניות בעל טעם מתקתק, המגיע מהמטבח הבלקני, צפוי להיות  אהוב במיוחד גם על הילדים. אהבנו במיוחד!

כל המוצרים החדשים בסדרת המאזטים הינם טבעוניים ובעלי תו VEGAN Friendly.

המוצרים בהשגחת הבד"צ העדה החרדית, למעט קרם ארטישוק שהינו בהשגחת הרבנות הראשית קרית גת.


בפינת המתוקים, נתחיל בחטיף החלבה החדש של חברת "אחווה", המתמחה בייצור של חלבות טעימות. חלבה היא מהדברים האלה שאי אפשר להישאר אדיש אליהם: או שאוהבים מאוד או שלא יכולים לסבול. אם אתם משתייכים לקבוצה הראשונה כמונו, אתם תאהבו ותחגגו על המוצר החדש:

חטיף חלוה בטעם וניל וחטיף חלוה בטעם שוקו-וניל באריזות 50 גרם.

החטיפים החדשים מכילים 50% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", שהיא בעלת ערכים תזונתיים גבוהים ודלת נתרן. כל מוצרי הטחינה והחלבה מתוצרת "אחוה" ללא חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. בשילוב המחיר המצויין, הנע בין 1 – 1.5 שקל לחטיף, מתקבל מוצר חובה לאוהבי החלבה. 

חברת גילרו, שמייצרת כבר 67 שנה גביעי גלידה,, ופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה גביעי גלידה מיוחדים לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי גלידריה במארז של 12 יחידות וגביעי אמריקה במארז 24 יחידות.

גביעי הגלידריה של "עלמה" משווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל, ועכשיו מגיעים אלינו הביתה. בחברה מבטיחים כי גביעי הגלידה עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה. לדעתנו: טעים מאוד, כמו בגלידריה, ולא יקר. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ-9 – 12 ₪ לאריזת גביעי גלידריה (132 גרם ל- 12 יחידות), כ- 6.90 ₪ לאריזת גביעי אמריקה (120 גרם ל- 24 יחידות).

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת מוס כבד עוף ומשיקה מוצר חדש מתוצרתה: כבד קצוץ. המוצר החדש מבוסס על מתכון ביתי ומכיל  כ- 38% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים. המוצר מוגש במשקל של 140 גרם ומתאים כמנה חגיגית וכממרח בכריך.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף כוללת שני מוצרים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. המוצרים נמכרים באריזות של 140 גרם, מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 שקלים לאריזת 140 גרם.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.


פרימור, מותג המיצים הסחוטים והנקטרים, משיק סדרה של משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר ונקטרים בבקבוקי ליטר.  הסדרה כוללת שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. 

במסגרת השקת סדרת המשקאות  עולה פרימור בקמפיין ייחודי עם  השחקן רמי הויברגר, המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם את קרמבו, קצין הצבא הקשוח בדמותו המיתולוגית מהסרט, אשר חוזר לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים.

כשרות (מהדרין): חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ₪ לבקבוקי 1.5 ליטר משקה קל; כ-7.90 ₪ למשקה  נקטר 1 ליטר

לא ניתן להגיב