מוצרי שיער חדשים ומבטיחים שכדאי שתכירו

פילקסיל, הסדרה הטיפולית לשיער, הגיעה לשולחננו, ושמחנו להתנסות בה. הסדרה, תוצרת ספרד, מכילה שמפו וספריי טיפולי וזוכה להצלחה ברחבי אירופה. עכשיו מושקת הסדרה גם אצלנו ומבטיחה לעשות לנו הרבה טוב בשיער. 

בחברה מספרים שהמוצרים מכילים חומרים פעילים כמו: דקל ננסי-המעכב את פעילות האנזים 5 אלפא  רדוקטאז האחראי על הפיכת טסטוסטרון ל DHT (גורם נשירה) וחומרים נוספים המסייעים בעיכוב גורם הנשירה ומכילים חומרים פעילים המסייעים בחיזוק סיב השערה: אבץ, טוקופריל – הממריץ את הקרקפת ומשפר את ספיגת המינרלים החיוניים,קומפלקס ויטמינים מזינים בעלי פעילות אנטי אוקסידנטית להגנת השיער ואנטי סבוראית: ויטמין B6,פרו-ויטמין,B5  ויטמין .E

לפי ההבטחה:

הסדרה מסייעת בויסות הפרשת החלב והפחתת הסבוריאה בקרקפת.

ממריצה את הקרקפת ומשפרת ספיגת המינרלים החיוניים לשיער.

מכילה קומפלקס של ויטמינים החיוניים לסיב השיער, להזנתו, לשיקום נזקים ולמראה בריא חזק ומבריק.

 

מה חשבנו: 

השמפו בעל ריח ומרקם נעימים לשימוש, אינו שומני, משאיר את השיער רך ומבריק, וקוטלג אצלי בקטגוריית בקבוקי השמפו מהמוצלחים ביותר שניסיתי.

הספריי הטיפולי מיועד לשימוש מספר פעמים בשבוע. אחרי כשבועיים של שימוש, הפך את השיער העייף שלי לקצת יותר רך, זוהר ומתנפנף, והשאיר אותי אופטימית לבאות.

מחירים:

שמפו 300 מ"ל 49.90-59.90 ₪

ספריי טיפולי 120 מ"ל  159.90-219.90 ₪

ניתן להשיג את סדרת מוצרי הטיפול והטיפוח לשיער  של "פילקסיל- Pilexil" בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם, עם מבצעים תקופתיים.

 

סדרת מוצרים נוספת לשיער שבדקנו, מיועדת לילדות בגילאי 2-9 וכוללת 3 מוצרים: שמפו, מרכך ותרסיס מרכך מתיר קשרים.

2 נציגות של קהל היעד יש לי בבית, תאומות דעתניות בנות 2.8, שהתלהבו מאוד מהעיצוב הורוד-ברבי של הערכה. הערכה היא באמת מאוד יפה: גם האריזה וגם המוצרים מעוצבים בגוונים ורודים מתוקים, שהבנות (שלי בכל אופן) מאוד אוהבות.

באופן מיידי, תפסתי טרמפ על ההתלבות שלהן. כמה שפל מצדי, אני מודה (״וואו, אנחנו חייבים ללכת לשטוף את השיער עם השמפו היפה הזה, תראו איזה ורוד! עכשיו, עכשיו, לפני שהדוד יבוא לקחת אותו״). הבנות זרמו איתי למקלחת, וזו הייתה חפיפת השיער הקלה והמהירה ביותר מאי פעם, כי מי לא תרצה לחפוף עם שמפו נסיכות ורוד שכזה.

הריח, המרקם והצבע נעמו לנו מאוד, גם התמונה של הילדה החמודה שהזדהינו איתה ועם שיערה הארוך.

לאחר החפיפה שיערנו היה רך וריחני.

אהבנו!

את המוצרים, ואת הקונספט של מוצר ייחודי לילדות, שכאמור, עוזר להכניס אותן לאמבטיה.

בחברת ג'ונסונס® מספרים שכל המוצרים בסדרה מכילים טיפה של שמן ארגן ונגיעה של פרוטאין משי– שילוב ייחודי וחדשני עם יעילות מוכחת המעניקים ברק מוגבר ושיער רך כמשי בעל מראה בריא ומבריק לאורך כל היום. כמו כל מוצרי ג'ונסונס®, גם מוצרי הסדרה החדשה מכילים את נוסחת הקץ לדמעות® .

מוצרי הסדרה:

  • שמפו "טיפות של ברק" לברק מוגבר ולשיער רך כמשי, ניחוח נעים ולהנאה מזמן האמבטיה. מחיר מומלץ לצרכן: 26 ₪ (750 מ"ל).
  • מרכך "טיפות של ברק" לברק מוגבר ולשיער רך כמשי. פועל ביעילות להקלה על פעולת הסירוק ומבטיח טיפול מושלם לשיער. מחיר מומלץ לצרכן: 22 ₪ (500 מ"ל)
  • תרסיס מרכך מתיר קשרים "טיפות של ברק". מקל על סירוק השיער ובעל ניחוח נעים. מחיר מומלץ לצרכן: 19 ₪ (200 מ"ל)

 

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב