עגליס קופון והטבות משתלמות

עגליס קופון והטבות משתלמות.

יש לכם תינוק בדרך ואתן מתכננות לקנות עגלה? לפני הקנייה, כדאי שתכירו גם את האופציה של השכרה.

רשת עגליס מציעה מגוון אופציות להתחדש בעגלת תינוק מבלי לקנות – ליסינג, השכרה, יד שנייה או טרייד אין של עגלות. כן כן, ממש כמו רכב.

לפני יומיים הוזמנתי לחנות הדגל של רשת עגליס, כדי לראות ולשמוע על כל האופציות הקיימות, ולספר לכן.

אם את נמצאת לקראת לידה ראשונה ופוסלת על הסף את האפשרות של ההשכרה, כי ״גם ככה יבואו עוד ילדים אז כבר אקנה עגלה שתשמש את כולם״, בואי ואספר לך את הסיפור היפה שלי:

לקראת לידתו של הילד הבכור שלנו, שקלנו אם להשקיע סכום רציני, כ – 3000 שח, בעגלה חדשה בדיוק מהסיבה הזו. בע״ה יבואו עוד ילדים, והעגלה היקרה והטובה שנרכוש תשמש את כולם, אחד אחרי השני.

במקרה, התוכנית הזו לא יצאה לפועל כי מצאנו עגלה טובה יד שנייה במחיר טוב.

ומה לקראת הילד השני? הפתעה! תאומים!

את עגלת-יחיד הראשונה תרמנו, כי הבנו שכבר לא נצטרך אותה, ומצאנו חברים ששמחו לתרום לנו את עגלת התאומים שלהם.

בשורה התחתונה, לדעתנו כדאי בהחלט לבחור באחת האופציות המשתלמות שמציעה עגליס, שתשחרר אותך מהתלות בעגלה (היקרה) שקנית. להלן הצעות משתלמות לדוגמה:

ליסינג – 2 הצעות משתלמות של עגליס:

  1. סיטי מיני 4 גלגלים- מחיר מחירון לרכישה 1,650 ₪. מחירי ליסינג: בעסקה ל- 12 חודשים 86 ₪ לחודשX12= 1,032. בתום התקופה הלקוח יכול לבחור האם לממש אופציה בסך 618 ₪ ולהשאיר את העגלה אצלו ,או להחזיר את העגלה אלינו ולחסוך את סכום האופציה.
  2. בוגבו קמיליון- מחיר מחירון לרכישה 5,395 ₪ ליסינג ל- 12 חודשים 275X12= 3,300 אופציה בסוף התקופה 2,095 ₪.

עסקאות הליסיניג מוצעות בשני מסלולים- 12 או 18 חודשים בהתאם לבחירת הלקוח. בתום התקופה במידה והלקוח החליט לרכוש את העגלה הוא ישלם את מחיר המחירון המקורי.

כל עסקאות הליסינג הן על עגלות חדשות עם אחריות יבואן לתקופה מינימלית של שנה. 

השכרה:

עגלות שחזרו מליסינג ועברו תהליך של ניקיון יסודי והשבחה מוצעות להשכרה לתקופות קצרות וגמישות. לדוגמה עגלות תאומים לנסיעה לחו"ל, לאורחים שמגיעים מחו"ל, טיולון יויו לטיסה. עגלות לחופש הגדול מושכרות לתקופה גמישה החל משבוע עד 3 חודשים עם אפשרות להאריך.

אחת העסקאות הפופולאריות הנה עגלת אמבטיה ל-3 חודשים כשהעלות עומדת על 590 ₪ לכל התקופה. רצוי להזמין מראש עקב ביקושים גבוהים בחופשים ובתקופות החגים.

יד 2

המקום היחיד בארץ בו ניתן להתרשם מאולם תצוגה של עשרות עגלות יד שניה שעוברות ניקיון ותחזוקה ממיטב המותגים. עגלות תאומים, עגלות עם אמבטיה, עגלות יוקרה ממותגות ועוד.

בנוסף, מציעים בעגליס חבילות לידה שלמות, בשילוב של מושבי בטיחות, ריהוט לחדר תינוקות, מנשאים, משטחי פעילות, טקסטיל, תיקים, צעצועים ומתנות ליולדת.

עגלת בוגבו מדהימה, כמו חדשה – יד שנייה!

ממליצה להגיע לעגליס, להתרשם ממבחר העגלות ולקבל הצעה שמתאימה לכם. בחנות יש מבחר גדול מאוד של עגלות והשירות – אישי ומצויין!

שעות פתיחה: ימי א'-ה'- 9:30-20:00, יום ו'- 9:00-14:00.

טלפון לפרטים נוספים: 09-9510100

אתר האינטרנט: https://www.agalease-baby.co.il/

אודות עגליס:

עגליס, הנה חנות מובילה המעניקה פתרונות להורות ולתינוקות תחת קורת גג אחת ומאגדת בתוכה שלל קטגוריות הקשורים לעולמות תוכן אלו. החנות המצליחה הוקמה בשנת 2010 על ידי דליה שני- ברייר ועידן זילברמן- דותן. בנוסף לחנות הממוקמת בהרצליה, הושקה בשנה האחרונה חנות אונליין לרווחת הלקוחות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב