מה חדש בתחום התינוקות? קבוצות וואטס אפ תומכות של מטרנה, כוס תינוקות מהפכנית והאוטו המושלם לפעוט

מותג התינוקות טומי טיפי משיק פטנט חדשני בכוסות השתייה לקטנטנים – שסתום שניתן לפרק ולנקות בקלות. עבורי מדובר בחידוש משמעותי, שכן עד כה הייתי נאבקת בלכלוך שהיה נשאר מסביב לפייה מבפנים, והיה קשה להגיע אליו. השסתום החדש, שכולל שני חלקים מתפרקים, מגיע בכוסות השתייה לתינוקות מגיל 4 חודשים ומעלה, מדגם אקספלורה. 

לליין הכוסות יש עיצוב חדש וחביב בהשראת הג'ונגל, עם דמויות של בעלי חיים חמודים, ובמגוון צבעים עדינים.

עוד מאופיינות הכוסות החדשות במגוון יתרונות לתינוק ולהורה:

  • אחיזה נוחה יותר עבור הפעוט  – בזכות עיצוב בצורת מותן צרה יותר.
  • כל הכוסות בסדרה אינן מטפטפות גם אם הופכים אותן לגמרי – אבל הנוזל זורם בקלות גם ביניקה החלשה ביותר.
  • הבסיס, הידיות והמכסים ניתנים להחלפה עם כל כוסות אקספלורה– כך שאין צורך לנחש איזה חלק מתאים לכל כוס כשמרכיבים אותן לאחר הניקוי.
  • כל הכוסות ללא ביספינול – BPA FREE.

הסדרה כוללת 3 כוסות, לשלבי ההתפתחות השונים של התינוק:

גמילה מבקבוק: מגיל 4 חודשים ואילך – הכוס הראשונה למעבר מבקבוק. בעל פייה רכה למגע עדין על החניכיים הרגישות של התינוק, ידיות קלות לאחיזה ושסתום 2 חלקים קל לניקוי. מוצע דגם זהה עם קש, שהופך את השתייה לקלה יותר, כך שהתינוק לא צריך להטות הרבה את הכוס כדי לשתות. מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 שקל.  

כוס אימון: מגיל 6 חודשים ואילך, כשהתינוק מתחיל לשבת, לשחק ולזחול. הכוסות לשלב זה הן בעלות ידיות מתפרקות, קלות לאחיזה, מוצעות עם או בלי קש שתיה. מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 שקל.  

פעוטות: On the go – מיועד לגילאי 12 חודשים ומעלה, מגוון כוסות לפעוטות שמתחילים ללכת. הכוסות מתאפיינות באחיזה קלה בצדדים, מבודדות חום/קור, לא מטפטפות, מוצעות גם עם קשית שתיה ואידאליות להרפתקאות של הפעוטות המטיילים. מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 שקל.  

רוצים לראות איך זה עובד בדיוק? צפו בסרטון הבא:

ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות למוצרי תינוקות ובחנויות הפרטיות למוצרי תינוקות.

חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee" שכל מוצריו בעלי פטנטים בלעדיים. כל מוצרי החברה עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר וכן בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי.

״צ׳אק וחבריו״ הוא מותג נוסף שמיובא ע״י חברת הנסיך הקטן – מותג של מכוניות צעצוע יפות, צבעוניות ואיכותיות במיוחד. הילדים שלי מאוד אהבו את צ׳אק (מופיע בתמונה הראשית של הכתבה).

בדקנו, שיחקנו, אפילו היפלנו אותו מספר פעמים – צ׳אק סלח לנו על הכל ונשאר ידידותי, חביב ושלם – ללא אף שריטה. ממליצים מאוד כמתנה איכותית לתינוקות ופעוטות. לסקירה מלאה ופרטים נוספים לחצו כאן.


אמהות טריות, שימו לב! הכירו את ״גרופ איט״ – מיזם חדש של מטרנה, שנועד לתת לנו מענה זמין ומקצועי לשאלות בנושאים של הנקה, תזונה ושינת תינוקות. לאחר פיילוט מוצלח של מעל חצי שנה, מטרנה פותחת את השירות לכלל האמהות.

שירות הייעוץ ניתן ללא תשלום או התחייבות, באמצעות קבוצות ווטסאפ, על ידי יועצות המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה. צוות היועצות מורכב מיועצות תזונה-דיאטניות קליניות, יועצות שינה ויועצות הנקה, המלוות ומייעצות לאימהות לאורך כל שלבי התפתחות התינוק. המענה ניתן באמצעות קבוצות ייחודיות לנושאים שונים:

  • קבוצת שבועות ראשונים: ייעוץ בנושאי הנקה, שאיבת חלב אם, גזים
  • קבוצת טעימות או לא להיות: ייעוץ לשלב החשיפה למזון מוצק, טעימות ראשונות והשאלות הרבות הנלוות לכך
  • קבוצת ערות בלילות: ייעוץ להתמודדות עם בעיות שינה והקניית הרגלי שינה נכונים.

כל הקבוצות מלוות על ידי יועצות מקצועיות של מטרנה בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל- 17:00.

לדברי קרן זופניק, מנהלת השיווק של מטרנה, "מטרנה גרופeat הוא שירות שנולד מתוך ההיכרות העמוקה שלנו עם קהל האמהות והבנת החשיבות של ליווי וייעוץ מקצועי בהתמודדות עם הסוגיות המתלוות לגידול התינוק. מחקרים שערכנו העלו כי אמהות רבות היו שמחות להתייעץ עם יועצת הנקה או שינה, אך מדובר בשירות יקר שאינו נגיש לכולן. מטרנה גרופeat מפגישה בין הכמיהה ליועצת מקצועית זמינה בכף היד לבין הצורך לשוחח ולחלוק מידע עם אימהות שנמצאות באותו שלב ואותן דילמות, וכל זאת ללא מחוייבות וללא עלות."

לדברי ליאת הרצוג, מנהלת המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה "הפלטפורמה של שירותי גרופeat מאפשרת לנו לתת שירות מקצועי ולהמשיך להיות הכי קרובים לאמא באופן שהכי נגיש ונוח לה. הפידבק שאנו מקבלים מאמהות מעיד יותר מהכל על הערך הרב שיש לשירות עבורן במסגרתו האמא זוכה גם להיתרם מייעוץ מקצועי, גם נהנית לחלוק את חוכמת האמהות שלה, וגם מקבלת אמפטיה מאמהות הנמצאות בשלב דומה לשלה. "

רוצות להצטרף?

היכנסו למטרנה (www.materna.co.il)

ועקבו אחר ההוראות ב"יעוץ-קבוצות וואטסאפ"

 

 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב