מותג ההלבשה התחתונה DORINA מגיע לארץ

מותג ההלבשה התחתונה הגרמני DORINA עושה עלייה לישראל ולכבוד המאורע נערך אירוע השקה של קולקציית החורף בארץ. 

מוצרי המותג, שההבטחה שלו לצרכניות היא "FIT. VALUE. COMFORT ", נמכרים בכל רחבי העולם. בין המוצרים ניתן למצוא פריטי הלבשה תחתונה מכותנה ליום יום, סטים של חזיות ותחתונים מתחרה, חזיות ספורט נוחות וגם בגדי ים, שעדיין לא הגיעו לארץ.

המותג ידוע באמינותו, בנוחות מקסימלית, מגוון רחב של גזרות, ומחירים סבירים מאוד – גם בארץ. טווח המחירים הצפוי הוא – חזיות:  99.90-239.90 תחתונים:  59.90-79.90.

סיבה נוספת לחגיגות של המותג היא רענון הלוגו הנצחי שלו – הפרח הכחול, המזוהה עם DORINA מאז 1968. הלוגו קיבל טוויסט מודרני עדכני תוך שמירה על המהות של העדינות והאלגנטיות המקוריים. 

לכבוד החורף משיקים ב- DORINA קולקציה מודרנית המשלבת התאמה מושלמת, כך שכל אשה באשר היא יכולה להיראות ולהרגיש סקסית וחושנית. שילוב של תחרה ובדים רכים בגימור מוקפד ובתיפורים מעודנים, הנצמדים לחמוקיים, ומעניקים מראה אלגנטי ומחמיא לכל אישה בכל מידת גוף.

הקולקציה משלבת בתוכה בדי סאטן עם הדפסים פרחוניים, רקמות וצבעים נשיים בגוונים חלומיים, תוך שימת דגש על העצמת הצד הנועז כאשר המוטו המוביל הוא שכל פריט נוצר עבור האישה המודרנית והסגנון שלה. הייחודיות בפריטי ההלבשה התחתונה היא כי מדובר בקולקציה הכוללת מבחר פריטי הלבשה תחתונה חיוניים בכל המידות, בסגנונות מגוונים שיתאימו לכל מטרה.

הקולקציה בנויה מקשת של צבעים: אדום, בורדו, כחול, מנומר, ירוק, אפור, שחור, לבן וצבעי גוף  

מידות:  מידות קאפ A-G מידות רוחב : 70-100

 

בארץ ניתן להשיג את פריטי המותג, בחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות

לא ניתן להגיב