מחפשים מתנה לחג לקטנים? כל הצעצועים המדליקים שאין (עדיין) לאף אחד – חלק א'

לפני מספר ימים התקיימה במרכז הירידים תערוכת הצעצועים toy time – תערוכת הצעצועים הגדולה בארץ, שמיועדת לקהל מקצועי ולסיטונאים. בתערוכה הוצגו כל המשחקים והצעצועים החדשים, שרק בימים אלה מגיעים לחנויות ולרשתות, וניתנים לרכישה.

לקראת חג החנוכה הקרב ובא, החג שבו חייבים לקנות מתנה לאחיין/לנכד/לילד הפרטי שלנו, החנויות הולכות להתמלא בצעצועים מעניינים. השתתפתי בתערוכת הצעצועים והכנתי רשימה של הדברים הייחודיים באמת, שכל ילד או ילדה ישמחו לקבל. בין אותם החידושים שכדאי להתעכב עליהם: טרמפולינה לתינוק שניתן להפעיל באמצעות אפליקציה מרחוק, מותג הצעצועים שסבא שלכם גדל עליו – העושה קאמבק ובגדול, ומוצר שלא בטוח שמעתם עליו – סיר שטח לפעוטות שניתן לקפל ולהכניס לארנק.

נתחיל מהדבר שקודם כל אנחנו ההורים לפעוטות נשמח לקבל –

הכירו את המוצר "סיר לכת" של חברת תה ולימון. מוצר עם פטנט, שזכה בפרס "כוכב ישראל בהצטיינות", בקטגורית עיצוב המוצר. מדובר בסיר מתקפל ומתכלה מקרטון, שניתן להשתמש בו לטיולים או אם תרצו, לכל יציאה ונסיעה ארוכה עם הילד שלכם. הסיר מתקפל לגודל קטן מאוד וניתן לקחת אותו בכל תיק. הוא נפתח בקלות למימדי סיר ילדים רגיל, יציב וחזק.

הערכה מכילה מושב קרטון מתקפל לשימוש רב פעמי ו 4 שקיות חד פעמיות. כשנגמרות השקיות בערכה, ניתן להשליך את מושב הקרטון לפח המחזור – או, להמשיך ולהשתמש במושב עם כל שקית רגילה. אין צורך לקנות שקיות מיוחדות. נוח והגייני, מתאים במיוחד לתקופת הגמילה מחיתולים אך גם פתרון לשירותים נוחים עבור ילדים גדולים בתנאי שטח. הסיר פותח ומיוצר בישראל בתמיכת קרן תנופה של המדען הראשי.

מחיר: 35-40 ₪

גילאים: לילדים מגיל 1.5 ועד 6 שנים

איפה ניתן להשיג:  נמכר בחנויות מובחרות בארץ ובחו"ל

2016-11-21-11-33-page-7

 

חברת BBK מציגה מגוון מוצרים חדשים ומקסימים לתינוקות וילדים קטנים. מוצצים, נשכנים, בובות לתלייה, משטחי פעילות ושלל מוצרי תינוקות איכותיים נוספים, בעיצובים חדשים.

2016-11-21-11-33-page-11

GO GRIPPERS, סדרת הצעצועים החדשה שמבוססת על הקונספט המצליח של צעצועי O-BALL לתינוקות, מותג הנחשב כיום לסיפור הצלחה בממדים עולמיים. יתרונם המהותי של צעצועי O-BALL כמו גם של הסדרה החדשה, מתבסס על החומר ממנו עשויים הצעצועים (פלסטיק ייחודי, רך וגמיש למגע ומישוש), עיצוב מיוחד של לולאות גיאומטריות (סימן היכר של המותג) המאפשרות קלות רבה לאחיזה ומשחק עצמאי מהנה, מגוון מרקמים למישוש וחקירה וצבעים בולטים. בסדרה החדשה יוצגו דוגמאות שונות של רכבים: רכב אמבולנס, רכב משטרה, רכב ביה"ס, רכב מרוץ אדום, רכב מרוץ וורוד ועוד. רכבי המשחק הללו מאפשרים חווית משחק משמעותית הרבה יותר ממשחקי רכב ממוצעים, מפתחים את הדמיון , מאפשרים משחקי תפקיד ומחזקים את מכלול הכישורים של התינוק. 

מחיר: החל מ 39.90 ₪ (משתנה לפי סוג וגודל הצעצוע)

גילאים: מגיל 10 חודשים ומעלה

איפה ניתן להשיג:  ברשתות המובילות למוצרי תינוקות, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה    www.bbk.co.il

 

%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%9b%d7%aa-toy-time-%d7%91-%d7%91-6
צילום: יח"צ

בנוסף, החברה משיקה מגוון חדשני של נדנדות וטרמפולינות חדשניות, כגון טרמפולינת mamaRoo .

מדובר בטרמפולינה לתינוקות שהיא גם נדנדה משוכללת, מבית המותג 4 moms , שניתנת להפעלה גם באמצעות כפתורים וגם באמצעות אפליקציית 4 moms, המאפשרת להפעיל אותה מרחוק עם קצב הנדנוד וסוג המוסיקה לבחירתכם. היא כוללת את הפונקציות הבאות:

  • 5 תנועות ייחודיות לבחירה המרגיעות בדיוק כמו בקצב תנועת ההורים: רוק אנד רול, קנגרו, נסיעה ברכב, נדנוד משולש, גלים.
  • מגוון צלילים אמיתיים לבחירה: גשם, מאוורר, אוקיאנוס, פעימות לב + אפשרות חיבור לכל מכשיר מוסיקה MP3 ולמרבית סוגי הטלפונים הניידים וכך ניתן להשמיע לתינוק כל מוסיקה שתבחרו. ניתן להתאים את תנועת הנדנוד בהתאם למוסיקה ולשלוט בעוצמת המהירות .
  • מובייל כדורים דו צדדי – הניתן להסרה ולכוונון בקלות ובנוחות ומותאם במיוחד לאחיזה של ידיים קטנטנות.
  • מושב מתכוונן – מותאם לכל מצב. מעניק לתינוק נוחות מרבית מושלמת, גם בעת משחק וגם בעת מנוחה.
  • אפשרות לנדנוד קדימה ואחורה.

לדברי שלי בנימין, מבעלי חברת BBK: "הרעיון בפיתוח mamaRoo נולד מתוך מטרה לייצר טרמפולינה המחקה במדוייק את תנועת ההורים בעת הרגעת התינוק. לשם כך, צוות הפיתוח השתמש בחיישני תנועה על מנת למדוד את התנועתיות של ההורים בזמן הרגעת הילד. הממצאים הראו כי ההורים אינם מנתרים כמו כסאות קופצניים או מנדנדים כמו נדנדות, אלא מנתרים ומפסיקים. לכן mamaRoo מציגה את תנועת ההרגעה של ההורים במדוייק, עם יכולת הנעת התינוק –  "כמו אמא".

מחיר: 1599 שקלים

גילאים:  מגיל לידה ועד משקל 9 ק"ג.

איפה ניתן להשיג: ברשתות המובילות למוצרי תינוקות, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה  www.bbk.co.il

 

7190127
צילום: יח"צ

חברת פוקסמיינד משיקה מחדש את Meccano, מותג משחקי הרכבה שקיים כבר 100 שנה. ערכות ההרכבה של Meccano הופכות את הילד למהנדס, שבונה לעצמו דגמים שונים של כלי רכב. הערכה מעודדת אצל הילד דמיון ויצירתיות, ונותנת לו חוויה ייחודית של תכנון ובנייה של צעצוע בעצמו. העיקרון המנחה של החברה הוא שעם הכלים הנכונים, לכל ילד יש הזדמנות לבנות את העתיד.  

הערכות שנמכרות בישראל הן: ערכות לבניית מכוניות מרוץ, ערכות לבניית רכבי שטח, ערכות לחילוץ אווירי, ערכה לבניית ספיידר של פרארי, ערכה לבניית אופנוע דוקאטי ועוד. בעתיד החברה תשווק בארץ ערכות הרכבה בתחום הרובוטיקה שינועו באמצעות סוללות ושלט.

מחיר: 99-200 ש"ח לערכה

גילאים:  מגיל 10 ומעלה

איפה ניתן להשיג:  להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מוצרים חדשים נוספים של החברה:

מגפורמס ערכת טנק וערכת לד  

בערכת הטנק הממונע הילדים מתנסים בהרכבה של טנק שלאחר מכן ניתן באמצעות סוללות ושלט לשחק עימו ולהסיע אותו ממקום למקום. בעידן הדינוזאורים הילדים חוקרים ומתנסים בחיבור של 40 חלקים שונים ליצירת מודלים תלת מימדיים של דינוזאורים. בערכת הלד הילדים נהנים מחלקים מגנטיים צבעוניים, גדולים וזוהרים בחושך שיסקרנו וירתקו אותם בזמן המשחק. בערכת הדינוזאורים ניתן להרכיב 6 דגמי דינוזאורים ובערכת הטנק ניתן להרכיב 10 דגמים.  

מחיר: 269 ₪ לערכה

גילאים: מגיל 3 ומעלה

איפה ניתן להשיג: להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות

%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%9b%d7%aa-toy-time-%d7%a4%d7%95%d7%a7%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%a0%d7%93-2
צילום: יח"צ

כיפה אדומה

משחק חידות המבוסס על הסיפור של כיפה אדומה – כל שחקן בוחר חידה מחוברת החידות, מניח את חלקי המשחק על לוח המשחק בהתאם לקלף החידה. על השחקנים ליצור מסלול אשר מוביל את כיפה אדומה לביתה בהתאם לכתב החידה, הפיתרון הולך ונעשה מורכב יותר ככל שמתקדמים במשחק. המשחק כולל 48 חידות, 24 עם כיפה אדומה, 24 חידות בהן הזאב מצטרף וספר צבעוני במיוחד עם טוויסט בסיפור.

גילאים: גילאי 4-8

איפה ניתן להשיג:  להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות

2016-11-21-11-33-page-3

משחקי "חלום לי" של חברת DreamBow.

כל המוצרים ב DreamBow , הם פיתוח ישראלי מקורי, משחקי החברה מומלצים על ידי מכון אדלר ונוצרו בליווי פסיכולוגית קלינית לילדים.

משחק "SO DO YOU" –משחק חברתי ומשפחתי להכרות, צחוק והנאה, פרי פיתוחו של ד"ר יוסי קדמי. במשחק 165 קלפים מעוצבים וקוביית משחק ייחודית ובו שאלות העוסקות בנושאי חיים שונים., עבר, הווה, עתיד, שאלות שמחברות לתחושות טובות ושאלות המעלות צחוק והנאה.

מחיר: החל מ 50 ₪ ועד 139 ₪ לצרכן

גילאים: משחקים לכל המשפחה – התמחות בגילאי הגן והכתות הנמוכות של ביה"ס היסודי. 

איפה ניתן להשיג: בכ-1000 נק' מכירה בארץ כולל רשתות ספרים, חנויות צעצועים, אתרי אינטרנט שמוכרים משחקים ובאתר dreambow.co.il. 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב