מותק הטרול הקסום: המופע המבטיח של חנוכה הקרוב

״מותק של פסטיבל״, הפקת הדגל לקטנטנים, תחגוג בחנוכה הקרוב עשר שנות פסטיבל איכותי לילדים. אחרי שצפינו במופע של שנה שעברה ואהבנו מאוד, התרגשנו להשתתף בהשקה של "מותק של פסטיבל" 2017.

באירוע הנוצץ פגשנו את כל כוכבי הילדים, צפינו בקטעים נבחרים מתוך המופע שצפוי לעלות בחופשת חנוכה בעוד כחודשיים, והחלטנו פה אחד שהולך להיות מ-ד-ה-י-ם! מותק הטרול הקסום היא הפקה מושקעת, צבעונית, מקפיצה, שכוללת גם הרבה ערך חינוכי מוסף.

העלילה השנה לוקחת את הצופה לעולמם של הטרולים הקסומים הצבעוניים והמתוקים, בחגיגה של ריקודים, צחוק ורגש, כשאת העלילה מלווים שירי הילדות האהובים של היוצרים הנפלאים : אהוד מנור, עוזי חיטמן, אריאל זילבר, יהודה אטלס ועוד, לצד שירים מקוריים שנכתבו למופע. כבכול שנה ההפקה שמה דגש לשלב במופע תכנים ערכיים לכל המשפחה כשהשנה הנושא הראשי השזור בסיפור העלילה ובשירים הוא קבלת האחר.

סיפור העלילה :

מיכל הקטנה עומדת לחגוג יום הולדת וּבמשפחת ישראלי ההכנות בעיצומן. לאמא, מיכל ינאי, חשוב שהחגיגה תהיה יפה וּמושקעת, לאבא, גיא פרידמן, חשוב שרק יעזבו אותו בשקט, לשי וּלרועי, האחים הגדולים, חשוב לשגע את אחותם הקטנה,  וּלדוד חיים, חשוב להספיק לעלות על מטוס ולחזור בזמן למסיבה.

אבל את מיכל מעניין רק דבר אחד: האם חבריה לכיתה, אמרי זיו, מני ממטרה ושון גואטה, יענו בחיוב להזמנתה. עמוסה במחשבות וּרגשות, היא פונה תמיד למוֹתֶק הטרול (אלעד צפני), החבר הסודי שלה, לוֹ היא מספרת הכל. מיכל לא מגלה לאף אחד שבלילה, אחרי שכולם הולכים לישון, מוֹתֶק הטרול הופך מ'סתם בובה' לטרול חי, נושם וּמדבר, וּמפגיש אותה עם כל חבריו הטרולים ועולמם הצבעוני והמופלא.

הסיפור מסתבך כאשר הטרול של מיכל הולך לאיבוד, ומסיבת יום ההולדת שלה כולם מצפים עומדת להיהרס. האם משפחת ישראלי וחבריה של מיכל יצליחו למצוא את מותק הטרול ולהציל את יום ההולדת? האם ציפי שביט תגיע להופיע ביום ההולדת של מיכל ותגרום לאמא נחת וּלאבא כאב ראש? הצטרפו אלינו להרפתקת יום הולדת גדולה ותגלו זאת ועוד ב- מותק הטרול הקסום!

 

 

בימוי: צדי צרפתי

מחזה ופזמונים: מיכל קליין |  לחנים והפקה מוסיקלית: חזי שקד |

כוריאוגרפיה: רוויטל זבולונוב | עיצוב תפאורה: במבי פרידמן |

עיצוב תלבושות: אלה קולסניק |  עיצוב תאורה: רועי מילוא |

עיצוב בובות טרול: רוני ווגנר

 

תל אביב, חיפה ובאר שבע, החל מה- 12/12/17   

למידע על תאריכי המופעים ורכישת כרטיסים היכנסו לקישור הבא. 

 

בלעדי ללקוחות Cal

כרטיס ב-39 ₪ תמורת חוויה (שימוש חודשי בכרטיס)

או ב-79 ₪ ללא חוויה (במקום 139 ₪)

לרכישה בחנות החוויות, אתר ההטבות החדש של Cal, או באפליקציית ארנק Cal4u.

*עד 10 כרטיסים. בכפוף לתנאי ההטבה ותקנון "חנות החוויות"

המפורסמים באתר: www.cal-online.co.il.

 

הצצה לשירי "מותק הטרול הקסום"  בעמוד היוטיוב הרשמי


אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר ומידע על ההגרלות למנויים:

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

השימושון – כל מה שאמא צריכה! האטרקציות החינמיות לילדים, המשחקיות, מפעילי ימי הולדת, צילומי משפחה, עוגות לימי הולדת ועוד. השימושון מתעדכן מדי יום ואם את בעלת עסק בתחום הילדים – תוכלי לפרסם אצלנו בחינם! (המבצע לזמן מוגבל).

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב