מחסני הנמל ביפו: טיפים לעיצוב חדר השינה מהחלומות

לא מזמן עברנו לדירה חדשה – והיא נוצצת ויפה, מהסוג הזה שחייבים להשקיע בעיצוב שלה ויהיה זה פשע להכניס אליה רהיטים ישנים. קנינו סלון, תכננו את חדרי הילדים, גם המטבח סודר. איפה נתקענו? בשלב של בחירת חדר השינה.

מה הבעיה, תגידו. חדר השינה הוא חדר עם חוקים ברורים, שהכי קל לעצב אותו. את רוב רובו (אלא אם כן אתם חיים בבאקינגהאם פאלאס), תתפוס מיטה, ויישאר גם קצת מקום לארון בגדים ו2 שידות. מראה או תמונה על הקיר, וילונות בהירים לחלון וזהו. נראה שאין פה מה להתאמץ.

בתזמון מצויין הוזמנתי למתחם הריהוט מחסני הנמל ביפו, לקבל רעיונות וגיליתי שדווקא לא – זה לא כל כך פשוט. דרך ארוכה לפניי עד לחדר השינה המושלם, שכן יש המון, המון אפשרויות!

נתחיל מזה ששם הבנתי לראשונה שאני יכולה לבחור את הצבע. עד כה חשבתי שטווח צבעי המיטות נע מלבן, דרך סקלות של אפור וחום, ועד לשחור. מיטות בגוון ארגמן נניח או צהוב פריזאי, חשבתי, יש רק בתמונות ובוטיקי יוקרה, ובטוח לא בחנויות רהיטים עם מחירים עממיים.

אז טעיתי. מסתבר ש(וזה הטיפ הראשון) – אתם רשאים לחלום! טורכיז ים, סגול מלכותי, ירוק דשא… ניתן לבחור כל גוון למיטה, בכל בד, מתוך מבחר של עשרות בדים:

והמיטה היא לא הכל. מלבד מבחר המיטות והמזרונים, מציעים ב״מחסני הנמל״ גם מגוון של ריהוט משלים לחדר השינה: שידות מיוחדות, שולחנות קפה קטנים וכורסאות יפות, שיעצבו פינת נוי מושלמת, ויוציאו ממנו את הבנאליות.

דבר נוסף שהבנתי, וזה הטיפ השלישי: חדר שינה לא חייב להיות סימטרי! כי למה להסתפק בזוג שידות זהות, מרובעות ומשעממות שמוצבות בצידי המיטה, כשאפשר לגוון ושלב רהיטים מעניינים?

בנוסף לריהוט, במחסני הנמל מצאתי גם פסלים ופרטי עיצוב, שיוצרים את האווירה האידיאלית לחדר השינה: נעימה ומרגיעה ועם זאת מעניינת ומסוגננת. 

התבלבלתי מכל האפשרויות וחזרתי הביתה לחשוב.

מומלץ בהחלט להגיע למחסני הנמל ולהתרשם, ולו בשביל לקבל השראה לחדר השינה מהחלומות.

מידע על רשת מחסני הנמל:
"מחסני הנמל מזרנים" מתמחים בעולם השינה ועוסקים בשיווק מזרנים של כל המותגים וכל הדגמים כגון: עמינח, פולירון, קינג קויל, גומאוויר כ"ס, קינג רויאל, סימונס, ד"ר גב ועוד. מבחר עצום של מזרנים איכותיים, עמידים, בריאים לשיפור השינה במחירים מהזולים ביותר בארץ.
ב"מחסני הנמל יפו מזרנים" תוכלו להתרשם מאולם תצוגה ענק הכולל חדרי שינה מעוצבים לדוגמא, מיטות, ספות נוער וקומודות. ניתן לבחור מידה, צבע ובד באופן אישי, לפי טעמו של הלקוח.
מובילי החברה במחסני הנמל זמינים מיידית לאספקת חדרי השינה והמזרנים לכל רחבי הארץ.
כמו כן, במחסני הנמל עומד צוות המעניק ייעוץ אישי ומקצועי, שישמח לסייע בעיצוב חדרי שינה לפי דרישת הלקוח וצרכיו, ללא תשלום נוסף.


למידע נוסף והזמנות- ניתן לחייג *4961
מחסני הנמל יפו- מזרני מותגים  http://www.nammalsleep.co.il
מחסני הנמל יפו http://www.nammal.co.il

לאור הצלחת הסניף ביפו, נפתח סניף נוסף בקרית אתא לטובת הלקוחות מהצפון והסביבה.


אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר ומידע על ההגרלות למנויים:

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

השימושון – כל מה שאמא צריכה! האטרקציות החינמיות לילדים, המשחקיות, מפעילי ימי הולדת, צילומי משפחה, עוגות לימי הולדת ועוד. השימושון מתעדכן מדי יום ואם את בעלת עסק בתחום הילדים – תוכלי לפרסם אצלנו בחינם! (המבצע לזמן מוגבל).
חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב