מוצרים חדשים לתינוקות וילדים – מרץ 2017

מוצר חדש ובלעדי לכל המתולתלים – סרקל מתולתל!
ד"ר פישר משיקה סדרת מוצרים חדשה לשיער מתולתל: סרקל ספריי רציף מתיר קשרים וקרם סרקל רוזמרין

הידעתם? התלתלים מושפעים בקלות מרמת הלחות, מזג האוויר, מתייבשים מהר ומשנים את צורתם. על מנת לטפח אותם ולשמור על צורתם היפה, כדאי להשתמש בקרם מיוחד לתלתלים.

סדרת סרקל לשיער מתולתל היא בעלת נוסחה ייחודית, היפואלרגנית וללא פראבנים, המכילה תמצית רוזמרין, מרככת את השיער, מקלה על פעולת הסירוק, מתירה קשרים ומעניקה לו גמישות ורכות, עם הניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן. 

בסדרה ישנם שני מוצרים: סרקל ספריי מתיר קשרים לשיער מתולתל וקרם סרקל רוזמרין לשיער מתולתל, בעלי נוסחה ייחודית לעיצוב ובניית תלתלים, המסייעת בהפחתת "שוונצים" עם אפקט האנטי פריז, המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל למראה תלתלים טבעי ומלא חיוניות לאורך זמן.

ספריי מתיר הקשרים הינו פיתוח חדשני לסירוק קל ונוח עוד יותר, הספריי הוא חלק מטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת מסוגה (BOV), המאפשרת התזה רציפה (360 מעלות) ע"י אוויר בלבד, ללא שימוש בגז בישול דליק. השימוש בספריי הינו קל, נוח ומהיר והתכשיר ידידותי יותר למשתמשים ולסביבה.

לדברי אורנית לבנר-ישראלי, מנהלת תחום תינוקות וילדים בתשלובת ד"ר פישר: "הדרך היעילה ביותר למניעת כינים ולשמירה על ראש נקי היא אימוץ של שיגרת טיפול מונעת. מחקרים מראים כי סירוק יסודי, יומיומי של השיער, מסייע במניעת התפתחות כינים ומכאן מקטין את סכנת ההידבקות. בעזרת הסדרה החדשה לשיער מתולתל אפשר לשמור בקלות על היגיינת השיער ועל מראה תלתלים מעוצב, למראה בריא ויפה."

שימוש קבוע במגוון התכשירים שבסדרה, גם במקלחת ולאחריה וגם על שיער יבש, מקל על סירוק השיער, מרכך, מעניק לחות, גמישות, רכות ואת הריח המוכר והאהוב של סרקל הנותר לזמן רב.

 

מחירים מומלצים לצרכן:

קרם רוזמרין לשיער מתולתל 35.9 ש״ח

ספריי מתיר קשרים לשיער מתולתל 39.9 ש״ח
ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת הפרטיים ובחנויות המובחרות.


לורה סוויסרה – מוצרי טקסטיל איכותיים

למי שעדיין לא מכיר – לורה סוויסרה הוא מותג של מוצרי טקסטיל יפים, מיוחדים ואיכותיים מאוד, המעוצבים ומיוצרים בארץ. מוצרי החברה כוללים את כל סוגי מוצרי הטקסטיל לחדרי תינוקות – וילונות, סטים למיטות, עריסות ולולים, חלוקי רחצה, מגני מיטות, עיצובים מלאים לחדרים. בימים אלה משיקים בחברה סדרה של שמיכות לתינוק – צבעוניות, יפות, רכות ונעימות למגע. נגעתי, ליטפתי והתרשמתי מהאיכות והיופי שלהן. חברה טובה שעומדת ללדת, תקבל ממני אחת כזו במתנה.

צילום: יח״צ

שמיכות קטיפה טלאים עם מילוי:

שמיכות רכות ומפנקות במיוחד, מעוצבות עם מספר טקסטורות שונות של בדים ליצירת מראה ייחודי לשמיכה.

גודל: 100/120

צבעים: ורוד ותכלת

מחיר: 89 ש״ח

 

שמיכות קטיפה חיות:

שמיכות רכות ונעימות, בשילוב דמויות של חיות אהובות: פילון וכלכלב.

גודל: 75/100

צבעים: ורוד, תכלת, אפור

מחיר: 49 ש״ח

צילום: יח״צ

שמיכה רכה במגוון הדפסים:

שמיכות רכות במגוון הדפסים וצבעים: סירות כחול, מטוסים כחול, פילון תכלת, פילון ורוד, ינשוף סגול, לוויתן ורוד.

גודל: 75/100

מחיר: 79 ש״ח

צילום: יח״צ

להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה www.laura-swisra.com  

חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד. עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לחדר תינוקות.


וולדה בייבי דרמה- חלב גוף נטופית לבנה

חברת וולדה, החברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מוצרי טיפוח צמחיים ואורגניים, משיקה חלב גוף לתינוקות המבוסס על שורש פרח הנטופית הלבנה. חלב הגוף מכיל תערובת עדינה של שמן שומשום ושמן קוקוס ממקור אורגני, תמציות אורגניות של שורש נטופית לבנה ואמנון ותמר – המעניקים לחות ומסייעים באיזון והרגעת עור מגורה, ללא שמנים אתרים וללא בושם.

אופן השימוש: לאחר הרחצה, מומלץ למרוח את כל חלקי העור עד לספיגה מלאה.

מוצרים נוספים בסדרה: וולדה בייבי דרמה- קרם נטופית לבנה לאזור החיתול, וולדה בייבי דרמה- קרם פנים נטופית לבנה.

ניתן להשיג ברשתות הפארם: סופר פארם, ניו פארם ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, אניס, קסטל, עדן טבע מרקט ואורגניק מרקט. בתי טבע ומרקחת נבחרים.

מחיר לצרכן: 110 ₪, לתכולת:  200 מ"ל.

 

העקרונות המנחים של חברת WELEDA

  • פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.
  • מקור חומרי הגלם: WELEDA מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.
  • WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים טבעיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.
  • WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.
  • WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.
  • בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.
  • כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.
  • WELEDA מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.

אודות WELEDA :

חברת WELEDA הינה . היא נוסדה בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו. הקליניקה הראשונה שעסקה בריפוי ובייצור תכשירים אלה הוקמה בשוויץ בעיר ארלסהיים הסמוכה לעיר באזל, שלימים הפכה לאתר הייצור הראשון של WELEDA. השם WELEDA הוענק לחברה על ידי רודולף שטיינר, על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים  לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".

סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מוצרים רבים מתיימרים להכיל מרכיבים צמחיים או תמציות המופקות מצמחים, אולם בחינה מדויקת של רשימת המרכיבים מגלה שימוש בחומרי נשא וחומרי בסיס סינטטיים, חומרים משמרים, חומרי טעם מלאכותיים ועוד. מרכיבים אלה הינם זולים יותר ועל כן מועדפים על ידי מספר רב של יצרנים.

בחברת WELEDA, אין פשרות. כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.

סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.

 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב