מדפיסים תמונות קנבס אישיות באתר של הום סנטר

ERDE_1.tif 3

הום סנטר משיקים את עונת השיפוצים בבית ומביאים בשורה חשובה לעולם העיצוב:

הרשת מציעה אין ספור אפשרויות לחיפוי הקירות באמצעות מדבקות טפט וטפטים, וגם תמונות קנבס בהדפסה אישית, המהווים הגשמת חלום דיגיטלית עיצובית: ללא עזרה של איש מקצוע, עם אפשרות למשלוח עד הבית ובמחירים זולים משמעותית ממה שאנחנו מכירים.

״אצלנו כל אחד יכול להיות המעצב האישי של הבית״, מציינים מנהלי הום סנטר. ״מהיום כל אחד יכול באמצעות אתר החברה לעשות רכישה און ליין של מדבקות טפט לפי הזמנה אישית, תמונות קנבס בכל גודל רצוי, מתוך מגוון רחב של מאגר תמונות ללא תשלום ושלל דוגמאות והדמיות של איך הם ייראו בחדרי הבית״.

בשבילנו לדוגמה- משפחה רגילה, בלי תקציב גדול וללא ידע מקצועי בתחום העיצוב, שמחפשת לעשות משהו עם קירות הבית, אין פתרון יותר טוב מזה!

 

אתר HOME-PRINT.CO.IL של הום סנטר מציע ללקוח לבחור דוגמאות מתוך מאגר קיים של עשרות תמונות בסגנונות שונים ביניהם: הסגנון האורבני, הקלאסי, המודרני, שחור-לבן, גיאומטרי, ערים בעולם, טבע וכן מגוון גדול של תמונות לחדרי הילדים. בנוסף מציע האתר את האפשרות לטעון תמונה אישית ,שחביבה עליכם במיוחד ולהפוך אותה לתמונת קיר על גבי קנבס.

 

השרות החדש של הום סנטר מציג אפשרות מתקדמת של צפייה בהדמיה, רגע לפני הדפסת הטפט על גבי קיר, באותה הפרופורציה שבין הטפט ביחס לגודל הקיר, או הדמיה של תמונות הקנבס על גבי קיר הסלון, חדר השינה, חדרי הילדים וחללים נוספים ברחבי הבית.  

לאחר סיום הבחירה ועיצוב מדבקת הטפט או תמונת הקנבס באופן אישי, ניתן לבצע הזמנה (החיוב מתבצע טלפונית) ולאסוף אותה בסניפי הום סנטר בבני ברק או ראשון לציון. לחילופין ניתן לבקש משלוח ישירות לבית הלקוח.

 

ומה בנוגע למחירים?

הנהלת רשת הום סנטר מתחייבת על מחירים זולים בצורה משמעותית, כך לדוגמא מגוון טפטים החל מ- 22 ₪ למ"ר בלבד בגליל של 5 מ"ר. מגוון מדבקות טפט החל מ- 41 ₪ למ"ר  הדפסה על קנבס במגוון גדלים ומסגרות הן של תמונה אישית לבחירה והן מתמונות המאגר: החל ממחיר 60 ₪ להדפסה בגודל 20*30 עד 279 ₪ עבור הדפסה בגודל 100*100 . בנוסף הדפסה על קנבס (ללא מסגרת) / הדפסה על טפט 88 ₪ למ"ר . הדפסה על מדבקות ויניל 60 ₪ למ"ר וכן הדפסה על שמשונית 50 ₪ למ"ר.

 

מלבד לקירות, דואגים בהום סנטר גם לרצפה שלנו, ומציעים מגוון של ציפויי פרקט, ביניהם גם פרקט למינציה לחדרי ילדים, שמונע חדירה של נוזלים וניתן לניקוי בקלות.

פרקט למינציה עשוי מחומר סינתטי הדומה בתכונותיו לעץ וכולל שבבי עץ שעברו תהליך של גריסה והדבקה מחדש. יש בו 4 שכבות, כולל שכבת בסיס אטומה למים, שכבת ליבה מלוח עץ דחוס H.D.F, שכבת עיצוב דקורטיבית ושכבת הגנה עליונה שקופה, המיוצרת מתאי שרף בכדי להגן מפני בלאי ושחיקה. זו הסיבה שהפתרון הקליל יוצר תחושה כל כך דומה לעץ ובזכות העיבוד שהוא עובר, גם ניתן להשגה בכל סוגי הגוונים והצבעים.

 

חשוב להתאים את סוג הפרקט לסוג השימוש, לפי רמות העמידות בפני שחיקה, עוביים שונים, עמידות ללחות ולטיב החיבורים בין הלוחות. למי שבוחר בפתרון הנפלא לחיפוי הבית או המשרד מומלץ לבחור בפרקט בעל רמת שחיקה של בין 900-2000IP (עובי ממוצע של 8 מ"מ ודרגת שחיקה AC4) ולשימושים מסחריים, בהם תנועה מרובה יותר, מומלץ לבחור בין 2000-6000IP (למינציה ניתן להשגה בעוביים שבין 12-6 מ"מ).

 

מחיר הפרקט החדש מבית הום סנטר הוא החל מ-  39.90 למ"ר. 

 

להום סנטר 45 סניפים באתרים מסחריים, קניונים ושטחי מסחר ברחבי הארץ

פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88

חפשו אותנו באתר: www.homecenter.co.il

 

 

 

לא ניתן להגיב