מוצרים חדשים ומדליקים לילדים

האם המברשת החדשה של קולגייט תשכנע את הילדים שלכם לצחצח שיניים?

הילדים שלנו לא כל כך מתלהבים מכל עניין צחצוח השיניים, והם בטוח לא היחידים. אחד הדברים שעוזר לשכנע אותם להתקרב לכיור, אלה הדמויות היפות שמופיעות על מברשות ומשחות השיניים שלהם, וגם על שלל אביזרי האמבטיה האחרים.

אם הילדים שלכם משתייכים לקבוצת אוהדי המיניונים, קולגייט מביאה לכם בשורה – מברשת שיניים חדשה עם היצורים הצהובים מגיעה לחנויות.

מברשת שיניים חשמלית לילדים רק ב-39 ש״ח – לחצו כאן.

מברשת השיניים החדשה לילדים "קולגייט מיניונים", שמיועדת לגילאי 6 +, היא בעלת ראש מברשת קטן המותאם במיוחד למבנה הקטן של חלל הפה, השיניים והחניכיים של הילדים.
יש לה סיבים רכים במיוחד המותאמים לשיני החלב ובונוס להקלה על הניקוי – מנקה לשון בגב המברשת. והכי כיף – בתחתית המברשת יש מעמד ואקום הנדבק לכיור, כך שניתן להציב אותה על גביו, ללא צורך בכוס. חייבת לציין – חיבור הוואקום של המברשות של קולגייט הוא איכותי ומחזיק מעמד הרבה חודשים, מנסיון. זה לא מובן מאליו, שכן התנסינו גם במברשות ואקום של יצרנים אחרים והן נפלו לנו כעבר מספר שבועות. 

תזכורת לעצמנו: רופאי השיניים ממליצים להחליף את מברשת השיניים כל 3 חודשים בשל שחיקה והצטברות חיידקים.  

מחיר:  15.90 – 8.90  שקלים

שלושה ילדים בלונדינים יש לי בבית, וכאילו במיוחד עבורנו, ד״ר פישר השיקו שמפו ומרכך לילדים המבטיחים לסייע בשמירה על הגוון הבהיר הטבעי של השיער.

הסדרה מועשרת בתמצית פרחי הקמומיל, המסייעת בשמירה על גוון שיער בהיר עד בלונדיני. התכשירים הינם היפואלרגנים, אל דמע ומועשרים בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער. שמפו סרקל מכיל פרו ויטמין B5 המסייע בהענקת לחות, רכות וגמישות לשיער ותורם למראה שיער בריא. מרכך סרקל מקל על הסירוק, שומר על השיער רך וללא קשרים, בניחוח עדין וממכר שנשאר לאורך זמן.

שני התכשירים החדשים מצטרפים לסדרת סרקל של ד״ר פישר, המסייעת בשמירה על היגיינת השיער של הילדים כבר למעלה מ- 30 שנה. סדרת סרקל כוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי המסייעים בשמירה על היגיינת השיער כדוגמת: סרקל שמפו ומרכך, סרקל שמפו ומרכך בתכשיר אחד, סרקל תרסיס מתיר קשרים, סרקל ספריי רציף מתיר קשרים לשיער רגיל ולשיער מתולתל, סרקל קרם רוזמרין לשיער רגיל ולשיער מתולתל בריח המוכר והאהוב, סרקל פורטה – שמפו ומרכך לטיפול מניעתי מחוזק  וסרקל אקטיב לטיפול בהשמדת כינים וביצי כינים תוך 10 דקות.

מה חשבנו: 

השמפו והמרכך החדשים הם בעלי ריח נעים מאוד, נשטפים בקלות ובמהירות מהשיער. הופכים אותו לרך ונעים, ובאמת קל יותר לסירוק.

תכולה: 1 ליטר.

מחיר לצרכן : 28.9 ₪. ניתן להשיג ברשתות המובחרות.

אלטמן משיקה פרוביוטיקה לילדים בטיפות עם החיידק LLG, תחת המותג יומי.

בחברת אלטמן מדווחים שמדובר בתוסף תזונה בטיפות, המכיל את הזן הפרוביוטי הנחקר LGG:

  • נח לשימוש בקרב אוכלוסיית היעד (טיפות)
  • ללא חומרים משמרים, ללא אלכוהול
  • מכיל 5 מיליארד חיידקים במנת שימוש

מכיל :  5   מ"ל

מחיר: 108.80 שקלים

נא להתייעץ עם רופא לפני מתן תוסף התזונה לילדים.

קופונים לחנויות אופנה וקוסמטיקה לחצי כאן

מוצרי איפור וטיפוח איכותיים של קיקו מילאנו, עם קוד הנחה ייחודי לאתר goodmother

לא ניתן להגיב